Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

ROFL. Lille Wigan overkjører milliardlaget til City i finalen. Ikke første gang det skjer med City (Why Always You?).

Ga Ferguson opp? Hva ga han opp? Han hentet tilbake trofeet nok en gang. Til sammen har vi vunnet ligaen 20 ganger og 13 en av dem har Fergie skaffet selv.

Foreløpig står det 20-3 til United og 13-1 i favør SAF - Mancini/City.

City er en vits. lol.

Endret av RollsReus
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Altså, jeg kunne gjerne tenkt meg noen (seriøse) Man City-brukere her som kunne deltatt i diskusjonene, men det får vi ikke når det eneste som denne tråden blir brukt til er tullinnlegg, trolling og dritslenging.

Alt det du nevner skjer i mange andre tråder men diskusjonen fungerer likevel. Her ser det ut til at City fansen er mer aktive når de vinner enn når de taper...trist.

Men jeg hadde jo ikke takket nei til City i den første offisielle kampen for Moyes. En eventuell seier da hadde vært mer spesiell :)

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Da ble det tap. Skuffende sesong for City, men de kommer sterkere tilbake neste år.

 

Laget skal i teorien være godt nok som det er, så jeg ser ingen umiddelbare kjøpsbehov. Tapte første kampen mot manu, men vant den siste. Differansen mellom lagene er ikke stor, men manu er nok hakket mer stabile.

Endret av kozeklumpen
Lenke til kommentar

Alt det du nevner skjer i mange andre tråder men diskusjonen fungerer likevel. Her ser det ut til at City fansen er mer aktive når de vinner enn når de taper...trist.

 

Sånn er det gjennomgående for de fleste lag her på forumet, inkludert United. Jeg nekter å la denne tråden bli en tråd for å poste provokasjoner og dritt om City. Innleggene får stå nå, men jeg kommer til å slå ned på de som tror at dette er "Den store tråden for å slenge dritt om Manchester City". En ting er når man kommer med et par stikk i Arsenal, Liverpool eller United-tråden der man er så mange at det utgjør en brøkdel av innleggene, en annen er å poste usaklige innlegg i tråder som dette. Det samme gjelder for øvrig Spurs-tråden. Vi har kun et fåtall av disse supporterne på forumet, og de skal også få lov til å diskutere laget sitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...