Gå til innhold

Sony Xperia S - Sonys første dual-core! Diskuter den her!


  

79 stemmer

  1. 1. Er du fornøyd med din Xperia S?

    • Ja, superfornøyd!
      23
    • Sånn passe...
      7
    • Nei, ikke fornøyd!
      5
    • Har ikke Xperia S, men vurderer å kjøpe den.
      26
    • Har ikke Xperia S, og vil ikke ha en heller
      18


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1330523395[/url]' post='19000073']

Xperia S er nå kommet for salg i Barcelona. Esken inneholder hdmi-kabel, link:

http://www.coolsmart...first-unboxing/

 

Håper det betyr at den kommer på lager her til lands i løpet av neste uke. Sitter med en iPhone 3GS som er overmoden for utskifting. :)

 

Høres bra ut, da er det vel ikke så alt for lenge til vi ser den her i Norge også. Håper med hdmi kabel.

Lenke til kommentar

Hva er greia med at man ikke kan bytte batteri? Ikke noe stort fuss altså, men tenker alltid det er kjekt å ha en i reserve hvis det ikke holder mer enn et par dager uansett.

La også merke til at den kosta 599 euro der, noe som får bestillingsprisen her på 3800 til å virke mistenkelig rimelig i forhold. any thoughts ?

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så nøye om det er med kabel eller ikke, egentlig? Jeg mener:

 

http://www.ebay.com/itm/260966441020

 

Det er ikke værre.

 

Det er viktigere ting å interessere seg for. Lurer mest på om jeg kan like menysystemet når jeg er vandt med HTC sitt sense. Men har savnet dedikert kameraknapp ganske lenge.

Altså det er ikke krise for min del hvis den kommer uten HDMI-kabel, men ønsker selvsagt at det følger en med.

 

Jeg sitter litt i samme båt - er vant og godt fornøyd med HTC Sense, så er litt usikker på overgangen. Kameraknapp er et pluss, mens ingen søkeknapp er et minus. Men jeg må vel bare innse at denne forsvinner, nå som også HTC fjerner den på nye modeller...

Lenke til kommentar

Hørt rykter om at denne kommer i aluminium...? Kan noen avkrefte/bekrefte dette? Ser Xperia p er i alu, men finner ikke noe om materialet i s.

 

Det har jeg ikke hørt noe om og det er heller ingenting som tyder på det.

Jeg vet at ordet plast i kombinasjon med Sony (Ericsson) får mange til å grøsse, Xperia S er noe helt annet. Kvalitetsfølelsen er meget god på telefonen da den har en soft coating som itilegg til å føles bra hemmer riper og fettmerker.

 

Håper i neste uke, men muligens det er litt optimistisk. Komplett har satt den som ubekreftet 5 mars, mens cdon har satt den som forventet inn til 6 mars. Hadde dog vært hyggelig med en bekreftelse snart :p

 

Synes ikke ila. neste uke er så alt for optimistisk ;)

Lenke til kommentar

Første test publisert: Phone Arena

 

Bare løp å kjøp :)

 

I følge denne testen inneholder esken hverken hdmi-kabel eller smarttags, i motsetning til hva som ble skrevet av de som har kjøpt telefonen i Barcelona.

 

Nå har CDON endret leveringstidspunkt fra 6. til 14. mars. Håper det bare betyr at alle enhetene fra deres første batch er forhåndsbestilt. :)

Lenke til kommentar

Første test publisert: Phone Arena

 

Bare løp å kjøp :)

 

I følge denne testen inneholder esken hverken hdmi-kabel eller smarttags, i motsetning til hva som ble skrevet av de som har kjøpt telefonen i Barcelona.

 

Nå har CDON endret leveringstidspunkt fra 6. til 14. mars. Håper det bare betyr at alle enhetene fra deres første batch er forhåndsbestilt. :)

 

Nå er det vanlig at ekstrautstyr som selges med varierer fra land til land, dette avgjøres ofte om landet har en kjøpesterk kultur. Så ved å dra en parallell: I Spania følger det med, men ikke i England - ja da følger det sannsynligvis ikke med i Norge heller. Men vi får vente å se.

Tror dessverre ikke denne flyttingen av dato for CDONs del betyr at første batch er forhåndssolgt, tror dette faktisk er dato de har fått nå. Men jeg synes det var voldsomt sent og velger å tro at de safer, men er ikke helt sikker på hvordan CDON distribuerer varene (gjennom Norge eller Sverige). Får løfte sløret: Xperia S skal komme butikkene i hende ila. neste uke! Dvs. at 10. Mars skal de aller fleste ha denne på sitt lager.

når tror dere at telenor netcom etc. legger ut telefonen til salgs med abonnement. tenker da mest på telenor. fordi jeg synes telenor brukte ganske mye lengre tid en de andre når arc s kom

 

De får den på lik linje med alle andre, grunnen til at Telenor ofte er trege er rett og slett at de ofte ikke vil prise produktet først. Arc S er en spesiell sak, da denne ikke kom ramlende inn på lageret som et nytt produkt!

Endret av mobifil
Lenke til kommentar

netonnet hadde den til 3790,- i over en måned før de satte opp prisen. CDON hadde den til 3890, satte den opp til 4190,- nå ned til 3790,- igjen. Håper prisene blir liggende rundt 3800,-

 

Det er en "ok" pris for en kraftig telefon, fremdeles dyrt, men ikke overpriset som f.eks HTC one X som er priset til over 5k.

 

Hvorfor skal en mobiltelefon koste mer enn en normalt speccet 15" laptop? Komponentene er svakere, komponentene er mindre, det bør gå med mindre materialer osv......

Lenke til kommentar

 

De har den ikke inne på lager og prisen er eks. mva.

 

netonnet hadde den til 3790,- i over en måned før de satte opp prisen. CDON hadde den til 3890, satte den opp til 4190,- nå ned til 3790,- igjen. Håper prisene blir liggende rundt 3800,-

 

Det er en "ok" pris for en kraftig telefon, fremdeles dyrt, men ikke overpriset som f.eks HTC one X som er priset til over 5k.

 

Hvorfor skal en mobiltelefon koste mer enn en normalt speccet 15" laptop? Komponentene er svakere, komponentene er mindre, det bør gå med mindre materialer osv......

 

Prisen skal være i overkant av 4000, selvsagt kan noen kjøre en liten kampanje ved lansering men. Mobiler koster mer pga komponentene er dyrere!

Lenke til kommentar

Prisen skal være i overkant av 4000

 

Hvorfor skal den det? Er det en lov? Ser ingen grunn til den må være over 4k.

 

Prisantydning på telefon fra produsent er over 4000, dermed "skal" prisen være over 4000.

Men selvsagt skal ikke det hindre noen i å selge den for en lavere sum og dermed få lavere fortjeneste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...