Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Du skal dra til Thailand for å hente steroider som muligens kan drepe deg? Jeg visste at du var greit spesiell fra MoV, men at du var så nært grensen til mentalt tilbakestående hadde jeg ingen aning om. Jeg har trent styrke i fem år, men vet at jeg aldri vil nå mitt potensiale. Det virker som om du har null innsikt i dette med trening, noe som fører til at du vil mislykkes totalt ved å starte på AAS og ende opp som en feit, brystfager, aggresiv, venneløs, impotent og ekkel type.

 

Det er jo ikke sikkert at man utvikler ovennevnte symptomer ved riktig bruk av aas. Hvordan å unngå akkurat dette er jo noe jeg prøver å utrede i denne tråden.

 

Jeg mener, feit, venneløs ekkel type? Hvor har du fått du det fra?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, jeg sier ikke at han kommer til det, men for å bruke anabole steroider på den mest fornuftige metoden trenger man å tenke strategisk på dosering, trening osv. Jeg kjenner flere som har vært flinke løftere og relativt smarte som fant ut at det skulle peise på med anabole steroider. Til slutt endte de opp med å dosere seg mer enn en løpshest, og endte opp med massive problemer både sosialt og fysiologisk. Jeg tror ikke den skjebnen er en umulighet for TS.

 

E:

 

 

Det er jo ikke sikkert at man utvikler ovennevnte symptomer ved riktig bruk av aas. Hvordan å unngå akkurat dette er jo noe jeg prøver å utrede i denne tråden.

 

Jeg mener, feit, venneløs ekkel type? Hvor har du fått du det fra?

 

Har du møtt en gammel boler som endte karrieren med overdose?

Endret av Christian B
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Nei, jeg sier ikke at han kommer til det, men for å bruke anabole steroider på den mest fornuftige metoden trenger man å tenke strategisk på dosering, trening osv.

 

Det er nettop dette jeg er ute etter! Strategisk dosering og trening ved bruk av aas. Vet at man ikke burde ta for mye i hvert fall første gangen fordi da kan man gå på en skikkelig smell og bli avhengig. Og da begynner ballen virkelig å rulle.

 

Så det er absolutt tenkt til terapeutisk bruk. Er overhodet ikke interessert i noe hestebol, for å gjøre det helt klart.

 

Har du møtt en gammel boler som endte karrieren med overdose?

 

Jeg har sett noen slitne fjes på gymmen med typ skrukkete muskelposer. Det er jo dette jeg helst vil unngå.

Lenke til kommentar

Er sikker på at du spiser lite og feil mat.

 

itillegg så hører det ut som du trener til failure, som nettopp er grunnen til at du ikke klarer og øke og stagnerer og blir sliten trøtt!

 

Et styrkeløft program og et bedre kosthold vil fikse dine problemer.

 

anabole steroider er bare for egosentriske tapere som bare tenker på å stimmulere sitt eget selvbilde. Den enkle veien er ikke den beste. Du kommer utrolig langt med å trene rett\smart og spise bra mat året rundt. I tillegg slipper man de negative effektene anabole steroider som aldri vil veie opp mot "fordelene" ved bruken av det.

 

Styrke bygger man i gymmet, kroppsformen bygger man rundt middagsbordet.

 

sterk, blid og dopingfri <3

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er sikker på at du spiser lite og feil mat.

 

itillegg så hører det ut som du trener til failure, som nettopp er grunnen til at du ikke klarer og øke og stagnerer og blir sliten trøtt!

 

Et styrkeløft program og et bedre kosthold vil fikse dine problemer.

 

anabole steroider er bare for egosentriske tapere som bare tenker på å stimmulere sitt eget selvbilde. Den enkle veien er ikke den beste. Du kommer utrolig langt med å trene rett\smart og spise bra mat året rundt. I tillegg slipper man de negative effektene anabole steroider som aldri vil veie opp mot "fordelene" ved bruken av det.

 

Styrke bygger man i gymmet, kroppsformen bygger man rundt middagsbordet.

 

sterk, blid og dopingfri <3

Her var det mye synsing og generalisering i et innlegg. Om du som privatperson bestemmer deg for å ta steroider så syns jeg det er i din rett. Steroider har plenty med positive effekter, og enkelte typer steroider har så godt som ingen bieffekter selv om media vil ha deg til å tro annet. Jeg tror nok mange eldre herremenn f.eks hadde hatt godt av tilskudd av testosteron for å bedre deres livskvalitet.

