Gå til innhold

DotA 2 - diskusjonstråd


Anbefalte innlegg

Haha, blir vel som Necrolyte det? For han er egentlig support? :p Han har hvertfall noe heals og shit, når jeg spilte han spilte jeg som support og det funka fjell!

 

Han jeg spilte med whina hvertfall om at da fikk han så lite penger og greier... Kunne ikke engang kjøpe Courier for da mistet han så mye penger.... Så da endte jeg opp med å kjøpe det på Beastmaster ><

Endret av Argoniel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, selv jeg som ikke har så mange kamper spilt ser tedensen til carry all the way. Jeg pleier å se ann hva de andre velger, er alt carry kjører jeg random pick og går for det. Dermed endte jeg opp med Beastmaster i den kampen. De jeg fikk med meg var Drow, Necrolyte, Phantom Lancer og Lifestealer. Necro er jo da mest support, men han nektet :)

Lenke til kommentar

Hm, er det en grunn til at folk synes Sniper er en "scrub hero" ? Er jo verdens letteste hero å stenge ned, men likevel får man slengt dritt etter seg i chatten om at det er så easy, tilåmed fra dem som feeded til å begynne med. Litt rart. Folk blir vel bare frustrerte kanskje.

Lenke til kommentar

Vel, som du sjølv seier så er jo Sniper relativt litt å stenge ned. Han har verken skikkelig stun, slow eller gode måter å komme seg vekk på.

 

Hadde f.eks heller spelt Naix som har bkb, slow og herlige infest ^^

 

Edit: Har prøvd eit par games nå der ein kompis har spelt som Furion (Nature's Prophet) der han først skoger seg fram til midas, treads og shadow blade, for å starte split pushing. Resten av oss har i hovudsak måtte ligge i forsvar / kjempe litt mid, mens han skifta mellom top til bot lane.

 

Ein ganske treig taktikk, men har gått svært bra begge gangane vi har prøvd ettersom vi har klart å forsvare 4-5, og han har fått pushe ganske i fred.

 

Kva er beste måten å stoppe ein Furion sin split push?

Endret av Theoneask
Lenke til kommentar

Det er så lett å drepe sniper i mid. Han trenger vanligvis safelane for å farme trygt. Er sjelden det er å bra å picke sniper. Kanskje ikke i deres games, men på mitt nivå får sniper som regel kjørt seg.

 

Kva er beste måten å stoppe ein Furion sin split push?

storm, nyx, bounty. templar osv. Heroes som kan drepe han alene.

 

Tinker er vel en av de beste som kan stoppe push. Og fortsatt bli med hvis det er en fight på andre siden av kartet.

Lenke til kommentar

Så lenge du går safe lane med en support med en stun/disable, så får man farmen man trenger på Sniper. Spiller med venner, og har alltid en sitter i safe lane, men det har jeg omtrent uansett carry når jeg spiller det. Da farmer jeg bra, og får kanskje en kill eller to. Sniper mid er tilbakestående. Rett og slett.

Lenke til kommentar

Har fått og har vært med mange godt mata snipere som har gått mid. De vet jo ikke hva de skal gjøre når sniperen er litt ekstra offensiv og targeter helten enn creepsa, da freaker de ut og løper rundt og dør og forer Sniper godt. Men igjen, har vært noen games der sniper er ubrukelig og :p

Lenke til kommentar

Er altfor lett å ganke sniper mid, med mindre laget ordner meg godt plasserte wards sånn at ikke sidelanes kan snike seg til mid.I tillegg er du sikret mer farm i en sidelane med sitter som kan harasse, og holde lanen tilbake med å auto-denie. Lich er genial til å holde lane posisjon for en carry :)

Lenke til kommentar

Nettop, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor mostanderlaget kommer med slike utsagn. Enten har de gjort en slett jobb, eller så har jo den som spiller Sniper vært god som har kommet til det punktet at alt dør rundt han. Får aldri sånne bemerkninger når jeg spiller phantom f.eks.

Lenke til kommentar

Nettop, og derfor skjønner jeg ikke hvorfor mostanderlaget kommer med slike utsagn. Enten har de gjort en slett jobb, eller så har jo den som spiller Sniper vært god som har kommet til det punktet at alt dør rundt han. Får aldri sånne bemerkninger når jeg spiller phantom f.eks.

Problemet er at det ikke er sniperen som har vært god, det er laget som har båret han, fordi han er en rightclicker som henger med på lasset (i større grad enn andre carries)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...