Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Jeg har prøvd 3 forskjellige drivere, det er ingen måte å replikere feilen på. Feks så vil de de kræsje skjermkortet på forskjellige tidspunkt og det er ikke varme som er faktor. På 2 av dirverne, spesielt den siste, så funker det bedre å ha kortet overklokket.

Da er det nok et tilfelle at du har et GTX 580 med en mild fabrikkoverklokk som aldri var helt stabil, og denne nå begynner å kræsje driveren.

Dette har skjedd relativt ofte med Nvidia-kort de siste årene syns jeg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det går ann gjennom nvidia kontrollpanel under farge instillinger men det er tungvidt og funker kun på 1 bane om gangen, f.eks hvis du tweaker fargene til å se bra ut i metro så ser det jævlig ut på caspian border med de samme instillingene.

 

Har ingen erfaring med third party tweaks som FXAA injector osv.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har et problem hvor BF3 CTD hele tiden når jeg spiller, kan ta alt fra 5 min til 20 min, men det skjer rimelig kjapt uansett. Det er også det eneste spillet jeg har hatt problemer med. Noen som vet hva det kan gjelde?

 

Spiller på et GTX 670.

 

Sannsynligvis uPnP som er årsaken. Prøv å fjerne avhukingen til UPnP i modeminnstillingene dine, det fikset mine problemer i sin tid. Hvordan man gjør det avhenger fra modem til modem, det enkleste er å søke opp din modemtype og UPnP på Google, der burde du finne en guide.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Hva skal egentlig til for at man skal klare og frapse ingame og fortsatt ha høy fps 100+ ?

 

Kommer an på mye... Hvor høy oppløsning? Må du spille på Ultra med alt av innstillinger på fult?

 

Jeg spiller på 2560x1440 oppløsning på Ultra med noen innstillinger skrudd ned. Får da ca. 55-60 fps gjennomsnittlig. På 1920x1080 kunne jeg fint kjøre alt på MAX og få rundt 70 fps.

Setup:

Prosessor: Intel i7 2600K @stock

Skjermkort: Sapphire HD 7970 GHz Edition 3GB @stock

RAM: 8GB Corsair Vengeance 1600MHz

 

 

Du bør nok ha minst en firekjerner CPU på 3.5 - 4 GHz + 2x 7970 for å få over 100 fps med alt på fult!

Lenke til kommentar

Spør her, siden folk her selvsagt bruker Origin. Tenkte å spille litt BF3 igjen, men Origin vil ikke starte. Har reinstallert flere ganger, slettet og styrt, restartet pcen, ditten og datten, men til ingen nytte. Får fremdeles bare beskjeden at "Det oppsto en ukjent feil. Start Origin på nytt og prøv igjen" og det har jeg fanden meg gjort haugevis av ganger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...