Gå til innhold

My Little Pony: Friendship Is Magic


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, trodde aldri jeg skulle poste i en slik tråd, men virkeligheten slår jammen hardt tilbake.

 

Jeg lurte før hva i all verden dette oppstyret om disse ponniene var. Har jo lest noen memes og tegneserier av dem.

Var visst en TV-serie ja, som visstnok ganske populær også. Så en episode på YouTube for nysgjerrighetens skyld, interessante saker, tenkte jeg. En til kan vel ikke skade ikke sant? Right! Gikk opp for meg etter hvert hvor bra og søt denne serien er. Alle ponniene har sin egen personlighet og talenter,samt animasjonen, stemmene og historien er så vellaget. Jeg syns de har skapt en serie som både appellerer til små og eldre, og selv en forelder kan nyte denne like mye som barnet sitt.

 

Jeg vet gjør det hvertfall og kommer til å følge i kommende episoder. :)

 

Men så klart, vi eldre tenker nok på andre aspekter også i dette universet, så spørs om vi skal la tråden gå såpass i dybden. :p

Endret av Myst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Bare hold deg vekke frå r/clopclop

what the actual fuck

så det er det som drivere dere mlp-folk..

Nei, det er bare én av mange sider ved fandommen.

 

Det som først og fremst driver oss er nok det at My Little Pony: Friendship is Magic er en fantastisk bra serie av de sjeldne, på nesten alle områder.

 

Fantastiske karakterer med mer dybde enn man finner i de fleste av dagens tegneserier, fantastisk bra animasjon, fantastisk musikk (inkludert flere musical-style nummer som er... ja, fantastiske!) og massevis av humor - ja, også massevis av mer eller mindre diskré "voksen" humor, inkludert referanser til filmer som The Big Lebowsky.

 

Det at alt dette skjuler seg bak det som på overflaten ser ut en serie for småjenter, med rosa logo og det hele, gjør det bare enda mer genialt.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...