Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

så det blir alltid som jeg har sagt igjen. mange lag som ikke vinner i fulham men jeg sa det. city vinner mot fulham og jeg sa det. og så blir det seier igjen for jeg sa det først også jeg. og så ikke alle som greier og score mot beste lag i tyskland heller men city scoret igjen. så city kan bli best i champions legue i år.

 

Ja, gratulerer med 1 mål mot "beste" lag i Tyskland. Ikke alle som klarer å det. Men for å ha det litt morro, vinner City mot Sunderland?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg sa det igjen og alle som skal si at jeg ikke kan tipping og city. så de som vil tippe litt på kampene skal høre litt på meg. for dere ser det igjen. city vinner kampen sin igjen og jeg sa det før kampen jeg. at city kunne slå sunderland og spille stor fotball igjen. sunderland som ikke tape kampene sine men før city kampen. og så vinner city mot dem igjen og vinner med masse mål så dere ser det. og så sa jeg at agero kan score mål når han kommer inn og sundland som ikke har tapt kamp i premier legue før city sin kamp. og så blir det også. så da hadde jeg rett da.

Lenke til kommentar

jeg sa det igjen og alle som skal si at jeg ikke kan tipping og city. så de som vil tippe litt på kampene skal høre litt på meg. for dere ser det igjen. city vinner kampen sin igjen og jeg sa det før kampen jeg. at city kunne slå sunderland og spille stor fotball igjen. sunderland som ikke tape kampene sine men før city kampen. og så vinner city mot dem igjen og vinner med masse mål så dere ser det. og så sa jeg at agero kan score mål når han kommer inn og sundland som ikke har tapt kamp i premier legue før city sin kamp. og så blir det også. så da hadde jeg rett da.

 

Nei det gjorde du ikke. Ikke her på forumet.Hva du gjør og sier på fritiden gir eg en stor faen i men slutt med disse lavpanna innleggene. Og lær deg norsk er du snill, og gjerne hvor du skal bruke punktum og slike ting.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

hmm. ikke sikkert du skriver best du heller icesanty. sa bare at jeg sa det og så blir det igjen jeg iceisantiy. hva som var feil da? agero som scorer igjen og jeg sa det kunne bli masse mål. og så sunderland som ikke tapt men city som ikke har tapt den heller. og så vinner city med masse mål. så da hadde jeg rett da iceinsanty. ikke jeg som hadde feil i denne kampen.

Lenke til kommentar

agero som scorer igjen og jeg sa det kunne bli masse mål. og så sunderland som ikke tapt men city som ikke har tapt den heller. og så vinner city med masse mål. så da hadde jeg rett da iceinsanty. ikke jeg som hadde feil i denne kampen.

Hvor har du sagt dette tidligere? Hvor nevnte du at Agüero skulle score, og hvor nevnte du at de skulle slå Sunderland? Sett bort i fra posten din som sa det etter kampen?

 

Utrolig at jeg faktisk orker å diskutere...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Uavgjort idag er rett og slett bare irriterende, selvom City etter all sannsynelighet allerede er ute av CL. Først blir de snytt for ett mål som ikke var i nærheten av offside, også blåser dommern av kampen før de får tatt corner'n på slutten. Greit at Balotelli blir lett hissig, men idag var det virkelig deilig å se han forbanna. Nå var vel kanskje han mere ute etter straffe-spark, enn den corner'n da men.. Uansett hvilken retning man snur det, så er det en katastrofe at slike dommere kan dømme i CL.

 

http://www.youtube.com/watch?v=gZedzOtw61g

Endret av Sending!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest medlem-105082

jeg sa det igjen og alle som skal si at jeg ikke kan tipping og city. så de som vil tippe litt på kampene skal høre litt på meg. for dere ser det igjen. city spiller uavjogrt kampen sin igjen og jeg sa det før kampen jeg. at real madrid ville spille uavgjort og spille stor fotball igjen. city vinner kampene sine i pl, og så klarer real madrid å ta poeng mot dem i champons legue igjen dere ser det. og så sa jeg at benzema kan score mål når han starter og city som ikke har tapt kamp i premier legue før. så da hadde jeg rett da.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...