Gå til innhold

Vits på radio p3, noen som kan hele?


erlhau

Anbefalte innlegg

Den handler om en en mann som overtaler en annen mann til og prøve noe med dama i senga, den slutter med noe som det her: først så bet hun meg i pikken så dreit hun meg i tryne så kom det mann ut av skapet med hendene over hode

 

 

 

Noen som vet hvordan hele denne vistsen er?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den handler om en en mann som overtaler en annen mann til og prøve noe med dama i senga, den slutter med noe som det her: først så bet hun meg i pikken så dreit hun meg i tryne så kom det mann ut av skapet med hendene over hode

 

 

 

Noen som vet hvordan hele denne vistsen er?

En kar gikk til legen og klaget over for tidlig sædavgang. Legens råd. Når du nærmer deg utløsning prøv å skremme deg selv. Fyren kjøpte en startpistol, kom hjem og satte i gang i 69 stilling med kona. Da utløsningen nærmet seg brente han av pistolen. Neste dag gikk han til legen. Hvordan gikk det spurte legen? Til helvete, kona beit av 5cm av kuken, dreit meg i trynet og naboen kom ut av klesskapet med hendene i være.

 

Var det den?

Lenke til kommentar

Den handler om en en mann som overtaler en annen mann til og prøve noe med dama i senga, den slutter med noe som det her: først så bet hun meg i pikken så dreit hun meg i tryne så kom det mann ut av skapet med hendene over hode

 

 

 

Noen som vet hvordan hele denne vistsen er?

En kar gikk til legen og klaget over for tidlig sædavgang. Legens råd. Når du nærmer deg utløsning prøv å skremme deg selv. Fyren kjøpte en startpistol, kom hjem og satte i gang i 69 stilling med kona. Da utløsningen nærmet seg brente han av pistolen. Neste dag gikk han til legen. Hvordan gikk det spurte legen? Til helvete, kona beit av 5cm av kuken, dreit meg i trynet og naboen kom ut av klesskapet med hendene i være.

 

Var det den?

 

 

Hehe, nesten handlet ikke om noe om lege, hvis jeg imke husker feil handlet detnogså om en som klaget over at kona sovnet og en startpistol var det

han skulle prøve for og sørge for athun ikke sovnet

 

Det er nokk samme vits men en annen versjon....

Endret av erlhau
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...