Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Synes det funker kjempeflott, blir jævlig sliten, svetter som en gris og får vondt i muskler jeg ikke viste jeg hadde. :) Blir nok å fortsette på Insanity!

 

 

Avsluttet denne torsdagen med en 8km lang spasertur sammen med Allyy og Nybegynner92, flott dag!

Spinning i morgen, og det føles så bra.

 

 

keep-calm-and-beast-mode-on-23.png

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Første jeg gjorde i morrest var å ta 20 raske push-ups. Gudene må vite jeg våknet raskt, bare rullet ned på gulvet fra senga og startet! :p

 

Treningsplanen for i dag:

Insanity "Pure Cardio" med hopp og sprett! Gru/gleder meg, har ørlite gangsperre etter i går.

Så blir det 1t intervallspinning på Friskhuset, det gleder jeg meg JÆVLIG mye til! :)

Så kommer squat challenge, så skal jeg gå meg en tur ute i det fine været (stikker og tar sol mens jeg er ute å tusler). Og de vanlige 4x25 armhevingene.

Oppdaterer senere med matplanen for i dag og hvordan treningen gikk.

 

 

1rydqu.jpg

 

Who am I? I AM A CHAMPION!

Lenke til kommentar

4 X 25 armhevinger er bra,alt etter hvordan de tas da.

 

Klarer selv fint 4 X15 nå,men har ikke helt begynt å ta skikkelig i enda,vil ha litt mer styrke i mave rygg før jeg gjør det(3 ganger 1 min. med planke er max for meg,men var knapt 30 sekunder da jeg starta så går fremover der).

 

Skal kjøre litt deadlift i dag,blir sykling og noen lette rygg og mave øvelser som oppvarming,deretter blir det å slappe av med litt film.

Lenke til kommentar

Jeg sørger alltid for å ALDRI ha godis tilgjengelig i leiligheta, for da spiser jeg det aldri. :)

 

Er nå ferdig med 1t intervallspinn (fantastisk økt! :D ) samt "Pure Cardio" på Insanity!

Har kastet i meg en toro middag (350kcal spaghetti) og en saftig proteinshake.

 

 

Skal ta squat challenge og push-upsene mine så tror jeg at jeg legger meg. :p

Lenke til kommentar

Jeg sørger alltid for å ALDRI ha godis tilgjengelig i leiligheta, for da spiser jeg det aldri. :)

 

 

 

Har ikke snacks liggende her heller,men alltid frukt,frukt er bra å kutte opp og legge i en skål,da går det fort ned med 2 bananer,2 kiwi ,litt druer og ett eple(som var min kveldsmat i dag,som det har vært de siste 4-5 ukene).

 

Den eneste snacksen jeg har er ett par pakker med hjemmelaget lefse i fryseren,og det synes jeg at jeg må ha(bakt av en eldre dame jeg kjenner,grei betaling for å hjelpe til med å måke snø for henne og gubben) .

 

Er ikke så nøye på kosten i helgen,men potetgull kjøper jeg omtrent aldri,ihvertfall ikke etter at de begynte å gjøre det ekkelt på smak...

 

Blir hviledag i morra,og så blir det ett par timer på ski på søndag,hvis været holder seg da.

Lenke til kommentar

Ser i signaturen din at du er glad i lefse! :p

 

Kjedet meg noe jævlig her på senkvelden (alle andre er jo ute å drikker), så prøvde meg liksågodt på Day 1 med 30 day shred. Nå er jeg egentlig bare alt for jævlig sliten, på tide å stoppe for dagen.

 

He he..

Ja.

Er det noe som er godt til en kopp kaffe så er det lefse.

Husk hviledager,kroppen må få tid til å bygge seg opp etter at man har brutt den ned.

Drikking og festing ødelegger mye.

Lenke til kommentar

He he..

Ja.

Er det noe som er godt til en kopp kaffe så er det lefse.

Husk hviledager,kroppen må få tid til å bygge seg opp etter at man har brutt den ned.

Drikking og festing ødelegger mye.

 

Veit det, skal sørge for å få nok hvile! :)

Når jeg trenet som en gal for ikke mang ukene siden var jeg ute og drakk så og si hver helg. Trente såppass at progresjonen likevel ble kjempebra, men nå vil jeg ha enda mer, rett og slett. Fylla kan jeg ta i sommer når jeg er fornøyd med meg selv. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Klokken er nå snart 16:00 og jeg har endelig våknet! Har ikke sovet lenge på flere uker, ufattelig godt.

