Gå til innhold

Varsle Mod knapp


Anbefalte innlegg

Etter å ha vært i bruk noen korte timer har knappen allerede blitt en suksess. :) Vi takker samtlige brukere som hjelper oss å holde forumet oversiktlig, pent og pyntelig.

 

For øvrig vil vi implementere slik funksjonalitet at vi får se hvem som "anmelder" en tråd. Imidlertid er dette informasjon som blir holdt konfidensiell - "tysteren" (her er det å regne som et positivt ord) vil ikke offentliggjøres på noen måte. Årsaken til at vi ønsker å vite hvem som sier fra, er at vi da kan kontakte vedkommende i tilfeller der vi er i tvil eller har spørsmål, etc.

 

Igjen: Tusen takk for hjelpen! Dere bidrar selv til å forbedre forumet, og det er noe dere kan gi dere selv en solid klapp på skulderen for! :)

 

Ha en fruktbar dag! :)

 

-moderator "blues" yummy-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kan vi få screenshots av tabellen? eller andre sånne innstillnger dere har, som vi vanlig dødlige som er mekka av kjøtt og blod ikkje har adgang til?

Dere kan jo sensorere det som ikkje tåler offentleg innsyn!

 

Hvorfor det? :)

 

Fordi det er FETT!

 

Pluss at det er en god ide og hvi jeg skal lage til egen side hadde det vært kjekt med litt inspirasjon.

 

Og jeg har lyst til å se hvor gode skills dere har i PHP :D

Lenke til kommentar
Mmm..

Min nye favoritt knapp. Nå får jeg bare krysse fingerene for at de ikke kan se hvem som rapporterte posten! :p

Hehe, er vel bare å ikke logge inn :)

 

Men altså, bra det har kommet en slik knapp.. dette gjør at forumet for oss som bruker det blir bedre og jobben for dere som driver det enklere.

Lenke til kommentar
noen må varsle mod , når du strykker på mob knappen kommer det noe pjatt på nynorsk opp. he..nei da kul knapp.. kan sikkert bruke den på meg selv av å til..

 

Var vel KiloGram som lagte den første knappen, han skriver Nynorsk derfor står det på nynorsk ;) Selv så synes jeg nynorsk er kult, men er ikke flink nok til å skrive det så jeg har stilt alle sider som går an til Nynorsk slik at jeg kan snik-innføre litt lærdom :D (samt at jeg prøver å skrive nynorsk på hjemmesiden min)

Lenke til kommentar
(oops, der trykka jeg nesten på den igjen...)

skulle gjerne hatt en "ta meg tilbake til forumet"-link der, det synes jeg mangler... men ellers er den kjempefin, trur jeg har brukt den fem ganger nå...:)

Støtter absolutt det forslaget. Er litt irriterende å måtte klikke seg tilbake.

Lenge leve latskapen ;)

Lenke til kommentar
Fordi det er FETT!

Pluss at det er en god ide og hvi jeg skal lage til egen side hadde det vært kjekt med litt inspirasjon.

 

Og jeg har lyst til å se hvor gode skills dere har i PHP :D

 

Det som skjer er relativt enkelt lagt opp. Først og fremst, så må eg innrømme at eg skjønner svært lite av korleis phpBB er lagt opp, og det er difor den er teken utanfor det vanlege template-systemet, og det er og difor den ikkje automatisk huskar brukarnamnet ditt.

 

Sjølve tabellen som den blir lagt inn i er veldig enkel, og inneheld ganske enkelt eit id-felt, id-nummeret til topicet, e-post-addressa til den som rapporterte tråden, og evt. ein liten kommentar til det. Eg anbefalar alle å nytte kommentar-feltet når dei varslar om ein tråd.

 

Vidare vert ikkje e-post-addressa vist i panelet som me får opp, men den ligg som sagt i databasen. Foreløpig er det berre dei med direkte tilgang til databasen som kan sjå denne e-post-addressa (dette er rett og slett eg som har glømt å legge det til), men eg ser ikkje dette som noko stort problem for augneblinken.

 

Eg håpar at alle har god nytte av systemet, som faktisk berre tok meg ein liten ettermiddag å spikre saman (og det inkludert nokre timar med titting på phpBB sine system). ;)

 

Men koden, den får de nok ikkje sjå... 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...