Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en normalbygd mann på 28 som har trent fast nå i ca ett år. Jeg merket en opptur i starten men så har det stagnert litt nå. Derfor skal jeg ta tilskudd for å bli skikkelig rippa nå.

 

Jeg vil gjerne ha tips til hvordan merke jeg burde å ta, hva av ting som må foretas for å minimere helserisiko, og generelt et og annet om legemiddelet.

 

Det jeg er aller mest redd for er å få bitchtits og pipestemme, eller at noe rart skjer med kroppen min. Altså jeg så et program på discovery channel hvor en kar hadde fått leverinfeksjon eller noe sånt. Er det virkelig så farlig?

 

Nå vil jeg bare legge til at dette er noe jeg skal foreta meg uansett, så det er ikke opp for diskusjon. Diskusjonen er først når "ulykken" er ute, hvordan gjøre det beste ut av det, sant. :cool:

 

Håper vi kan starte en positiv diskusjon.

 

-Balthy

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stangert etter så kort tid? Det eneste du bør gjøre er å endre kostholdet til noe som gir bedre resultater. Anabole sterioder er ulovlig i Norge, så spørs om denne tråden ikke blir stengt.

 

Det er ikke ulovlig å bruke til private formål. Så tråden må forbli åpen etter norsk rett og forumets rettningslinjer.

 

Skjerp dere med tulleposter. Dette skal liksom være en info-tråd.

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Har en kamerat som går på veksthormoner. Mye mindre bieffekter enn anabole steroider. http://en.wikipedia.org/wiki/Hgh#Side-effects

 

Anbefaler dette!

 

Det er akkurat det samme, bare at det du linker til er i tråd med helsevesenet, derfor har de bare satt et pent navn på det.

 

Men jeg vil tro at helsevesenet sikkert er mye tryggere enn noe man bare får tak i i utlandet som man ikke kan være sikker på hva er.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Rett meg om jeg tar feil:

 

Utifra hva jeg har lest i den store treningstråden virker det som om du er en kar som ikke har trent særlig seriøst. I tillegg har det virket som du ikke har særlige kunnskaper om trening. Husker du spurte for en stund siden om hvilke fordeler det var ved å bruke frivekter fremfor apparater, dette hadde ikke du klart å finne ut av selv. Dette er ut fra hukommelsen, men jeg mener du klarte å bevise igjen og igjen at du hadde særs lite kunnskaper om trening og ikke trente noe spesielt gjennomtenkt. Mye apparater f. eks (det er dette inntrykket jeg fikk, godt mulig det er feil).

 

Om dette stemmer: Hvorfor ikke prøve å trene og spise mer seriøst før du begynner med anabole steroider? Men om du mener du har gjort ditt beste og ikke har fått resultater, så kjør på for min del. :)

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har trent spesielt hardt de siste par månedene. Det er rett og slett ikke mere å hente. Rent fysiologisk sett så vil jeg tro jeg har nådd maks, punktum.

 

Ærlig talt så er jeg lei av å svare på motiv osv. Jeg har bestemt meg for dette. Allikevel så vil jeg gjerne være så godt forberedt som mulig. Jeg vil helst ikke gå over maks dose også vil jeg gjerne ha det mest riktige/ beste middelet for meg.

 

Jeg hadde håpet på at noen kanskje ville dele noen gloser her da, men men. Takker for linkene, dette skal definitivt sjekkes ut! :cool:

Lenke til kommentar

- Kjøp av anabole steroider er ulovlig

- Salg av anabole steroider er ulovlig

- Import av anabole steroider er ulovlig

- Oppbevaring av anabole steroider er ulovlig

- Bruk av anabole steroider er lovlig.

 

Men det går selvsagt ikke ann å bruke det uten å bryte noen av disse reglene :p Merkelig lov verk :p

 

Det er vel lov om du bruker det det samme øyeblikket noen gir det til deg. (gitt at punktene i innlegget ditt stemmer) ;)

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har trent spesielt hardt de siste par månedene. Det er rett og slett ikke mere å hente. Rent fysiologisk sett så vil jeg tro jeg har nådd maks, punktum.

 

Hva veier du, og hva løfter du i benk, knebøy og mark? Unnskyld at jeg sier det, men jeg tviler sterkt på at du har nådd ditt genetiske potensiale. Tror du har fremdeles mye å hente på ved å trene reint, og få mer treningserfaring først. Jeg har ikke noe imot AAS selv (bortsett fra ungdom som bruker det), men tror det ville ha vært en god idé både for deg og kroppen din ved å utsette steroidene et par år slik du får litt mer erfaring. De fleste som bruker steroider har gjerne trent en 5 år reint først (sett bort ifra desperate ungdommer.)

 

Hvis du absolutt har bestemt deg for å starte, så anbefaler jeg å gå innpå www.steroider.net og lese litt mer der.

Endret av Snurrebass1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hvor har du tenkt å skaffe steroidene fra?

 

Er ikke denne diskusjonen ulovlig?

 

Blir det samme som å diskutere piratkopiering, ulovlig å laste ned og distribuere piratkopierte filer, men å se på innholdet er jo ikke ulovlig, for du kan ikke se innholdet uten å måtte bryte en av de andre?

 

Samme her, ulovlig å skaffe og distribuere steroider, men lovlig å bruke/(se innholdet).

 

De må moderere denne tråden, ellers bidrar de til kriminalitet, ved å la diskusjonen :)

Lenke til kommentar

Det er ikke ulovlig å diskutere noe man har tenkt å gjøre i utlandet hvor det er lov...

Trådstarter vil komme hjem med dop i kroppen men siden bruk er lov å han ikke har gjort dette i Norge så har det ingenting å si...

 

Jeg har tenkt å dra til Amsterdam å røyke meg hinsides virkeligheten en gang, men om jeg lager en tråd om det kan ingen nekte meg å gjøre det...

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...