Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Skjønner virkelig ikke folk når de diskuterer aas.

De sier at det er TS sitt eget valg hva han gjør, så hvorfor i helvete diskutere 7 sider om hva som er bra og ikke bra?

Det at en mann vil legge på seg muskler litt hurtigere, hva er så jævlig galt med det, sålenge han ikke gjør det for å vinne en idrett?

Menn får ikke lov å gjøre noe med utseende sitt, mens kvinnfolka kan putte i seg så mye botox og silikon de bare orker...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner virkelig ikke folk når de diskuterer aas.

De sier at det er TS sitt eget valg hva han gjør, så hvorfor i helvete diskutere 7 sider om hva som er bra og ikke bra?

Det at en mann vil legge på seg muskler litt hurtigere, hva er så jævlig galt med det, sålenge han ikke gjør det for å vinne en idrett?

Menn får ikke lov å gjøre noe med utseende sitt, mens kvinnfolka kan putte i seg så mye botox og silikon de bare orker...

 

Jeg gir da faen i trådstarter. Det er skattepengene mine jeg er bekymret for....

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg gikk for en Deca-kur rundt sommerstart og har aldri følt meg så bra. Prestasjonen er på topp og jeg har økt styrke, vekt og gnist. :)

Har vært meget heldig og ikke opplevd noen bivirkninger. Kan medelle at ballene mine fortsatt er der de skal være :p

 

Takker så mye for støtten fra folk i tråden. Dere kan finne masse bra informasjon på steroider.net (Doseringer, førstegangsbruk, andre tips og triks)

Uansett er dette noe av det beste som har hendt meg men det er viktig å virkelig gå inn og trene for det også.

 

~Balthy

Lenke til kommentar

Du får ikke bestemt hvor de skattepengene dine havner hen uansett så det har null å si.

Det er som sagt tidligere i tråden at det er færre som havner på sykehus pågrunn av steroider enn c-vitamin overdose!

C-vitamin overdose? :D

 

Stemmer det :)

 

 

Du skjønner det at jeg tror ikke på deg nemlig...

Eventuelt at du ikke vet hva du holder på med ;)

 

PCT er essensielt for at egensekresjon av hovedsaklig testosteron skal tilta igjen etter en syklus...

 

Hvorfor skulle han juge om at han har brukt det?

Normalen er jo at folk som bruker det, nekter plent.

 

Ser absolutt ikke noe problem i å teste ut noe slikt, sålenge man vet man ikke har noe hjertefeil eller lignende, og får tatt jevnlig blodprøver og blodtrykk!:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det sies at du kan få alle mulige bivirkninger - men jeg har forstått det slik at det er egentlig fra person til person.. Våre kropper reagerer forskjellig. Som jeg husker er det:

Mer hårvekst.

Mindre baller under kur.

Dårligere sexlyst

bitch tits om du ikke går på pct og opprettholder trening etter kur

kviser - spesielt på ryggen mener jeg

du kan bli hissig

 

Når det gjelder bitch tits så mener jeg du tar PCT etter kur for å hindre dette. PCT hjelper kroppen å holde på den nye styrken du har fått. Tror det finnes noe mer du kan ta i tilegg til bolet for å beskytte lever og sånnt.

 

beste rådet er vell å finne en som har drevet på med det og spørre om typiske tabber osv.

 

Sjekk ut steroider.net og send en mail og hør... Tror de hjelper om du forteller dem at du kommer til å ta uansett...

Lenke til kommentar

Zyzz som Tommsern har som avatar er like gammel som meg. Zyzz brukte riktig nok steroider, og er nå død... Det er jo kjent at mange unge idrettsutøvere som driver AAS får hjertestans. Flere av de som driver med steroider anbefaler med å ikke starte med det, spesielt ikke om du ikke skal bli bodybuilder eller drive med lignende konkurranser. Da det vil overtid gjøre deg selv en bjørnetjeneste. Skal du starte med AAS er det best å vente lengst så mulig, desto yngre du er jo desto større er faren for å få irreversible bivirkninger.

 

Etter det jeg har lest har AAS mange bivirkninger. Dette er noen av dem :

 

Over liten periode:

 

- Kviser

- Kraftig hjertebank

- Svetter når man sover

- Dårlig søvn

- Baller krymper (Kan forbli irreversibelt)

- Aggresjon (Endret personlighet)

- Blir kåtere og stivere (På grunn av høyt testosteron-nivå)

- Utvikle bryster (Om du ikke bruker AAS riktig)

 

 

Over lengre tid:

 

- Kroppen slutter fullstendig med å produsere testosteron

- Impotent

- Venstre hjertekammer vokser (Kan ende med hjertestans)

- Forkalkninger i blodårene (Kan ende med hjertestans)

- Tar du ASS i pilleform er det stor risiko for at du vil danne kreft i leveren, og i nyrene.

 

Injisere du via sprøyte er det som regel urent og er produsert i Øst-Europa. De er også ofte blandet med olje... Rene produkter er svært sjeldne. Dette utgjør selvfølgelig en stor helserisiko i seg selv.

Lenke til kommentar

Sennep steroider synes jeg virker interessant, det skal visstnok skal ha samme effekt som AAS. Bare med minimalt med bivirkninger. Hittil er det bare testet på rotter. Vil helt sikkert være på markedet om noen år.

 

In a new study published in FASEB Journal, scientists have found that when rats were orally given a specific plant steroid, homobrassinolide, found in mustard plants, the steroid worked similarly to the response anabolic steroids produces — except with minimal side effects. The scientists found that the effect homobrassinolide has on protein synthesis in muscle cells led to every bodybuilder’s dream: Increases in muscle mass, lean body mass, and physical performance.
Endret av Heradon
Lenke til kommentar

Du skjønner det at jeg tror ikke på deg nemlig...

Eventuelt at du ikke vet hva du holder på med ;)

 

PCT er essensielt for at egensekresjon av hovedsaklig testosteron skal tilta igjen etter en syklus...

 

 

Kurer blir jo balanser enten ned trenabol eller testosteron, russere er ikkje vits i å poppe aleine, er steroider sitt kreatin, får deg til å yte mer under en kortere periode

Lenke til kommentar

Hva snakker du om??? :lol: Har aldri hørt om å "balansere" en kur...

 

PCT står for "post cure treatment" og er produkter man bruker for å dempe østrogenproduksjonen som økes ved bruk av AAS, samt at det er katalysatorer for oppstart av egenproduksjon av testosteron.

 

Quota feil kar :p

Men PCT er ikkje nødvendig på kortere kurer alså syklusser på 4-8 uker, dog heller med bruk av prop eller et. Noe eg går utifra at vedkommabde har stacka med for å oppnå balanse, balanse er noe mann ønsker og oppnå for å minimere skader, om du bruker vanndrivende winstrol eller lignende er det greir (les viktig) og stacke det opp med prop, til dømes.

 

 

Om du trener godt igjennom kuren, også i etterkant er ikkje pct nødvendig, med mindre du har brukt for store doser for lenge og kroppen ikkje klarer og "nytte" testosteronen og resten av hormonene så blir dem omdanna til østrogen, om du aldro har hørt om det har du hørt lite )

Endret av Priim
Lenke til kommentar

Du får ikke bestemt hvor de skattepengene dine havner hen uansett så det har null å si.

Det er som sagt tidligere i tråden at det er færre som havner på sykehus pågrunn av steroider enn c-vitamin overdose!

C-vitamin overdose? :D

Stemmer det :)

Eneste som skjerm om man tar for mye C-vitamn er enten diare eller i værste fall nyrestein over lengere tid...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...