Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Jeg går ut i fra at en bra mengde mennesker har anskaffet seg denne telefonen nå.

 

Jeg spør:

 

Er virkelig batteritiden så middelmådig som noen av testene sier? Eller har dette noe med bug`en som det nå har kommet en oppdatering på å gjøre?

 

Jeg vurderer å kjøpe denne, men dersom batteritiden er elendig, blir det ikke noe kjøp nei...

I følgde Nokia skal den siste oppdateringen ha fikset disse problemene:

 


  •  
  • Improved battery performance
  • Better Wi-Fi connectivity
  • Better voicemail notification

 

Fint. Men stoler ikke på produsentens lovnader. Lurer på hvordan menigmannen vurderer batteritiden, gjerne sammenlignet med andre mobiler. Jeg har selv en LG P500 nå, og den dør lenge før midnatt med en del bruk. Jeg er ikke interessert i dårligere batteritid en den.

 

Kan bekrefte at batteri lovnadene stemmer meget bra, den knuser min galaxy s2 på kapasitet nå. Har ikke fått sett på wifi og slikt enda. Da dette er min sekunder telefon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lumian vil ligge på rundt 3700 - 3800,- ved lansering. Dette er en pris bl.a. leverandøren 20:20 har satt som leverer mobiler til en stor del av markedet.

 

Ser på Tele2 at man får den med 12mnd binding ned til en totalpris på 3147,- (Champion 79), så kan jo hende det lønner seg å kjøpe, for deretter bryte bindingen :)

Lenke til kommentar

Du trenger ikke bryte bindingen heller, dersom det skulle bli dyrere (noe jeg har blitt fortalt av netcom og telenor at den blir dersom den brytes før tiden). Du trenger bare låse den opp for bruk av andre leverandørers simkort. Noe som, i alle fall på netcom og telenor, er helt gratis.

Lenke til kommentar

Fikk denne telefonen i går og er hittil meget positivt overasket.

 

Meget enkel og bruke og mange kule funksjoner rett ut av ekksen som overasket meg.

 

eneste minuset jeg har merket er at det er ett begrenset antall apper tilgjengeli og at mange av de koster penger kontra android som jeg er vant med på min Moto Razr

Lenke til kommentar

Synes det er mye i menyene som er skrevet med irriterende liten skrift. Synes også at telefonen tar dårlige bilder spesielt innendørs. Gikk i fra en xperia mini pro fordi jeg synes skjermen ble liten og skriften liten.En kompis av meg skulle kjøpe Lumia fra expansys og da overtalte han meg også. Da jeg er en av de som ikke har 100% syn ble jeg litt skuffa når jeg fikk en tlf med forholdsvis mye større skjerm og den hadde mindre skrift enn Mini Proen. Minien tok også mye bedre bilder. Trodde også at navigasjon var gratis på denne men får bare beskjed om at navigasjon ikke virker i frakoblet modus.Synes heller ikke batteritiden er bedre en Mini proen ennå de oppgir nesten dobbel brukstid

Endret av Jullarn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...