Gå til innhold

Manchester City


kozeklumpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde eg vært City supporter så hadde eg vært lite aktiv det siste halve året også. :)

 

Hvorfor? Det er de tre siste mnd. som har vært elendige for City. Ikke det siste halve året.

 

Jeg endret ikke innleggsfrekvensen min etter den dårlige perioden begynte. Den var allerede lav. Det er uansett godt å se at du viser den sanne manu-ånden ved å innrømme at du hadde latt være å skrive innlegg hvis det hadde gått dårlig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Hvorfor? Det er de tre siste mnd. som har vært elendige for City. Ikke det siste halve året.

 

Jeg endret ikke innleggsfrekvensen min etter den dårlige perioden begynte. Den var allerede lav. Det er uansett godt å se at du viser den sanne manu-ånden ved å innrømme at du hadde latt være å skrive innlegg hvis det hadde gått dårlig.

 

Viss eg var CITY supporter sa eg. Ikke United supporter. Du får lese inleggene litt bedre før du svarer neste gang. Blir bare så teit å måtte forklare deg ting om og om igjen fordi du ikke klarer å få med deg ting som står svart på hvitt :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Viss eg var CITY supporter sa eg. Ikke United supporter. Du får lese inleggene litt bedre før du svarer neste gang. Blir bare så teit å måtte forklare deg ting om og om igjen fordi du ikke klarer å få med deg ting som står svart på hvitt :)

 

Tidenes bortforklaring. Poenget mitt står.

Endret av kozeklumpen
  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Trenger ikke bortforklare noenting når det er deg feilen ligger hos hver eneste gang, siden du ikke klarer å lese innleggene skikkelig før du svarer, og så kommer med en flau kommentar som skal ta fokuset vekk fra det faktum at du driter deg ut.

 

Wow.

 

Du sier "Hadde eg vært City supporter så hadde eg vært lite aktiv det siste halve året også." og jeg spør hvorfor. Videre påpeker jeg at det ikke er det siste halve året City har hatt problemer. De fikk bl.a. en sommerferie med ligagull i baklommen.

 

Ut fra dette begynner du med alt tullet ditt. Konklusjonen blir derfor én av to muligheter:

1) Du leser ikke det som blir skrevet, eller

2) Du forstår ikke det som blir skrevet.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Liker ikke det jeg ser. Skal nok mye til for at ikke lillebror manu skal få tittelen sin tilbake.

Lillebror lol?

Hva er den "stolte" historien deres?

 

"For bare noen år siden var vi et drittlag som var nærmere å rykke ned enn topp 3, å vinne ligacupen var prestisjefylt for oss, vi ble alltid banket ned i støvlene av storebror United, men plutselig en dag så ble vi kjøpt noen rike folk og sammen med pengene vi ikke eide som raste inn i klubben kom også fans. Vi kjøpte og lokket masse etablerte stjernespillere med penger. Spillere som vi ellers aldri kunne ha fått, så klarte vi så vidt å vinne PL selv om vi har de beste spillerne, likevel ble vi slått ut av CL i gruppespillet 2. året på rad og rundspilt av lag som Ajax, og for tiden er det -9 kulde grader i den lille skitne delen av Manchester, og +9 i resten av Manchester.

Enda vi har flere stjernespillere enn storebror United så ligger vi bak dem. Men det er vel slik de er? En klubb som United, med den historien, vinnermentaliteten, en klubb som har bygget seg opp om og om igjen og kommet seg gjennom generasjonsskifter med minimale problemer kan vel selvsagt gjøre det de er best, å vinne selvfølgelig, det ligger i blodet deres.

De er jo mye større enn oss, historien deres og ikke minst alle de troféene på de siste sesongene viser det. Tabellen viser jo også hvem som er best.

Men men, vi er City, en liten middelmådig klubb som lever av noen andre sine penger, er best til det vi alltid har gjort; å være udugelige uansett spillere på laget. Ingen skam å tape mot United på overtid, det har de alltid gjort og vil alltid fortsette med."

Endret av RollsReus
Lenke til kommentar

Moderatormelding

Jeg har ikke fulgt denne tråden tett, men jeg ser nå at det er et behov for det. Jeg har ikke tid til å rydde tråden nå, men har slettet et par innlegg. (Hvis City-supporterne er interesserte i det kan jeg rydde den når mengden med pensum minker.)

Innlegg som ikke bidrar til noe annet enn provokasjon, spam og et ønske om å samle plusser vil bli slettet fremover. Ta gjerne i bruk rapporteringsknappen.

Reaksjoner på moderering tas på PM.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...