Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns i alle fall det er imponerende for en forholdsvis ny spiller å "som regel ha" 230-300 CS, i alle fall hvis man samtidig skal bidra til seier. Selv har jeg vel mellom 70-150, nærmere 200 hvis jeg både har fått farm og spillet varer lengre enn 30-35 min. Kommer selvfølgelig an på rollen jeg spiller, og ikke har jeg sett så ofte på dette ubetydelige tallet men...

Lenke til kommentar

Snakker du om 230-300 CS på 35 min? I såfall er det ikke noe å klage på. Du kan jo sjekke opp mot proff kamper. Der ligger de vel gjerne på sånn 230 og opp.

 

Har spilt MYE mobas, så lasthitting er vel en av de tingene jeg er veldig god på, stortsett uansett. Pluss at med crystalys på drow er det så lett å farme at det er trivielt.

 

Men det er verdt å nevne her at det har vært TREIGE kamper på lavt nivå, hvor det har blitt dratt ut unødvendig. I tillegg kunne jeg sannsynligvis bidratt mer i fights, selv om vi har vunnet. Det tallet jeg skrev var mer for å vise til hva det beste jeg får prestert er, ikke nødvendigvis hva jeg får til i hvert game ;)

 

Uansett, takk for tips og lignende. Skal teste ut flere champs utover, men fy fader så gøy det er med en feeda dragon knight, så helt sinnsykt OP med lvl 2 ult.

 

Takk for tips på andre karakterer til han som gjorde det på forrige side, men jeg har alltid hatt en forkjærlighet for bruisers med melee og god cc. Noen tips der?

Endret av fiskerdigg
Lenke til kommentar

Axe er vel den som passer best i beskrivelsen din (bruicer+cc), eventuelt Tuskarr :) Axe er jo veldig enkel å jungle, flott hvis du ikke har spilt altfor mye dota fra før.

 

Kjempeforslag, skal teste ut ikveld. Har junglet fast i et par år i lol, så er kjent med hva det er, men ikke testet det i dota helt enda da jeg er usikker på hvordan det fungerer med timers, hva som er vanskelige creeps osv.

Lenke til kommentar

Er ganske tydelig at laget ditt ble stompet, så det blir ikke så representativt.. I et jevnt, bra game vil jeg si 400 gpm+ er ok for en carry, men det er et tall jeg tar rett ut fra feelingen :)

 

Kjekt å vite :) Det morsomme var at vi vant den kampen :p spilte som Windrunner, vi vant kun på samarbeid, og det var gøy :D

Lenke til kommentar

Hørtes ut som en aldri så liten overdrivelse, spør du meg.

Under 10 cs per min, overdrivelse?

 

PS: Jeg sier ikke at 10cs per min er vanlig, men at det er achievable med veldig bra farm. Spesielt på helter som for eksempel antimage, phantom lancer, og gyrocopter.

Endret av HoNTrash
Lenke til kommentar

Under 10 cs per min, overdrivelse?

 

PS: Jeg sier ikke at 10cs per min er vanlig, men at det er achievable med veldig bra farm. Spesielt på helter som for eksempel antimage, phantom lancer, og gyrocopter.

Joda, men hvis du leser resten av innlegget hans liksom. Er fullt mulig å løpe 3000 meter på 8 min, men om en fyr på et forum sier han har gjort det, så tar jeg det med litt sunn skepsis. Endret av aluxez
Lenke til kommentar

Joda, men hvis du leser resten av innlegget hans liksom. Er fullt mulig å løpe 3000 meter på 8 min, men om en fyr på et forum sier han har gjort det, så tar jeg det med litt sunn skepsis.

Tror det er ganske stor forskjell på å klare 10cs per min, og sprigne 3000 meter på 8 min. Klarer du 10cs per min kan du være en eller annen scrub i DotA, jeg klarer det i gode games, og jeg er langt i fra best i verden, klarer du 3000m på 8 min så er du blant toppen i Norge.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...