Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye dum lesning i denne tråden, må jeg si.

Folk må ikke glemme at steroider ikke skal brukes for å "komme igang" i treningen, eller å veie opp for manglende motivasjon. Du skal være mer motivert for trening enn noensinne FØR du begynner på steroider. Virker også for min del bare som om trådstarter prøver å rettferdiggjøre at han skal kjøre en kur. Nådd fysisk toppform i løpet av et år? Tullball.

 

Mange tror og håper også at steroider er en "quick fix". Dette er langt fra sannheten. Det er mye man skal sette seg inn i før eventuell bruk av steroider, og viktigst av alt; Gjør det i samråd med en lege! Ta blodprøver før,under og etter kur.

 

Edit: Ser nå at tråden er fra oktober 2011, ikke 2012. Hehe. Feelin' kinda stupid.

Endret av Rotaderp
Lenke til kommentar

Du får ikke bestemt hvor de skattepengene dine havner hen uansett så det har null å si.

Det er som sagt tidligere i tråden at det er færre som havner på sykehus pågrunn av steroider enn c-vitamin overdose!

 

Helt seriøst Tommsern? Tror du virkelig at det er flere som havner på sykehus med Diaré (Som er vanlig bieffekt av c-vitamin "overdose" en av seroider?

Reiser du på sykehuset hver gang du har diare?

 

TS:

Har mange rundt meg som går på steroider, og felles for de fleste av dem er at de fort kan bli veldig aggresive og "dominante". Tror jeg ville vært litt forsiktig med hva slags type seroider du putter i deg, og hvor mange kurer du tar.

Lenke til kommentar

Mye dum lesning i denne tråden, må jeg si.

Folk må ikke glemme at steroider ikke skal brukes for å "komme igang" i treningen, eller å veie opp for manglende motivasjon. Du skal være mer motivert for trening enn noensinne FØR du begynner på steroider. Virker også for min del bare som om trådstarter prøver å rettferdiggjøre at han skal kjøre en kur. Nådd fysisk toppform i løpet av et år? Tullball.

 

Mange tror og håper også at steroider er en "quick fix". Dette er langt fra sannheten. Det er mye man skal sette seg inn i før eventuell bruk av steroider, og viktigst av alt; Gjør det i samråd med en lege! Ta blodprøver før,under og etter kur.

 

Edit: Ser nå at tråden er fra oktober 2011, ikke 2012. Hehe. Feelin' kinda stupid.

 

Fy sattan, er så lei av disse "bedreviterene" som bare snakker tull... Toppform eller ikke, alle kan ta roids når som helst uten at du kan si det er "bedre" da og da - Hvis man virkelig har behov for det, hvorfor skal du hate så jævlig på det da?

 

Assa, mye bra i det du sier, og jeg føler det, men alt det negative pisset ditt kan du bare spare deg for.

 

 

 

Tror jeg ville vært litt forsiktig med hva slags type seroider du putter i deg, og hvor mange kurer du tar.

 

OK - Som hva da, f.eks? Kom med forslag, ikke tomme anekdoter.

Endret av Balthier
Lenke til kommentar

 

Fy sattan, er så lei av disse "bedreviterene" som bare snakker tull... Toppform eller ikke, alle kan ta roids når som helst uten at du kan si det er "bedre" da og da - Hvis man virkelig har behov for det, hvorfor skal du hate så jævlig på det da?

 

Assa, mye bra i det du sier, og jeg føler det, men alt det negative pisset ditt kan du bare spare deg for.

 

Nemmen jøsses. Hvordan er det jeg "hater så jævlig?" Jeg gir jo gode, fornuftige råd. Har selv ingenting imot steroidebruk, men du kan vel ikke være uenig i at man ikke skal ta steroider for å bli mer motivert, eller for å "komme igang" med treningen?

Eneste i innlegget mitt som kan sees som "hating" er vel at jeg tviler på at du hadde nådd toppform etter ett år, noe jeg står ved.

Lenke til kommentar

HVOR - og jeg presiserer hvor - står det at man må være i toppform for å ta steroider? Ingenting tyder på, ikke i vitenskapen eller praktisk at man må ha trent i en årreke for å nyte godt av hormonbruk. Alt praktisk erfaring tilsier er at man er bedre forutsatt til å trene og spise riktig. Hvis man allikevel har dette nogenlunde på stell så er det ingenting i veien for å kjøre en kur.

Endret av Balthier
Lenke til kommentar

HVOR - og jeg presiserer hvor - står det at man må være i toppform for å ta steroider? Ingenting tyder på, ikke i vitenskapen eller praktisk at man må ha trent i en årreke for å nyte godt av hormonbruk. Alt praktisk erfaring tilsier er at man er bedre forutsatt til å trene og spise riktig. Hvis man allikevel har dette nogenlunde på stell så er det ingentin i veien for å kjøre en kur.

 

HVOR - og jeg presiserer hvor - sier jeg at man skal være i toppform for å ta steroider?

Jeg bare kommenterte at jeg ikke trodde du hadde nådd toppform etter ett år. Og det har ingenting med at jeg tror du har trent hverken bra eller dårlig, bare at jeg tror det generelt tar lengre tid. Det var egentlig bare en liten digresjon.

Lenke til kommentar

Jeg bare kommenterte at jeg ikke trodde du hadde nådd toppform etter ett år. Og det har ingenting med at jeg tror du har trent hverken bra eller dårlig, bare at jeg tror det generelt tar lengre tid. Det var egentlig bare en liten digresjon.

 

Da burde du lære deg å lese bedre før du begynner å diggrigere i mine tråder. Ellers kan du bare pelle deg ut og slutte med den kvalmen din. :sick:

 

Fordi jeg har aldri sagt noe som helst om toppform. Det jeg sa var at jeg hadde nådd ett punkt hvor jeg var fysisk utslitt, hvor prestasjonen stagnerte og hvor resultatene lot vente på seg. Kunne sikkert holdt på slik i ett par år til, for så å banke meg på brøstet og kunngjøre at jo, nå er jeg topptrent, som en og annen tulling. Eller så er det bare å kjøre på med kur og bli bedre fortere. Spart tid, og det er herlig :grin2:

Endret av Balthier
Lenke til kommentar

Jeg tror fortsatt ikke på at TS har brukt AAS...

 

Hvorfor tror du ikke på det? :)

Se side 8 etter at jeg påsto det samme der. TS vil ikke svare på hvordan han brukte eller hva han gjorde etter kuren for å dempe bivirkninger. Ganske essensielle momenter når man bruker vil jeg si... :mellow:

 

Samt at han hadde sperma bildetråden med progresspics, vi har ikke sett noen enda...

Lenke til kommentar

Det er advart mot å ta steroider uansett, men det er ikke like farlig for en på 35 som for en på 17. Nå vet ikke jeg nøyaktig Cefey, men av det jeg har sett, er det lurt å trene til man stangerer før man begyner på steroider, litt fordi da har du lært litt teknikker og dine egne grenser. Selv har jeg stagnert nå i 2 år, og jeg trener vekter jevnlig, men steroider er ikke noe jeg vil starte på helt enda hvertfall, fordi jeg kun er 20, da vil jeg heller vente litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...