Jump to content
kozeklumpen

Manchester City

Recommended Posts

På tide med en klubbtråd.

City har hatt en god sesong så langt. De ligger alene på topp, til tross for noen dårlige resultater i romjulen.

De har imponerende resultater som 1-5 borte mot Tottenham og 3-0 hjemme mot Liverpool. Ellers kan en sterk 4-1-seier mot Villa nevnes sammen med 1-6-ydmykelsen av lillebror manu i den stygge delen av byen.

Blir det gull i år? Jeg har trua.

Edited by kozeklumpen
  • Like 5

I morgen er det cup-kamp mot lillebror. De kommer på besøk og skal vel gjøre sitt beste for å unngå en ny ydmykelse.

Jeg tror ikke manu er sterke nok til å klare dette, men man skal aldri si aldri, så jeg velger å ikke tippe noe resultat.

• Like 2

Stygg sak.

Ligger under 0-3 til pause mot manu. Blir nok vanskelig nå, spesielt etter et tvilsomt rødt kort på sjefen.

Nei, manu leder nok fortjent til tross. Sikkert gøy for dem å endelig vinne en kamp.

• Like 2

Fantastisk andreomgang av City. Til tross for en feilaktig utvisning viser City seg som det beste laget i byen. Ble også snytt for straffe på slutten.

Alt i alt greit nok at manu går videre, så får vi se om denne "jaja, cuppen betyr ikke så mye"-holdningen vedvarer.

• Like 4

Håper denne tråden fokuserer på det viktigste, stikk mot United og vica versa.

Stikk kommer når stikk fortjenes.

Som det beste laget i England er City selvsagt i fokus.

• Like 1

unitedmakehistory_305258.jpg

Ja stakkars Rooney tjener bare en kvart million pund i uka, det er klubber som City, Tottenham og Chelsea som kun tenker på penger.

Edited by Heatsink
  • Like 3