Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har fått batteriet til å vare nesten 3 døgn med minimalt bruk. I natt brukte den 50% av batteriet og den fortsetter og bruke masse strøm uten å være i bruk. Hva gjør dette? Tlf har de samme innst. som den har hatt hele tiden.

Min telefon hadde også en slik raptus. Brukte 100% iløpet av 7 timer mens jeg var på jobb. Men det skjedde bare en gang. Lurer barempå at det kan ha vært ett program i bakgrunnen som kjørte som gjorde at batteriet ble tappet.

Nå etter en dag så har jeg som regel 30-35% igjen av batteriet

Lenke til kommentar

Har fått batteriet til å vare nesten 3 døgn med minimalt bruk. I natt brukte den 50% av batteriet og den fortsetter og bruke masse strøm uten å være i bruk. Hva gjør dette? Tlf har de samme innst. som den har hatt hele tiden.

Min telefon hadde også en slik raptus. Brukte 100% iløpet av 7 timer mens jeg var på jobb. Men det skjedde bare en gang. Lurer barempå at det kan ha vært ett program i bakgrunnen som kjørte som gjorde at batteriet ble tappet.

Nå etter en dag så har jeg som regel 30-35% igjen av batteriet

Har satt tlf i batterisparemodus. Batteri varte ikke et døgn og har hatt to korte samtaler.

Lenke til kommentar

Batteriet mitt er mye bedre etter oppdateringen, ser det i alle fall ut til. Jeg resatte mobilen etter installert oppdatering though. Skummelt å se at alle apps jeg hadde kjøpt hadde en "Buy" knapp på market, helt til jeg forstod at når man trykker "Buy" oppdager market at man har kjøpt det tidligere og gir deg valget å installere. :)

Lenke til kommentar

Mitt batteri er ikke bedre etter oppdatering, var full ladet i går kveld rundt kl. 22.00, når jeg sto opp i dag kl. 07.30 var den død. Har holdt litt lengere enn det tidligere i uka men.. bare brukt telefonen siden tirsdag, får håpe det bedrer seg når bruker mønsteret også stabiliserer seg, blir altid litt herjing med telefonen de første ukene. :)

Lenke til kommentar

Mitt batteri er ikke bedre etter oppdatering, var full ladet i går kveld rundt kl. 22.00, når jeg sto opp i dag kl. 07.30 var den død. Har holdt litt lengere enn det tidligere i uka men.. bare brukt telefonen siden tirsdag, får håpe det bedrer seg når bruker mønsteret også stabiliserer seg, blir altid litt herjing med telefonen de første ukene. :)

 

Må være en eller annen app du ikke har avslutet da. Etter 9 timer har jeg ennå minimum 40% igjen. Og da har jeg push epost aktivert og en mengde bakgrunnsdata gjennom facebook, wordfeud osv. Kan være lurt å trykke tilbake istede for å bare trykke windows tasten når man skal ut av ett program. Det er nå min erfaring

 

Nå er det f.eks 8 timer siden lading. Og ennå er det 60% igjen av batteriet. Da er 2 timer lytting på musikk og podcast inkludert og en del sms

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar

Ja var vel noe sånt jeg også tippet på.

 

Men har omtrent ikke installert noen apper enda, og selv om det skulle være en app som ikke er avsluttet, så forventer jeg litt bedre batterikapasitet.

 

I dag har den holdt bra da, var full ladet rundt kl. 09.00 og batteriet er fortsatt omtrent på fult, men da har jeg ikke brukt den omtrent.

Endret av Blunderguff
Lenke til kommentar

Er det mange andre her som har problemer med signalstøy?

 

 

Min Lumia lager masse signalstøy når den er på EDGE eller GPRS nett. Tidvis så mye at det er håpløst å føre en samtale eller bruke den til å streame musikk. Konstant surring (både i intern høytaler og hodetelefoner)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...