Gå til innhold

Lurer du på navnet til en TV-Serie? Spør her da vel!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

JEG TRENGER HJELP FORDI JEG KOMMER IKKE PÅ NAVNET AV ET PROGRAM SOM JEG DÅ NÅR JEG VAR LITEN. Programmet gikk tidlig 2000 tallet. Handlet om barn som ikke hadde foreldre, de kledde seg ganske gothisk/ emo liknande ut. Guttene hadde langt hår eller ivertfall husker at en av hovudpersonene hadde det. Mener også at programmet var på engelsk. Det gikk på NRK og mener det var rett eter barne tv. Husker at det var mye graffiti i showet og at en jente satt fyr på en låv i en av episodene. Håret deres hadde også mange farger i det! TRENGER VIRKELIG HJELP MED Å FINNE UT HVILKET PROGRAM DETTE ER!!!!! TUSEN TAKK

Lenke til kommentar

JEG TRENGER HJELP FORDI JEG KOMMER IKKE PÅ NAVNET AV ET PROGRAM SOM JEG DÅ NÅR JEG VAR LITEN. Programmet gikk tidlig 2000 tallet. Handlet om barn som ikke hadde foreldre, de kledde seg ganske gothisk/ emo liknande ut. Guttene hadde langt hår eller ivertfall husker at en av hovudpersonene hadde det. Mener også at programmet var på engelsk. Det gikk på NRK og mener det var rett eter barne tv. Husker at det var mye graffiti i showet og at en jente satt fyr på en låv i en av episodene. Håret deres hadde også mange farger i det! TRENGER VIRKELIG HJELP MED Å FINNE UT HVILKET PROGRAM DETTE ER!!!!! TUSEN TAKK

Høres litt ut som serien ovenfor, the tribe.. Men jeg kan ta feil :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hei! Hjelp!!

 

Ser etter en serie som gikk da jeg var liten, si for ca. 13 år siden. Den handlet om en jente og hennes bror som bodde på et slags skip i lufta. Broren skulle også holde søsteren skjult fordi hun hadde en spesielt kraft som de onde ville ha. Jeg kan ikke huske så særlig mye annet av serien, men den var animert.

 

Håper noen kan hjelpe!!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var en serie jeg så for kanskje ti år siden som het Skattejakten. Gikk på nrk, og handla om to gutter og to jenter. Den ene av jentene var svensk og den andre gikk alltid med svart. Uansett, jeg husket aldri hvordan serien endte og har veldig lyst og se serien igjen, problemet er at jeg ikke vet hvor eller hvordan. Jeg har søkt litt på nettet men har ikke funnet noe enda. Jeg bor også ikke i Norge lenger derfor kan jeg heller ikke kjøpe den på platekompaniet f.eks. Hvis du vet noe om hvordan jeg kan se Skattejakten serien igjen så vær så snill å hjelp meg! 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det var en serie jeg så for kanskje ti år siden som het Skattejakten. Gikk på nrk, og handla om to gutter og to jenter. Den ene av jentene var svensk og den andre gikk alltid med svart. Uansett, jeg husket aldri hvordan serien endte og har veldig lyst og se serien igjen, problemet er at jeg ikke vet hvor eller hvordan. Jeg har søkt litt på nettet men har ikke funnet noe enda. Jeg bor også ikke i Norge lenger derfor kan jeg heller ikke kjøpe den på platekompaniet f.eks. Hvis du vet noe om hvordan jeg kan se Skattejakten serien igjen så vær så snill å hjelp meg! 

 

Har du sjekka ut nrk eller svt sin nettside?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg leter etter en skandinavisk tv-serie fra begynnelsen av 2000-tallet, tror jeg. Finnes også som bok.

 

Den handler om ei norsk jente, en svensk og en dansk gutt, som er på campingferie med familiene sine. Guttene tror jeg het Louis og Henry/Henrik. Mener å huske at de fant et lik, det var i hvert fall ett eller annet mysterium. 

 

Noen som vet? 

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en skandinavisk tv-serie fra begynnelsen av 2000-tallet, tror jeg. Finnes også som bok.

 

Den handler om ei norsk jente, en svensk og en dansk gutt, som er på campingferie med familiene sine. Guttene tror jeg het Louis og Henry/Henrik. Mener å huske at de fant et lik, det var i hvert fall ett eller annet mysterium. 

 

Noen som vet? 

Høres ut som Mysteriet med det levende lik.

Endret av bleue
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hei! Hjelp!!

 

Ser etter en serie som gikk da jeg var liten, si for ca. 13 år siden. Den handlet om en jente og hennes bror som bodde på et slags skip i lufta. Broren skulle også holde søsteren skjult fordi hun hadde en spesielt kraft som de onde ville ha. Jeg kan ikke huske så særlig mye annet av serien, men den var animert.

 

Håper noen kan hjelpe!!

Høres veldig ut som Skyland Endret av Renni00
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Jeg lurer på navnet til en en serie som gikk på barnetv på tv2 for noen år siden.Den gikk i jula på morgenen og det var noen monster eller noe i serien,og de bodde på et hotell eller noe,husker veldi lite.. Håper noen vet hva den heter!

 

Snøbarna het det ?

Lenke til kommentar

Har lenge tenkt på en Barne-TV serie jeg så når jeg var liten. Handler om en dame som bor ute ved vannet i en "sjøbu". Damen fant ofte flaskepost. Sitter helt fast i hodet mitt og klarer ikke å sove pga det programmet som jeg ikke vet navnet til....

Jeg husker denne serien. Tror hun het Nelly, og at det var med i Asgeirs tv-show "fritt fram". Har ikke funnet noen klippe fra Nelly dessverre. 

 

Kan hende jeg misforstår deg da, men tror jeg er inne på noe. :)

Endret av Tarzan93
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...