 

Min "frokost" i dag ble en stor neve druer og en Activia jordbæryoghurt, skyld ned med 0,5l melk.

Skal straks hive meg i gang med "Plyometric Cardio Circuit" på Insanity. Etter det blir det squat-challenge, push-ups'a og planken. Trasker meg en tur etter det, da det fremdeles er tidlig på dagen.

 

Oppdaterer litt senere hvordan dagen gikk! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Treningen i dag:

 

Startet med "Plyometric Cardio Circuit" på Insanity, fyttidæven i helv... Sliter ut en stakkars kar! :p

Fortsatte med squat challenge og 4x25 armhevinger (på dette tidspunktet var jeg døden nær, ufattelig digg!). Avsluttet med å gå en 8km lang tur! :) Godt å få ristet av seg med skikkelig.

 

Ellers ble det en brødskive med servelat og en proteinshake rett etter trening, og mens jeg skriver ligger det en kyllingfilet å freser i panna. Kvelds!

 

 

tumblr_ml2cvmIQaC1rty7oao1_500.jpg

 

I morgen blir det Insanity og 1t vanlig spinning (ingen intervall på søndager, desverre).

 

Gjør ingenting om flere kommenterer! :)

 

 

OG JEG HAR BARE SNUSET EN (1) SNUS I DAG!

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Eneste program jeg følger nå er Insanity frem mot sommeren, squat challenge samt 3x intervallspinning i uken.

Går også turer på kveldene, så ofte jeg har mulighet.

 

Blir mer vektløfting når sommeren nærmer seg, skal bare se om jeg holder ut med Insanity først.

 

Fy flate du kjører beinhardt på ja, creds altså :)

 

Takker, må få frem sommerformen!

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Etter en lørdagskveld med litt øl og film,så ble det en 2.5 timers sykkeltur.

Utrolig hvor mye bedre det er å sykle ute enn innendørs på en spinningsykkel,eller på rulla.

Faen det var digg med lefse og en kopp kaffe da jeg hadde klatret opp en laaang bakke i motvind og med den tunge sykkelen min(måtte ta fulldemperen da min andre sykkel står på rulla med trange rulledekk).

 

Regner med at du raser ned i vekt med det treningsregimet du har nå. :)

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Etter en lørdagskveld med litt øl og film,så ble det en 2.5 timers sykkeltur.

Utrolig hvor mye bedre det er å sykle ute enn innendørs på en spinningsykkel,eller på rulla.

Faen det var digg med lefse og en kopp kaffe da jeg hadde klatret opp en laaang bakke i motvind og med den tunge sykkelen min(måtte ta fulldemperen da min andre sykkel står på rulla med trange rulledekk).

Regner med at du raser ned i vekt med det treningsregimet du har nå. :)

 

Er fantastisk å sykle ute, gleder meg fælt til snøen er borte her oppe i nord!

Vet ikke om jeg raser ned i vekt eller ikke, knuste vekta i fylla. Har bestilt ny. :p

 

Ellers har jeg vært på spinning i dag, og tatt Insanity (selv om det egentlig er hviledag, måtte gjøre noe..). Squat challenge er ferdig, og jeg har tatt 3x25 armhevinger (litt sløv i dag, er jo søndag.)

 

Mat har det desverre vært lite av, våknet 14:00, hev i meg 3dl havregryn med melk, trente, kastet i meg en Activia jordbær yoghurt, trente mer, proteinshake og 2 brødskiver med leverpostei etter det igjen.

 

Ellers har jeg tatt solarium og slappet av i dag.

Alt i alt en flott helg, og bare snuset to snuser i dag!

 

 

I morgen er det klart for Intervallspinning og Insanity igjen, og jeg gleder meg FÆLT! :D

Oppdatering kommer i morgen!

 

PAIN IS JUST WEAKNESS LEAVING YOUR BODY

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Ikke fornøyd med det vekta viste i beruset tilstand eller? :p

 

Jeg aner virkelig ikke, hadde fest hjemme hos meg og plutselig stod flere folk på badet og skulle veie seg, syntes det var en skikkelig party-pooper så hentet fart fra stua, tok sats inn på badet og kjørte fotene rett i vekta! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...