Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Notorisk utro, og klarer aldri å slutte...


Anbefalte innlegg

Jeg har et "problem". Jeg er notorisk utro mot kjæresten min, og hun har avslørt meg to ganger til nå og tilgitt meg. Allikevel klarer jeg ikke å slutte. I helga hadde jeg sex med to andre jenter, og hun aner fred og ingen fare. Jeg har nemlig blitt ekspert i å skjule mine spor. Hun blir aldri å finne ut av det. Når jeg er ferdig med de andre jentene så ber jeg de om å ryke og reise, for så å dra hjem til kjæresten og tilfredstille henne på alle andre måter så hun skal bli fornøyd. Senere går jeg til mine kamerater og skryter av det.

 

Bør jeg oppsøke psykolog?

 

Postet av anonym: a615f0ff0c08d0ece6d198ef1efb1a30

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et "problem". Jeg er notorisk utro mot kjæresten min, og hun har avslørt meg to ganger til nå og tilgitt meg. Allikevel klarer jeg ikke å slutte. I helga hadde jeg sex med to andre jenter, og hun aner fred og ingen fare. Jeg har nemlig blitt ekspert i å skjule mine spor. Hun blir aldri å finne ut av det. Når jeg er ferdig med de andre jentene så ber jeg de om å ryke og reise, for så å dra hjem til kjæresten og tilfredstille henne på alle andre måter så hun skal bli fornøyd. Senere går jeg til mine kamerater og skryter av det.

 

Bør jeg oppsøke psykolog?

 

Postet av anonym: a615f0ff0c08d0ece6d198ef1efb1a30

 

Vis denne posten til kjæresten din så slipper du problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så mye seriøst det var her da. Har faktisk en kamerat som er litt sånn. Han mista tellinga på hvor mange han var utro med, tror det var oppi 8-9. Noen folk er ikke ment for å være i forhold tror jeg! :)

 

Da får man ta ansvar og ikke gå inn i forhold da, eventuelt finne ei som synes det er greit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det vil oppstå.

Akkurat. Med andre ord så vil ikke det hjelpe problemet hans stort.

 

Om TS faktisk vil gjøre noe med problemet, så høres det lurt ut å snakke med en psykolog. Det er ofte en grunn til at man er notorik utro

 

Hvis man virkelig vil slutte, er det ikke så vanskelig. Bare la vær å pul på andre. Enkelt og greit.

Ja, høres jo veldig enkelt ut. Det er jo selvfølgelig bare å slutte :hmm:

Endret av logaritmemannen
Lenke til kommentar

Ja, høres jo veldig enkelt ut. Det er jo selvfølgelig bare å slutte :hmm:

 

Ja, det er det. Han tar jo et bevisst valg når han hopper til sengs med andre jenter enn kjæresten. Og jeg tviler sterkt på at han får fysiske, smertefulle abstinenser, hallusinasjoner og lignende hvis han lar vær å ha sex med andre.

 

Men for all del, selvfølgelig kan han oppsøke psykolog, kan godt hende det hjelper. Men i mellomtida bør han være såpass ansvarsfull at han ikke befinner seg eller går inn i nye forhold til folk han vet han ikke kan være trofaste mot. For TS er jo godt klar over problemet..

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...