Gå til innhold

Hva er din favorittfilm?


Anonym259235

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg selv kan nesten ikke velge én film. Og som dere sier er (noen av) mine favorittfilmer ikke nødvendigvis de beste. Kampen om stillingen som min favoritt film ligger mellom:o

Pulp Fiction, No Country for Old Men :thumbup: , Kick Ass, The Social Network, Alpha Dog+++

Jeg som elsker filmer klarer bare ikke å velge en favoritt :p

haha, og enig..

:).. Vil poste noen filmer seinere.. Er på mobil

Lenke til kommentar

Jeg selv kan nesten ikke velge én film. Og som dere sier er (noen av) mine favorittfilmer ikke nødvendigvis de beste. Kampen om stillingen som min favoritt film ligger mellom:

Pulp Fiction, No Country for Old Men, Kick Ass, The Social Network, Alpha Dog+++

Jeg som elsker filmer klarer bare ikke å velge en favoritt :p

Hva var da vitsen med tråden? Å heve seg over de som umulig kan elske filmer like mye som deg fordi de klarer å velge en? Uff, der gikk jeg visst rett i fella, gitt.

Lenke til kommentar

Jeg selv kan nesten ikke velge én film. Og som dere sier er (noen av) mine favorittfilmer ikke nødvendigvis de beste. Kampen om stillingen som min favoritt film ligger mellom:

Pulp Fiction, No Country for Old Men, Kick Ass, The Social Network, Alpha Dog+++

Jeg som elsker filmer klarer bare ikke å velge en favoritt :p

Hva var da vitsen med tråden? Å heve seg over de som umulig kan elske filmer like mye som deg fordi de klarer å velge en? Uff, der gikk jeg visst rett i fella, gitt.

 

Var ikke det jeg mente. Jeg mente det ikke som skryt, eller hva enn du trodde det var :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...