Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^Haha, var det konkurrane hvem som var mest swollen og beast?

 

Jeg aner ikke, var sørpe dritings. Var iallefall en jævlig koselig kveld! :p

 

Haha, hvordan fungerer Insanity for deg egentlig? Er det så bra som det sies? Vurderer sterkt å prøve en runde selv også, men tror kanskje jeg skal drøye til etter russetida og eksamenstida :tease:

 

Insanity er som navnet, insane. Helt grusomt jævlig, men går bedre og bedre for hver time nå. Få ting som har gjort meg like peist som 45 minutter med det programmet der! :) Med andre ord funker det veldig bra!

 

Selv leser jeg på eksamener, trener og jobber fulltid samtidig, utrolig hva man får tid til om man bare vil.

Når alle andre er russ og drikker, stikker jeg på treningssenteret. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nice, da skal jeg prøve insanity litt uti mai jeg også, gidder ikke å begynne på noe nytt rett før russetida med billett til de største treffa, er bare dømt til å gå dårlig da.

 

Men litt av ett regime du har lagt opp til sånn som du holder på, creds! :)

 

Hehe, jeg ser den. Når jeg var russ i 2010 var det bare en lang fyllekule og all drittmaten det medfølger. Såvidt edru på to uker. :huh:

 

Jeg står på, har alt for lenge ønsket meg "sommerkroppen" eller hva man skal kalle det, og jeg vil gjøre det jeg kan for å nå det målet. :) Ingen unnasluntring her i gården!

 

Så er jeg også jævlig sta når jeg først har bestemt meg for noe. :p

Lenke til kommentar

Fått med meg at du flytter til Trondheim til sommeren.

Holder på å bygge opp formen, pga kronisk utmattelsessyndrom og savner å ha noen å gå turer med. Du går ned i vekt, jeg bygger opp formen og kondisen igjen. Så om du vil ha noen å gå turer med, count me in!

 

 

Bra jobba btw!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fått med meg at du flytter til Trondheim til sommeren.

Holder på å bygge opp formen, pga kronisk utmattelsessyndrom og savner å ha noen å gå turer med. Du går ned i vekt, jeg bygger opp formen og kondisen igjen. Så om du vil ha noen å gå turer med, count me in!

 

 

Bra jobba btw!

 

Takker!

 

Er lett med å gå turer, flytter nedover i august en gang. Forhåpentligvis skal jeg ikke lenger ned i vekt når den tid kommer, men all trening er bra trening! :) Håper at du er mer lokalkjent enn meg der nede, hvis ikke blir vi å slite.. :p

Lenke til kommentar

Ny uke, nye muligheter, MER TRENING!

 

Jobber 09:00-17:00 denne uken, vakta jeg hater mest. Jaja, da har jeg kveldene til trening!

 

Har intervallspinning i dag 18:30, så skal jeg hjem og ha "Cardio Power and Resistance" på Insanity, squat challenge og de vanlige armhevingene mine, kaster inn en liten økt med planken helt på slutten!

 

Gleder meg allerede til følelsen etter treninga! :D

 

tumblr_m5mtkgU0Z81r401x5o1_500.gif

 

Matplanen i dag:

Frokost - Activia jordbæryoghurt

Lunsj - Kyllingnudler (290kcal)

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 2 brødskiver med leverpostei

Proteinshake etter trening

Kvelds - 2 brødskiver med salami

Lenke til kommentar

Superfeit på det bildet der, legger ut nytt om ganske nøyaktig en måned! :)

 

Er nå ferdig med 1t intervallspinning, 4x25 armhevinger, squat challenge og "Cardio Power and Resistence" på Insanity. Er grusomt sliten, helt fantastisk følelse. På'an igjen i morgen!

 

 

 

On good days, I workout

On bad days, I workout harder

Lenke til kommentar

Ny dag! :D Gjentok suksessen med push-ups på morgenen og kastet meg ned på gølvet og tjue raske!