 

Når du så generaliserer en stor gruppe som egeosentriske, vel er det da egosentrisk å ta proteiner? Hva er forskjellen på det og bol, om man ser bort ifra bieffekter og lovligheten med det? Alt man stort sett gjør her i livet er jo for å stimulere eget selvbilde, og hva er galt i god selvtillit, uansett hva den måtte være bygd på?

 

Nå har jeg trent rent i hele mitt liv, man må likevel skjønne at enkelte bli fristet til å ta noe som egentlig ikke er så farlig som media skal ha det til, og har mange positive effekter utover muskelvekst. Jeg blir nok fristet til å putte i meg testosteron så snart kroppen min slutter å produsere det selv :)

 

edit:

Siden det slettes med bred pensel kan jeg ta mitt siste råd til TS her. Mitt råd er å slå det fra deg siden det tross alt ikke er nødvendig, hvis ikke så burde du søke kunnskap et annet sted, her sitter nok de fleste med det generelle inntrykket og uten den kunnskapen du trenger for å bruke aas tryggest mulig (meg selv inkludert). Og det er alpha omega å ha alt av kunnskap på plass før du trykker i deg noe som er et legemiddel og bør behandles som akkurat det.

Endret av Hyrlen
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Rapporter et upassende innlegg istedenfor å dra tråden enda mer OT. Les gjerne retningslinjene §1. i retningslinjene.

 

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Hvis du skal begynne med steroider, håper jeg også du bruker penger på en personlig trener så du får styr på treningen din Balthier842. Å bole med det programmet du har kjørt er som å sette en femåring bak rattet på en bil, det går bare feil vei raskere.

 

Å kjøpe steroider i Thailand er neppe særlig lurt. Mer risikabelt både for at du får et drittprodukt og for å bli tatt i tollen.

 

Ellers er steroider.net et kjempetips! Utrolig bra side, som ikke prøver å moralisere den ene eller andre veien. Bruk den.

Endret av Kevlar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For at bol skal funke må man vell ha god peiling på hva man gjør i gymmet og man må ha et veldig godt kosthold?

 

Jeg er ikke i mot steroider, tvert i mot, jeg er selv fristet av å ta det, men jeg venter hvertfall til jeg er 25+ er straks 18 nå.

 

Men for meg så virker det som om du fortsatt er nybegynner innen trening, og kostholdet ditt vet jeg ikke noe om. Vil tro at du ville kunne fått bedre resultater om du trener 1-2 år til for å få erfaring, og så ta steroider.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at ikke hele det norske lovverket gjelder i utlandet, men bare en del av dem, og de har jeg henvist til tidligere.

 

Men uenigheten vår er basert på følgende; Er det ulovlig for en nordmann å kjøpe eller få anabole steroider i utlandet? siden det er ulovlig i Norge. Loven vil da begrense TS uavhengig av at det er fullt lovlig i Thailand.

 

Ved å gjøre det jeg har nevnt, da vil han kriminalisere seg selv og bli en lovbryter mot norsk lov. Forumet har retningslinjer mot å bryte norsk lov, og dermed er denne tråden i strid med reglene, og burde bli effektivt stengt og slettet en gang for alle.

 

Jeg vil abdisere når noen kan bevise at det er lovlig for en nordmann å kjøpe eller få anabole steroider i utlandet. Men da er det også det samme som å kjøpe og få narkotika i utlandet, uten å bli straffet for det i Norge.

Du har allerede fått sitert straffeloven §12. Denne er uttømmende. Det vil si at de paragrafene som er nevnt der, er de eneste som gjelder utenfor norges grenser. I og med at ingen av de paragrafene sier noe som helst om narkotikakjøp eller -bruk, er det fullt lovlig både å kjøpe og å bruke narkotika/dop utenlands for en norsk statsborger. Sett at det er lovlig i landet han oppholder seg i, selvfølgelig.

 

Det er også sånn at ting i utgangspunktet er lovlig, for at noe skal være ulovlig må det finnes en lov mot det. Så jeg utfordrer deg, fortellmeg hva som gjør det ulovlig å kjøpe dop i utlandet. Eller "abdiser".

 

Hva i all verden er forresten den statsautoriseringa du babler om?

