Gå til innhold

PL: 31.12.2011 Manchester United v Blackburn Rovers


archanios

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meget mulig. Men eg tror ikke noe på det.

 

Har null tro på at Lindegaard hadde sluppet inn evig mye mindre mål enn DeGea. Og eg vil heller "ofre" noen mål og utvikle en av tidenes keeper enn å ødelegge et supertalen ved å ikke la han spille.

 

Og som talent er DeGea milevis foran Lindegaard.

 

Hvilket lag holder du med forresten? Hadde vært litt interessant å visst.

 

Og det kunne vært unngått hvis en viss danske hadde stått.

Lenke til kommentar

Meget mulig. Men eg tror ikke noe på det.

 

Har null tro på at Lindegaard hadde sluppet inn evig mye mindre mål enn DeGea. Og eg vil heller "ofre" noen mål og utvikle en av tidenes keeper enn å ødelegge et supertalen ved å ikke la han spille.

 

Og som talent er DeGea milevis foran Lindegaard.

 

Hvilket lag holder du med forresten? Hadde vært litt interessant å visst.

 

Og det kunne vært unngått hvis en viss danske hadde stått.

 

Sånn som situasjonen er nå så er Lindegaard en langt bedre keeper enn det De Gea er. Han skaper ro og er flink til å kommunisere med forsvarsspillerne, imotsetning til De Gea som skaper uro. Hvorfor skal man kaste bort potensialet som Lindegaard har da? Han er 27 år, men det er en ung alder til keeper å være. De Gea har blitt skrytt opp i skyene som verdens største keepertalenter, men er han det da? Ja han har sine ekstremferdigheter som Lindegaard ikke har, som reflekser på streken. Feltarbeid og langskudd mot seg derimot er hans store svakhet, det fikk vi erfare i dag og det har vi erfart før. Jeg skjønner heller ikke den evige tålmodigheten man må vise bare fordi han er et så stort "talent".

Har man en stor svakhet eller en dårlig vane er det ekstremt vanskelig å bli bekvitt den.

Ble Paul Scholes bedre til å takle etterhvert som han ble eldre?

Hos Lindegaard ser man ingen store svakheter, han er rett og slett en god allrounder.

 

Fra nå av bør Lindegaard bli førstekeeper, det er ikke måte på hvor mange kamper De Gea skal få lov til å ødelegge. De Gea må også legge på seg noen kilo, han blir en guttevalp når han skal ut i feltet mot store sterke spillere.

Lindegaard har stått plettfritt i sine kamper. De Gea som kom for svimlende 200 millioner har på ingen måte gjort det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Husk også at halve laget er ute med skader. United dominerte kampen på tross av dette, og under normale omstendigheter ville det spillet som ble vist i dag ført til nok en komfortabel seier. Dumt å se seg blind på resultatet i dag. Men en kjip oppladning til nattens festligheter, det var det.

 

Halve United laget ute med skade? La oss se på Blackburn sitt forsvar:

 

Bunn (2, keeper)

 

Jason Lowe (Junior) - Samba (Klasse) - Grant Hanley (Junior) - Adam Henley (Junior)

 

Ute med skade: Scott Dann, Salgado, Gael Givet, Junior Hoilett, Martin Olsson, Vince Grella, Ryan Nelsen, Paul Robinson.

 

Jeg har uthevet førstelags spillerene.

 

 

Edit:

 

I tillegg kom Josh Morris og Jordan Slew inn som begge er juniorer.

Endret av Erratum
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Lindegaard har stått plettfritt i sine kamper. De Gea som kom for svimlende 200 millioner har på ingen måte gjort det.

Så nå glemmer du kamper der han har hatt noen fantastiske redninger som har redde flere poeng for United?

 

DeGea har på langt nær vært ræv sånn som du insinuerer.

 

Var det hans fantastiske utspark mot Benfica du tenkte på? Nei den må vi bare glemme altså, vi kan jo ikke gi De Gea skylden for det han er jo bare 21 år og et så stort talent. Vi må beskytte han for enhver pris. Lindegaard må bare råtne på benken selv om han er en bedre keeper.

 

Hvordan var det da VdS var skadet, når United rullerte på Foster og Kuszczak da? Jo begge to kunne ha sine fantastiske refleksredninger i noen kamper, men generelt sett var de dårlige og hadde mange tabber som resulterte i mål. Akkurat slik er det med De Gea nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...