Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Trenger en dekkhistorie!


Anbefalte innlegg

Har rota det skikkelig til nå. Har hatt et kortere sidesprang de siste månedene, og en venninne av dama har oppdaget det. Elskerinnen min lå over i natt, mens dama er på studietur, og i det hun skulle hjem til seg selv å ordne seg til jobb, kjører dama mi sin venninne forbi i det vi står på trappa og klemmer og stryker hverandre. Jeg vet hun såg meg for hun senket farten og nærmest stoppet bilen i det hun passerte huset vårt. Alt skjedde for 20 minutter siden, og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre eller hva som skjer nå. Jeg er hundre prosent sikker på at at venninna komer til å si dette til kjæresten min, og kanskje har hun alt gjort det, og jeg vet ærlighet liksom varer lengst, men jeg mister henne om hun får vite dette. Jeg elsker henne, og til sommeren har vi vært sammen i fire år. Hvordan i all verden skal jeg forklare dette når det kommer fram?

 

Postet av anonym: 3a56f9ff0cfde44eb8ce6650d53e5cc0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Si at noe var feil med TV-signalene. Så derfor ringte du brukerstøtten og forklarte problemet. Dere fikk ikke løst det over telefon, og serviceinnstilte som de er, sendte de hjelp hjem til deg. Hjelpen som kom, var tilfeldigvis en kvinne. Da hun hadde fikset TV-signalene dine, så ble du så glad at du måtte gi henne en god klem og takke for den gode servicen. Dagen med TV-titting var reddet.

 

Du kan også si at vasken var tett eller at internettet forsvant da du skulle spille wow, for eksempel. Si hva enn du tror er mest troverdig.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

EN gang i fylla etter en krangel .. ok, sånt gjør en kanskje ikke til noe dårlig menneske. Men et sånt dobbeltliv du lever om dagen...

 

Planlegge å ta med andre hjem i senga du og samboeren din deler?

 

Du skulle egentlig hatt dårlig samvittighet nå. Men isteden lurer du på hvordan du skal bortforklare det. Heia.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Vet dama di om denne elskerinna di? Om hu gjør det så kan du avfeie det som at elskerinna har psykiske problemer og pleier å snakke med deg om det, og at du måtte trøste hun.

 

"Hei, du vet *Elskerinne* (og ja, bruk det ekte navnet der for å være trygg..) som jeg har snakket en del med? hun sliter skikkelig for tida, ringte meg og var helt fra seg for en type hun driver på med og måtte snakke med meg, og hu kom bort til meg drittidlig på morgenen.. egentlig ganske irriterende, se hva jeg må styre med når du er borte.. Så forresten "venninne" kjøre forbi, hu må ha trodd jeg var utro ellernoe, skikkelig kleint!"

 

Denne kan faktisk funke. Også om dama di ikke kjenner til denne jenta, men det vil være noe verre.

 

Dette er såklart gitt at du ble tatt i å klemme (som kan avfeies) og ikke i å kline. Om du ble busta i å kline er du fucked, og kan gi opp med en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vær snill med dama di, og la henne gå. Hun får det bedre uten deg.

Og hvis du virkelig elsker henne, som du sier, så bør du vertfall være ærlig med henne, og godta det hun velger å gjøre. Stå opp for deg selv mann, ingen verdighet i det du driver med.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar

Du må rett og slett sette deg ned, og legge hodet i bløtt. Virker ikke som diskusjon.no har noe konstruktivt å komme med. Enten forteller du sannheten, eller så får kommer du opp med en sinnsykt god unnskyldning. Jeg personlig hadde valgt å unnskylde meg.

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Fortell sanheten til du kjæreste, si unnskyld for din oppførsel og ønsk henne lykke til videre. Bli istedenfor ilag med elskerinnen din.

 

Angående dekkhistorie trur jeg det beste du kan komme unna med er at det var en engangshendelse med en gammel flamme, beklage dypt å håpe hun tilgir deg.

Lenke til kommentar

Si sannheten og la hun gå??? Fy, utroskap er stygt! Hadde jeg fått vite at min mann hadde hatt en annen dame her mens jeg ikke var hjemme... Ja, hadde ikke vært noe oss lengre da.... Håper du bytter på sengen før hun kommer hjem

 

Det er rektig det. Bra holdning.

Nå må du bare lære det til alle de jentene som finner seg i å bli tråkket på, bedratt, nedverdiget og banket opp. For de er det mange av.

 

Noen ganger lurer jeg litt .. kanskje kvinnfolk liker å bli slått!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Den drittvenninna hennes sa selvfølgelig fra. Har forsøkt å få kontakt med kjæresten min men hun tar ikke telefonen og svarer bare kort på meldinger. Fortalte henne at det var en engangsgreie og at det ikke betydde noe, og at jeg aldri skal se henne igjen. Hun sier hun trenger å tenke å at jeg skal la henne være i fred. Hvordan vinner jeg henne tilbake nå?

 

Postet av anonym: 62fe1e842575b19136b0365103ca173e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...