Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Ryktene rundt Zlatan er igang, etter at han begynte å misstrives i PSG med ny trener. Ikke fornøyd med lønn eller innkjøpene (spes Cavani).

 

Jeg satte penger på at han går til City den kommende sesongen, allerede i Mai. Rett og slett fordi jeg mener han passer bra inn der, og om han skulle bytte klubb nå så blir det nok i retning England. Hadde vært utrolig morro med Zlatan i PL, og håper og tror isåfall han kommer til City!

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Sitter å ser litt på troppen til City. Kanonsterkt, som alle vet. Men det er ikke akkurat overflod av engelske spillere. Hart, Rodwell, Milner, Richards og Lescott. Etter alt å dømme regner jeg med Lescott forsvinner i sommer. Håper jo på at de satser på han flere sesonger fremover. Gammel og dårlig.

 

Poenget er uansett, burde de ikke gå etter noen engelske spillere i sommer? Liten tvil om at de kommer til å bruke utallige millioner pund i sommervinduet også, men forventer egentlig at det vil bli kjøp av spillere på øverste hylle. England har ikke så mye på by på der i fra lenger. Er det ikke noen regler mot å ha for lite engelske spillere i PL? Eller ihvertfall britiske?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

En sjelden og ganske hårreisende avgjørelse av kaptein kompany det der, ville nok i de fleste tilfeller kostet city minst 2 poeng i en slik kamp. Men samtidig utrolig at ikke kompany får frispark først. Fint når så dårlige avgjørelser ikke får store konsekvenser på resultatet. Samtidig som at chelsea tapte ble det plutselig enda litt mer spennende i toppen med 4 lag som nesten har like store sjanser å vinne ligaen.

Endret av Everket
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...