Gå til innhold

– S.T.A.L.K.E.R-studioet er lagt ned (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får håpe Bethesda ... snapper det opp da.

 

Dear god no.

Forstår hva du mener, men tenker samtidig at det er bedre enn at spillet ikke blir gitt ut i det hele tatt.

 

Dog tror jeg på ingen måte det er noen "fare" for at Bethesda skal ta opp ballen da S.T.A.L.K.E.R. nok blir et konsept som likner litt for mye på Fallout til at de vil være interessert i å gi ut begge deler.

Lenke til kommentar
Fortjenesten hos PC-spill er vel ikek noe lavere nå enn før?AtW
Nja , problemet ligger fortsatt i risikoen ved å lansere et spill , enten så selger spillet i bøtter og span , eller så kopieres det i bøtter og span på nettet og pc brukerne skylder på at det var for dårlig eller noe annet.For hvert solgte spill så kopieres det omtrent 10 til 20x av pirater uavhengig om disse har kunnet kjøpt eller ikke spillet , av ca 200 pirater så har du kanskje 1 som så kjøper spillet senere når det er billigere.Jeg antar at 50% av piratene har budsjett til å kjøpe spillet men gjør det ikke fordi de ikke trenger det, uavhengig om de liker det eller ikke.

 

Jeg er veldig nysgjerrig på hvor du drar tall fra. Hvor er kildene dine? Annet enn reva di mener jeg..

 

Det er en risiko å lansere til alle platformer, er det dårlig selger det ikke. Er ikke noe mer til historien enn det.

 

Du kaster ut veldig mye tall og beskyldninger jeg finner utrolig usannsynlig

Endret av MarciahL
Lenke til kommentar

Risikoen med STALKER lå ikkje primært i at det var PC-eksklusivt, men at det var både PC-eksklusivt, eit nisjespel som braut med ei rekkje etter kvart litt for etablerte vestlege designparadigme, og hadde produksjonsverdiar mykje lågare enn ambisjonsnivåa - og at heimmarknaden i Ukraina og Russland er gjengangare på piratkopieringstoppen. Ironisk nok var det salstala i sentral-europa (særleg det PC-elskande Tyskland) og i "engelske" område, inkludert Norden, som gjorde SoC til ein kommersiell suksess.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...