Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

 

Har rettet opp dette nå, og kontaktet Dropzone for å finne ut hva som har skjedd galt her.

 

Bruk gjerne "Tips oss"-linken på produktsiden når dere kommer over slike feil. Skriv en linje om hva som er galt, så vil vi rette opp fortløpende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er Xperia S i forhold til Galaxy S2?

Vurderer denne telefonen, nå som min Galaxy S2 har fått feil

 

Er en video på Youtube hvor de tester Xperia S mot Galaxy Nexus og Galaxy SIII, men fant den selvfølgelig ikke nå.

Uansett viser denne videoen at Xperia S er betraktelig kjappere på alle aspekter (meny, surfing, boot etc. ..), den scorer bedre i alle benchmarks - så bra at det pr. idag er den som har scoret høyest, den viser også at den håndterer spill bedre.

Utenom det kan det jo nevnes at Xperia S har bedre skjerm, bedre kamera, bedre materialer som gir premiumfølelse, og er penere (personlig mening).

Lenke til kommentar

Ser at Komplett forventer denne inn i dag, noen som kan bekrefte/avkrefte?

 

Jeg er rimelig sikker på at de ikke vil få den inn på en stund. Fra tid til annen ser vi at butikkene har feil lagerstatus på disse produktene, og det skyldes ofte på at de igjen får feil datoer fra sine leverandører.

Lenke til kommentar

Ser at Komplett forventer denne inn i dag, noen som kan bekrefte/avkrefte?

 

Jeg er rimelig sikker på at de ikke vil få den inn på en stund. Fra tid til annen ser vi at butikkene har feil lagerstatus på disse produktene, og det skyldes ofte på at de igjen får feil datoer fra sine leverandører.

 

Etter hva som har blitt meg fortalt skal butikkene få dem inn ila. denne uken, altså 10. Mars skal de aller fleste ha mottatt den.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt snakk om at den blanke opplyste streken nederst kan skifte farge og brukes som notification led (blinke ved sms, blinke annen farge ved tapt anrop etc).

Noen som har informasjon angående dette? Hvis det stemmer så er det en veldig kjekk ekstrafunksjon om du spør meg iallefall :)

 

Tror dette kun gjelder xperia u0:)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt snakk om at den blanke opplyste streken nederst kan skifte farge og brukes som notification led (blinke ved sms, blinke annen farge ved tapt anrop etc).

Noen som har informasjon angående dette? Hvis det stemmer så er det en veldig kjekk ekstrafunksjon om du spør meg iallefall :)

 

Tror dette kun gjelder xperia u0:)

 

Joda, den skal funke som notification light. Tror imidlertid ikke den kan skifte farge.

Lenke til kommentar

Fikk svar av Nordialog at de forventer den ubekreftet 28. mars. Stemmer dette med dere har hørt eller? Det er jo bare typisk Sony / Sony Ericsson å erte brukerne og lansere et produkt flere mnd. etter det burde være lansert. Lurer på om jeg skal droppe telefonen og gå for Samsung eller HTC... Den er jo lansert i Spania (Barcelona).

Lenke til kommentar

Tror vi bare kan glemme denne telefonen på en god stund dessverre.. Nettbutikkene begynner nå å forskyve datoen stadig lengre frem. Snakket nettopp med Moobi, som skulle få inn telefonen i dag 7. mars, men som fortsatt ikke aner noe om release. Chess.no har endret dato til 4. april, men de har ikke sendt ut første "batch" i følge de jeg har snakket med.

 

Ser at HTC One X også har fått release tidlig i april. Vurderer sterkt å gå for en quadcore-telefon om Sony virkelig er forsinket med utgivelse. Den ene lille fordelen Xperia S hadde på de kommende konkurrentene var jo nettopp at både HTC, LG, Huawei og Samsung kommer med sine telefoner senere i vår eller på forsommeren..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...