 

Edit: Trådstarter, du har ikke nått ditt biologiske maksimum. Kan du ikke gjøre som folk her sier, og poste "vitale tall" her? Vekt og maksløft i bøy, mark og benk.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Du har allerede fått sitert straffeloven §12. Denne er uttømmende. Det vil si at de paragrafene som er nevnt der, er de eneste som gjelder utenfor norges grenser. I og med at ingen av de paragrafene sier noe som helst om narkotikakjøp eller -bruk, er det fullt lovlig både å kjøpe og å bruke narkotika/dop utenlands for en norsk statsborger. Sett at det er lovlig i landet han oppholder seg i, selvfølgelig.

 

det jeg har uthevet her er ganske viktig. så lege det ikke er ulovlig å kjøpe nark i landet det kjøpes i er det heller ikke ulovlig for norske statsborgere. ref straffelovens § 162 er det ulovlig å innføre og oppbevare nark så TS kan få ganske store problemer hvis han blir tatt mens han prøver å innføre det eller oppbevarer det.

 

bruk av narkotika er faktisk ikke ulovlig i Norge men det er oppbevaing, innførsel osv. Straffelovens § 162 er den som angår alt som har med narkotika/dop og § 162c er den eneste som er henvist til i § 12.

Lenke til kommentar

Du har allerede fått sitert straffeloven §12. Denne er uttømmende. Det vil si at de paragrafene som er nevnt der, er de eneste som gjelder utenfor norges grenser. I og med at ingen av de paragrafene sier noe som helst om narkotikakjøp eller -bruk, er det fullt lovlig både å kjøpe og å bruke narkotika/dop utenlands for en norsk statsborger. Sett at det er lovlig i landet han oppholder seg i, selvfølgelig.

 

det jeg har uthevet her er ganske viktig. så lege det ikke er ulovlig å kjøpe nark i landet det kjøpes i er det heller ikke ulovlig for norske statsborgere. ref straffelovens § 162 er det ulovlig å innføre og oppbevare nark så TS kan få ganske store problemer hvis han blir tatt mens han prøver å innføre det eller oppbevarer det.

 

bruk av narkotika er faktisk ikke ulovlig i Norge men det er oppbevaing, innførsel osv. Straffelovens § 162 er den som angår alt som har med narkotika/dop og § 162c er den eneste som er henvist til i § 12.

 

Det er faktisk ulovlig å bare røyke hasj. Uten å ha kjøpt eller oppbevart det. Er du stein foran politi får du bot liksom.

Lenke til kommentar

Ok. Jeg er LITT usikker nå.

 

MEN jeg mener sterkt å huske at en kompis ble foreskrevet bot pga at han hadde røket hasj. Vedkommende hadde ikke et fnugg av thc inneholdende materie på sitt vesen og oppholdt seg i den private sfære av sitt veldige hjem.

 

Jeg er litt usikker nå dog. Noen som kan avklare dette endelig med noen kilder (jeg har ikke.. ) ?

Lenke til kommentar

Du kunne spart deg for å si noe i det hele tatt. Nå har du rett i at bruk av narkotika er ulovlig i Norge ref legemiddelloven §§22 og 24 samt 31 om strafferamme, jfr.Forskrift om narkotika §4 (narkotikalisten)

 

Er vel slik at bruk ikke er forbudt etter straffeloven §162, så strafferammen er noe helt annet.

 

 

AAS er ikke et "spesielt fratak fra loven", det går under dopingmidler i straffeloven, ikke narkotika.

Endret av Kevlar
Lenke til kommentar

Ok. Jeg er LITT usikker nå.

 

MEN jeg mener sterkt å huske at en kompis ble foreskrevet bot pga at han hadde røket hasj. Vedkommende hadde ikke et fnugg av thc inneholdende materie på sitt vesen og oppholdt seg i den private sfære av sitt veldige hjem.

 

Jeg er litt usikker nå dog. Noen som kan avklare dette endelig med noen kilder (jeg har ikke.. ) ?

Litt vanskelig uten at de tar pisseprøve av deg, da nekter du selvfølgelig.

 

 

Anyways, la oss ikke spore av før mods kommer og spanker oss med en rusten stålwire?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er vel slik at bruk ikke er forbudt etter straffeloven §162, så strafferammen er noe helt annet.

 

det ironiske er at jeg holdt på å lese meg litt opp på legemiddelloven mens du postet. iht til straffelovens §§ 162 og 162b er det ikke ulovlig å bruke nark eller doping men glemte å ta med legemiddellovgivingen som ofte tas med hvis du blir tatt for 1. ledd i disse paragrafene.

 

 

Anyways, la oss ikke spore av før mods kommer og spanker oss med en rusten stålwire?

 

jeg har vel vært med å trekke dette OT men er enig at vi burde gå back on track.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...