Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa bf3 på laptopen min, en asus u46sv med følgende speccs:

i5 2410M 2,3 GHz

4 gb ram

NVIDIA GeForce GT 540M

 

og hadde nede mot 30 fps med alt på low @ 1366 x 768... Er det å forvente at den takler spillet så dårlig? :/

 

Må si det var litt skuffende, mente på at en eller annen nevnte at det skulle være helt greie speccs for bf3. Er jo ikke krise, da jeg har en stasjonær pc jeg primært bruker til gaming. Men den får jeg ikke med meg hjem til jul, så blir en hel mnd uten bf3 :o

 

Merkelig. Du kjører på laptopens vanlige oppløsning på 1366*768? Jeg har samme maskin og ligger på rundt 35 FPS med alt på medium, 0XAA og 4XAF.

Lenke til kommentar

hmm.... andre som ser at bf3 bruker all tilgjenglig ram(dere som bare har 4gb)?? Dette spillet bruker jo alt jeg har av ressurser :thumbup:

 

Nesten så jeg lurer på om det endlig har kommet et spill som vil ha mer en 4gb. Har kjempe flott fps, men etter en tid spilling(20min or so) så får jeg irriterende lagspikes. Blant anna når jeg setter meg i kjøretøy, drar opp sikte osv.. :hmm:

Lenke til kommentar

Retail kjører mye bedre her enn hva betaen gjorde. Kunne ikke ha på ultra i betaen, nå har jeg ultra og 50-60 fps. Sikker på at du ikke har gjort noe med pcen siden betaen?

 

Det eneste jeg har gjort er å formatere og installerte alt av drivere på nytt. Jeg bruker også bf3 driveren fra amd. Jeg tror retail versjonen har et lite problem med dual core cpu. Hvis jeg setter affinity på bf3.exe til en core kjører det litt bedre, men da sitter jeg også igjen med halvparten av cpu kraften.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...