Gå til innhold

Glemte backup, slettet MMO-spill (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lQle7N2M
Skrevet

Ha ha, stakkars folk. Må være litt ekstra spesielt for de som faktisk fikk spilt spillet da :p

Skrevet

Haha, hadde måtte si meg trist om dette hadde skjedd med World of Warcraft :p Men siden dette er et spill som jeg aldri har hørt om en gang, må jeg bare le litt inni meg:p Men kondolerer til de påvirkede spillere og firma.

Skrevet

Las et annet sted at de hadde backup, men de klarte ikke å få den opp igjen. Plutselig var det ikke så moro likevel. Likte bedre historien med at absolutt alt lå på en server! :)

Skrevet

Etter min mening bør man hvertfall ha 3 backups totalt når man driver med noe sånn som spill utvikling. 2 backups in-house og den tredje off-site, enten på en server, på en harddisk i en bank boks eller noe sånt.

Skrevet

Da jeg så at selveste Picard facepalma denne, måtte jeg ta en titt. Stakkars folk. Been there, done that egentlig, bare at det var viktige dokumenter.

Husk backup!

Skrevet

NOEN må vel ha en versjon av koden til spillet lokalt på sin maskin, og kan kompilere det på nytt?

Alt av brukerprofiler og slikt blir jo selvsagt borte, men spillet vil jo i det minste kunne kjøre igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...