Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan traff du kjæresten din?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg så ei vakker jente på nettby av alle ting, ei som bodde på samme sted som jeg aldri hadde sett før.

 

Fant ut at jeg skulle skrive til hu, skrev ett par dager, så plutselig møtte jeg opp halv 5 om morgenen ved toget for å hilse på hu før hu skulle på jobb... Og resten er historie :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Interessant historie! Hvordan ble "fylleringing til tilfeldig person" til romantisk kjemi?

 

 

Kan bidra til tråden selv også, med hvordan jeg møtte min beste halvdel:

Uten at jeg helt visste det sjøl, var mine bilder på Facebook fullt tilgjengelig for alle mine venners venner. Ble litt overrasket, men aller mest nysgjerrig en dag da helt plutselig en fremmed jente "likte" et bilde av meg. Jeg sendte en venneforespørsel, ble godtatt...og etter mye koselig chat og telefonprat, bestemte vi oss for å treffes! :)

Lenke til kommentar

Søkte i skattelistene på vei mot ei jente som hadde penger, fant ei på topplista og søkte henne opp på facebook. Sjekket hver time om hva hun gjorde og dukket tilfeldigvis opp nå hun skulle spille tubakonsert med et skolekorps. Hadde "tilfeldigvis" med meg den gamle trombonen fra jeg spilte i korps for 10 år siden (kan ikke spille) og latet som jeg var interessert i å begynne.

Hun tok meg godt imot og jeg sa med vilje navnet hennes feil annenhver gang for å ikke røpe at jeg visste hvem hun var (da hadde jeg vært screwed). Fikk god kjemi der og da :)

 

Var på en øvelse uten å spille en note, og ba henne med ut på kafé. Vi spiste vafler og koste oss. Møttes ved et par andre anledninger i bygda hvor vi egentlig bare gikk i sirkler og pratet. Ting gikk rette veien helt til jeg fant ut at hun absolutt måtte ha en kristen kjæreste. Gikk da med på å bli velsignet og kristnet av familien hennes. Etter noen bønnevers og kors i panna av hennes skumle far var jeg "kristen" (Hva gjør man ikke for ekte kjærlighet)

 

Sluttet selvsagt i korpset etter første øvelse med unnskyldningen med at jeg fikk tørre lepper av messing. Har også vendt meg til å si navnet hennes riktig, og får utløp for banningen når ingen av de er i nærheten :)

 

Siden de tider har det vært oss to og familien hennes liker meg, osv. Er vel ikke lenge til før de begynner å mase om bryllup :ermm:

Endret av Demantios
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ikke så vanskelig, Jnz. Jeg fikk overtalt denne jenten til å møte meg, da det viste seg at hun ikke bodde langt unna der jeg var. Vi snakket litt i tillegg til å utveksle telefonnumre. Så ble det mye tekstmeldinger og telefonsamtaler i noen uker, før jeg greide å skade meg såpass at jeg måtte på legevakten og spurte om hun ville være med som støtte. Det ville hun!

Endret av Må jeg?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kan bidra til tråden selv også, med hvordan jeg møtte min beste halvdel:

Uten at jeg helt visste det sjøl, var mine bilder på Facebook fullt tilgjengelig for alle mine venners venner. Ble litt overrasket, men aller mest nysgjerrig en dag da helt plutselig en fremmed jente "likte" et bilde av meg. Jeg sendte en venneforespørsel, ble godtatt...og etter mye koselig chat og telefonprat, bestemte vi oss for å treffes! :)

 

 

Ligner litt på min historie!:)

 

En kompis av min bror ble tagget i et bilde som havnet på news feeden. På bildet var det i tillegg en ganske kjekk gutt som vekket interressen min. Han han hadde lukket profil, så jeg var litt fram og tilbake om det var teit å legge ham til eller ikke. Men jeg gjor det og det gikk visst ganske fint!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Demantios; en mannlig golddigger - I like! Måtte flire litt av den historien der gitt, kunne vært manus til en eller annen B-komedie :p

 

Selv møtte jeg dama på en pokerkveld sammen med noen kompiser, faktisk. Dama til han ene kompisen min hadde tatt med seg noen veninner, og min bedre halvdel var en av dem.

Jeg visste hun var fra samme sted som meg, men jeg kjente henne ikke. Jeg kasta noen blikk mot henne mens hun satt å pratet med de andre jentene, og sørget for at hun la merke til det. Jaggu fikk jeg noen blikk tilbake også :) Det kule er at det faktisk var hun som kom bort til bordet etter at vi var ferdige å spille og introduserte seg selv. Litt senere bar turen ut, og resten er som man sier, historie :)

 

Til våren har vi vært sammen i 3 år, kan vel si at jeg gikk i pluss den pokerkvelden ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Deler mc-garasje med to andre der jeg bor. Skreiv en lapp på den ene sykkelen om hvem jeg var og mitt telefonnummer så vi som delte plass kunne være kontaktbar. Lite visste jeg at det var verdens nydeligte dame som eide sykkelen. Hun sendte meg en melding, og hun kom ned i garasjen for å si hei. Det sa bare bang, og siden har vi vært sammen :)

Lenke til kommentar

Traff eksen min her på diskusjon.no i gamle dager under en annen bruker. Den andre brukeren fikk jeg forumbestefaren til å stenge fordi jeg vil legge det bak meg på en måte. Nå er hun sammen med en annen diskusjon.no bruker. Deres jubileum matcher vårt brudd på datoen. Så nå skal jeg forbli en bitter gammel sterilisert mann med en fantastisk karriere. :wee:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...