Gå til innhold

– S.T.A.L.K.E.R-studioet er lagt ned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig en Trist dag for pc som spille platform :ermm:

 

Ser ut som spille fortjeneste mot pirat problemet på pc nå virkelig har hatt konsikvenser ...

  • Liker 2
Skrevet

Virkelig en Trist dag for pc som spille platform :ermm:

 

Ser ut som spille fortjeneste mot pirat problemet på pc nå virkelig har hatt konsikvenser ...

 

Fortjenesten hos PC-spill er vel ikek noe lavere nå enn før?

 

AtW

Skrevet

Virkelig en Trist dag for pc som spille platform :ermm:Ser ut som spille fortjeneste mot pirat problemet på pc nå virkelig har hatt konsikvenser ...

Tror nok de generelle økonomiske forholdene i Europa må ta mye større del av skylden her enn piratene, ref. ATWindsor sitt innlegg.

Skrevet

 

Fortjenesten hos PC-spill er vel ikek noe lavere nå enn før?

 

AtW

 

Nja , problemet ligger fortsatt i risikoen ved å lansere et spill , enten så selger spillet i bøtter og span , eller så kopieres det i bøtter og span på nettet og pc brukerne skylder på at det var for dårlig eller noe annet.

 

For hvert solgte spill så kopieres det omtrent 10 til 20x av pirater uavhengig om disse har kunnet kjøpt eller ikke spillet , av ca 200 pirater så har du kanskje 1 som så kjøper spillet senere når det er billigere.

 

Jeg antar at 50% av piratene har budsjett til å kjøpe spillet men gjør det ikke fordi de ikke trenger det, uavhengig om de liker det eller ikke.

Skrevet

Problema her har ingenting med PC-plattformen å gjere. Det er litt uklart om bakgrunnen for dette er at om du vert rik i Ukraina (sånn som Sergei Grigorovich vart på dei tre første STALKER-spela), så er det einskilde utanomlovlege einingar som vil ha sin del av kaka, eller om Grigorovich faktisk var misnøgd med korleis STALKER 2 teikna til å verte. Det er iallefall sirka det ein kan dra ut i frå den første press-releasen til ein russisk nettstad.

  • Liker 1
Skrevet

Får håpe Bethesda eller noen andre snapper det opp da.

Setting er kanskje ikke helt lik, men Fallout og Stalker ligner litt på hverandre. Og begge to er fulle av rare bugs!

Skrevet

Nok en spiker i kisten til kortsiktede PC-spillere som laster ned spill og spiller på crackede servere. Nå sitter sikkert store spillhus som EA og Activision å gnir seg i hendene, fordi nå vet de at enda et spillhus med unike ideer blir slått ned i bakken av idiotiske PC-spillere som ikke tenker langsiktig, og som ikke støtter de som lager spillene de sitter å spiller timesvis dag ut og dag inn.

Skrevet

Nok en spiker i kisten til kortsiktede PC-spillere som laster ned spill og spiller på crackede servere. Nå sitter sikkert store spillhus som EA og Activision å gnir seg i hendene, fordi nå vet de at enda et spillhus med unike ideer blir slått ned i bakken av idiotiske PC-spillere som ikke tenker langsiktig, og som ikke støtter de som lager spillene de sitter å spiller timesvis dag ut og dag inn.

 

Javel? Indie-scenen er vel større enn neosinne, og mye større på PC?

 

AtW

Skrevet

Krise!

Har kjøpt og kost meg med alle 3 spillene. Strengt tatt var "Wow" faktoren størst i det første, men allikevel noe anderledes og forfriskende.

En sorgens dag!

Redd dere har rett mht piratvirksomheten her. Selv om piratene naturligvis vil blånekte og påpstå at de fleste som liker et spill senere kjøper det. Bah, humbug.

Skrevet

Nok en spiker i kisten til kortsiktede PC-spillere som laster ned spill og spiller på crackede servere. Nå sitter sikkert store spillhus som EA og Activision å gnir seg i hendene, fordi nå vet de at enda et spillhus med unike ideer blir slått ned i bakken av idiotiske PC-spillere som ikke tenker langsiktig, og som ikke støtter de som lager spillene de sitter å spiller timesvis dag ut og dag inn.

 

Prøv igjen, om det var alt du fekk ut av artikkelen.

Skrevet

Nok en spiker i kisten til kortsiktede PC-spillere som laster ned spill og spiller på crackede servere. Nå sitter sikkert store spillhus som EA og Activision å gnir seg i hendene, fordi nå vet de at enda et spillhus med unike ideer blir slått ned i bakken av idiotiske PC-spillere som ikke tenker langsiktig, og som ikke støtter de som lager spillene de sitter å spiller timesvis dag ut og dag inn.

 

Javel? Indie-scenen er vel større enn neosinne, og mye større på PC?

 

AtW

 

Var vel i overkanten dramatisk som vanlig, men fortsatt stort sett en negativ ting.

Skrevet

Nja , problemet ligger fortsatt i risikoen ved å lansere et spill , enten så selger spillet i bøtter og span , eller så kopieres det i bøtter og span på nettet og pc brukerne skylder på at det var for dårlig eller noe annet.

 

Det kalles popularitet. De mest populære spillene både selges mest og piratkopieres mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...