Gå til innhold

NTNU, poengsanking


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Medisin for ikke-medisinere er latterlig enkelt å stå i, og det er ikke bokstavkarakterer så det er ingen forskjell på å så vidt stå og å få full pott. Det har lenge gått rykter om at de skal endre eksamensformen, men jeg tok faget i vår og da var det enda MC - med massevis av spørsmål som gikk igjen fra tidligere eksamener i faget. Jeg synes det var skuffende, siden jeg tok det som perspektivemne og ikke for å få gratis poeng, men boken er ganske bra selv om det er mer eksamensrelevant å pugge gamle eksamensoppgaver. :roll:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 4 måneder senere...

NTNU har i all hovedsak sluttet med MC-eksamen, men jeg sanket poeng i utviklingspsykologi, sosialpsykologi og engelsk kulturkunnskap - anbefales!! Utviklingspsykologi var litt tungt, sosialpsykologi var utroooolig kult, og engelsk var alt for lett. Ta en titt på tidl eksamensoppgaver, men jeg fikk en B i engelsk som jeg ikke skjønte noe av. Essayet mitt om affirmative action konkluderte med at alle burde være venner. Men så hadde jeg litt ekstra tid til å lese pensum én gang hvertfall, jobbet en del med fagene og gikk ut med toppkarakterer :-) </snikskryt>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...