Gå til innhold

Over 200 plateselskaper trekker seg fra Spotify


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ayreon. 1 stk sang. Kun 1 sang. Heldigvis så lå hele albumet fra Guilt Machine der (fra mannen bak Ayreon) så det var i hvertfall noe å lytte til.

 

Arjen Lucassen svarte faktisk på dette på Facebook. Han mente inntektene fra Spotify var så minimale at det ikke var hensiktsmessig for ham å ha noe der. Både Ayreon og Star One forsvant samtidig, og jeg innbiller meg at mesteparten av katalogen til InsideOut gikk også.

Lenke til kommentar

Holder meg til WiMP. Mye mer brukervennlig, og ikke minst, gratis siden jeg abonnerer på Canal Digital.

 

"Gratis" - er svinglad jeg kom meg bort fra Canal Digital og over til Altibox så jeg slipper å sponse ditt WiMP-abonnement. Du betaler nok en del selv også, bakt inn i den vanlige månedsprisen.

Lenke til kommentar

Holder meg til WiMP. Mye mer brukervennlig, og ikke minst, gratis siden jeg abonnerer på Canal Digital.

 

"Gratis" - er svinglad jeg kom meg bort fra Canal Digital og over til Altibox så jeg slipper å sponse ditt WiMP-abonnement. Du betaler nok en del selv også, bakt inn i den vanlige månedsprisen.

Er enig at at "gratis" tjenester som dette generelt er en uting. Dersom man ikke bruker Wimp så hvorfor i all verden skal man sponse andres bruk? Man signer jo opp på CanalDigital for å få et TV tilbud, ikke alskens annet tull. Hadde jeg hatt CanalDigital og ikke brukte Wimp ville jeg vurdert å kreve litt avslag i prisen, evt. bytte slik du selv gjorde.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...