 

Frokost - Activia jordbæryoghurt

Lunsj - Vet ikke enda, frister veldig med kyllingsalat

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - to brødskiver med salami

Proteinshake etter trening

Tre knekkebrød med gulost til kvelds

 

 

I dag er planen å gå gjennom "Pure Cardio" på Insanity, squat challenge, 4x25 push-ups, samt gå tur med Nybegynner92 og Allyy!

Blir også digg med 20 minutter solarium/homsegrill. :p

 

Alt i alt en flott dag. Oppdaterer senere hvordan dagen gikk. :)

Lenke til kommentar

Fantastisk dag dette her.

 

Tok 4x25 push-ups på jobb før jeg stakk hjem, hev i meg litt mat, og rett på "Pure Cardio" på Insanity! Squat challenge fulgte rett etter. Hev i meg enda mer mat, og stakk på Brun og Blid. Ble nok en gang ikke brun, men 70kr fattigere. Digg å ligge gørrsliten å bli stekt i 20min da. :)

 

Etter dette dro jeg til Allyy og Nybegynner92, satt å prata litt å gjorde ingenting en liten halvtime. Så kledde vi på oss og gikk en pitteliten tur gjennom sentrum, ned til kaia, RUNDT SENTRUM, opp til tv-tårnet, ned til sentrum, så hjem igjen. :confused: Total tid brukt var nærmere 3,5t, helt grei spasertur. :p

 

Lite stemningsbilde jeg tok:

2wpm9a0.jpg

 

Satser på ny tur på torsdag, hvem vet hvor jeg/vi går den gangen.

Kommer med ny oppdatering imorgen, da er intervallspinning på planen!

 

D E SÅ GODT Å TRÆNE, HÆRREGUD

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Onsdag!

 

I dag blir det "Cardio Circuit" på Insanity, squat challenge, 4x25 push-ups samt 1t intervallspinning! :D

 

Matplanen:

Frokost - Activia yoghurt

Lunsj - 4x knekkebrød med gulost

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - to brødskiver med leverpostei

Proteinshake etter trening

Kvelds - 2x knekkebrød med gulost.

 

Oppdaterer senere hvordan dagen har gått! :)

Lenke til kommentar

Hvorfor spiser du bare "middag" og ikke middag?

 

Har ikke tid etter jobb til å lage ordentlig middag før trening, og dårlig med mulighet for å lage middag i det hele tatt.. Har en kokeplate og en stekepanne (hybelkomfyrpiss). Bare jalla hele leiligheten jeg bor i.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Nok en dritbra dag, pyramideintervall på spinninga! Helt jævlig herlig!

Tok push-upsa før jeg stakk fra jobb. Insanity ble tatt en times tid etter spinninga, og så rett på squat challenge!

 

2i7aeqw.png

 

Har fremdeles sykt mye energi, skal kaste i meg litt mer mat og lese på eksamen resten av kvelden tror jeg.

I morgen er det Insanity, gåtur og solarium!

 

 

WHATEVER YOU DO, DO NOT GIVE UP. Because for once, this is for you.

Lenke til kommentar

Blæblæblæ er sliten

 

Etter en uke med status som "behandlet" har Feilkjøp endelig funnet ut at de skal pakke og muligens også sende badevekten jeg bestilte fra dem. Woo!

 

Får sykkelen min til byen i dag, så endelig kan jeg starte å sykle på jobb! Har jo meldt meg på Sykle Til Jobben (som ikke starter før 24., men jaja). Blir bra :D

 

Ellers i dag blir det Insanity, squat challenge og 4x25 push-ups (som jeg lirer av meg på jobb før jeg stikker hjem). I kveld skal jeg gå tur sammen med Allyy og Nybegynner92! :)

 

 

Dagens foodplan:

Frokost - Activia yoghurt

Lunsj - 4x knekkebrød med gulost og 0,5l melk.

Mellommåltid - Skyr

Håper på pannestekt kyllingfilet med en god salat til middag i dag.

Proteinshake etter trening

Kvelds - 2x knekkebrød med leverpostei samt et eple.

Kaffe spedd utover hele dagen.

 

 

Blir glad for alt av kommentarer. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...