Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Er det muligheter for å caste ingame til neste turnering? Streamen på twitch var ikke uproblematisk...

 

Det kan nok være mulig, skal se litt nærmere på det. Vi vet og at streamen var hakkete for mange, og vi har gjort noen små justeringer. Håper at streamen skal forbedre seg til neste turnering.

 

Neste turnering er forresten førstkommende søndag (12. mai). Mer info om denne her: http://dota2.no/generelt/dota2-no-sondagsturnering-2/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke spilt dota 2 på noen måneder nå, og igår tengkte jeg at jeg skulle prøve igjen. etter at jeg har funnet et game og var ferdig med loadingen og skulle helve helt kresjet spillet, igen feilmelgin eller noe. prøvde å reconecte fem ganger før jeg ga meg. det samme skjedde hver gang. noen som vet hvordan løse dette problemet?

Lenke til kommentar

Spilte nettop med 3 russere. Lina med over 30 kills, men går Shadowblade, og er bare god til å ganke. Når teamfightsene kommer så er hun HELT ubrukelig. All den farmen, rett i dass. Elsker det.

Hvis Lina har ganket seg til 30 kills har hun allerede gjort jobben sin.

Lenke til kommentar

Nja, er greit hvis man åpner opp for andre, men hun kjørte eget løp(med sine 3 russer venner), og det fucked oss når lategame kom. Ikke gøy å spille support når wards og slikt blir brukt til å kjøpe et useless item til 3k. Når de kjøpte dust i teamfightsene så ble hun plukket ned uten å kunne gjøre noenting. Hadde hun kjøpt f.eks en blink, så kunne hun hoppet på noen og nuked de ned. Isteden prøvde hun å snike seg gjennom et helt enemy team, døde også var det 4v5. Hjelper ikke å ha 30kills da. I tillegg var det en del steals fra den andre som ikke var i de sin gruppe og han spilte carryen vår. Kunne hatt 10 kills til på carryen.

Lenke til kommentar

Så en support med 0 kills bidrar ikke?

 

Det sa jeg aldri :) Jeg tenkte på at når man skal fokusere i teamfights f.eks. Så fokuserer man på den som har gjort mest, da selfølgelig etter supporten fordi de er nasty :p Digger å spille support selv.

 

Spilte i går med en dude som var Necrolyte, går ikke han som support? Han nekta å gjøre noe hvertfall. ><

 

Spilte som Ancient Apparition før det, han var god i starten, etter det dabba det litt av, mulig det bare var meg :p Men slowa alt jeg kunne, og de tar jo mer magic damage da, som er awsome. Aldri undervurder support :)

Lenke til kommentar

Indeed, support wins. Det som virkelig er provoserende, er når supports spiller carry. Var i ett RD game hvor de to siste faktisk valgte support - da skulle det jo gå bra, bortsett at de to stacka safelane så vi fikk to carries bot. I tillegg killsteala de etter beste evne, tide som smeller en totalt bortkasta ulti bare for å få killet osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...