Gå til innhold

– Pirater hindrer I Am Alive til PC (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt greit for meg at de holder seg til konsoll, så slipper vi flere av utallige dårlige konsoll til PC porter.

Noe Ubisoft kan godt.

 

Ubisoft + PC oser ikke akkurat kvalitet, derfor dårlig salg. Hjelper ikke å skylde kun på piratene når spillet ikke er god nok.

Endret av Deosl
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Huff nå ble jeg trist. Ubisoft er boykottet her i huset (og resten av vennegjengen) uansett siden de behandler alle sine kunder på PC som pirater (mens piratene koser seg uten å bli belemret med usedvanlig ille DRM)

 

For ikke å snakke om at litt for ofte så er det dårlige konsollports som kommer ut, hvorpå de selv sørger for at folk ikke vil kjøpe.

 

Virker på meg som om UBI kun konstruerer en unnskyldning til å trekke seg ut av PC markedet. Ikke noe stort savn forøvrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er helt enig med han, så mye nedlastning som det er så hvorfor gidde? Idiotiske folk som absolutt bare tenker på seg selv, og laster ulovlig ned fordi de har lyst.

 

Bra! :thumbup:

 

Edit: Selvfølgelig er det kjipt for alle som skulle kjøpe det. Og jeg har heller ikke noe til overs for Ubisoft, men jeg er enig i det som ble sagt, ikke i hvordan Ubisoft lager dårlige konsollporter ;)

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar

Ja, en sitatstrek har forsvunnet he. Retter på det. Jeg ser likevel ikke hvordan det gjør noe fra eller til, Ubisoft gjør det jo temmelig klart at pirater er en bekymring for PC-versjonen av spillet, og at den sannsynligvis ikke blir noe av av den grunn.

 

Skilnaden ligg i at med ein overskrift som seier "– Pirater hindrer I Am Alive til PC", så er det klart at dette er uttala av nokon, som har lov til å seie kva dei vil (sjølv om det er feil). Utan sitatstreken, "Pirater hindrer I Am Alive til PC", er implikasjonen at dette er ei uomtvistelig sanning - noko det jo ikkje er. Det som hindrar I Am Alive til PC er ikkje piratar, det er den arrogante og uinformerte avgjerden til Mettra.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Ja, en sitatstrek har forsvunnet he. Retter på det. Jeg ser likevel ikke hvordan det gjør noe fra eller til, Ubisoft gjør det jo temmelig klart at pirater er en bekymring for PC-versjonen av spillet, og at den sannsynligvis ikke blir noe av av den grunn.

 

Skilnaden ligg i at med ein overskrift som seier "– Pirater hindrer I Am Alive til PC", så er det klart at dette er uttala av nokon, som har lov til å seie kva dei vil (sjølv om det er feil). Utan sitatstreken, "Pirater hindrer I Am Alive til PC", er implikasjonen at dette er ei uomtvistelig sanning - noko det jo ikkje er. Det som hindrar I Am Alive til PC er ikkje piratar, det er den arrogante og uinformerte avgjerden til Mettra.

 

Hovedforskjellen i de to vinklingene ligger i hvem konklusjonen tillegges, ja. Jeg mener likevel ikke at det er rett å si at en overskrift uten sitatstrek i dette tilfellet gjør den "uhyre tendensiøs og lite presis". Det hadde kanskje vært tilfellet om overskriften lød noe sånt som "Piratkopiering gjør det lite sannsynlig at Ubisoft tjener penger på I Am Alive", en jeg for øvrig ikke hadde benyttet. Slik overskriften stod så sa den likevel ikke annet enn at Ubisofts oppfatning av piratvirksomhet er årsaken til at I Am Alive neppe kommer til PC. Jeg ser verken tendenser eller misinformasjon i det.

 

At Mettra har en arrogant og uinformert oppfatning av problematikken er jeg slettes ikke uenig i :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Flere og flere gamere er voksne mennesker med jobber. De betaler for spillene. Hvis man i tillegg vet hvor man skal lete, så finnes det grisebillige digital download-distribusjoner.

 

De som piratkopierer PC-spill nå må enten være under 20, arbeidsledige, eller helt sykt gjerrige.

 

Tror nok heller at den største grunnen er at pirat-kopiene er tilgjengelig på nett en god stund før de kommer i butikkene her. Tror mye handler om tålmodighet noe gamere ikke har når det gjelder titler man venter på :)

Lenke til kommentar

Flere og flere gamere er voksne mennesker med jobber. De betaler for spillene. Hvis man i tillegg vet hvor man skal lete, så finnes det grisebillige digital download-distribusjoner.

 

De som piratkopierer PC-spill nå må enten være under 20, arbeidsledige, eller helt sykt gjerrige.

 

Så sant. Alle mine venner som spiller på PC kjøper sine spill. Piratkopiering er noe kun ungene i slekta driver med ser jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...