Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Du har trent i 1 år og føler du ikke kommer videre? Du stagnerer i alle øvelser og har lite overskudd? Tror du at du er unik ved å oppleve dette? Hvorfor tror du de fleste som begynner å trene, slutter etter nettop 1 år?

 

Sjerpings altså.For meg kan du godt føye deg inn i rekken av tapere og trekke selvrespekten din ned i dass ved å bruke doping. Alternativt kan du ta nederlaget som en mann og finne ut hvordan du kan komme deg videre i treningen på en annen måte. Å si at det ikke går ann blir rett og slett for dumt.

 

Takk skal du ha for støtten. Rapportert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har trent i 1 år og føler du ikke kommer videre? Du stagnerer i alle øvelser og har lite overskudd? Tror du at du er unik ved å oppleve dette? Hvorfor tror du de fleste som begynner å trene, slutter etter nettop 1 år?

 

Sjerpings altså.For meg kan du godt føye deg inn i rekken av tapere og trekke selvrespekten din ned i dass ved å bruke doping. Alternativt kan du ta nederlaget som en mann og finne ut hvordan du kan komme deg videre i treningen på en annen måte. Å si at det ikke går ann blir rett og slett for dumt.

QFT og hva FAEN feiler det deg?

Vil det ha NOEN som helst innvirkning på din hverdag, fremtid eller dine eventuelle barns hverdag og fremtid? Neppe... Jævla ##&%&&/""&&%%&...

 

På slutten av hver deff kjører jeg selv ECA-stack for å få det siste lille pushet som skal til for å nå målet. Nå har jeg astma så de omtalte effektene uteblir i stor grad for min del, men jeg klarer å trene på samme måte som en person som ikke har astma gjør... Å vent, da er det ikke jo ikke doping! Da er det jo medisinering...

 

Må si at alle som snakker om AAS i denne tråden i negative ordelag TROR de har peiling, som alle andre 14-17 år gamle moralfaggots på diskusjon.no...

 

 

U_mad_bro_Picture_Challenge_3-s469x428-160564-535.jpg

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Balthier, jeg vet du har avventet AAS nå midlertidig.

 

Om du etter en stund føler at det er det du virkelig trenger så ser jeg ingen som helst grunn til at du ikke skulle gjennomføre dette.

 

GITT AT DU LESER DEG OPP PÅ FYSIOLOGI, OG HVORDAN BRUKE DET KORREKT!Steroider.net er IKKE en god kilde i så måte, Ståle W. har ikke peiling...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Balthier, jeg vet du har avventet AAS nå midlertidig.

 

Om du etter en stund føler at det er det du virkelig trenger så ser jeg ingen som helst grunn til at du ikke skulle gjennomføre dette.

 

GITT AT DU LESER DEG OPP PÅ FYSIOLOGI, OG HVORDAN BRUKE DET KORREKT!Steroider.net er IKKE en god kilde i så måte, Ståle W. har ikke peiling...

 

Da er jeg nysgjerrig, hva backer du opp påstanden om at Ståle Wadsworth ikke har peiling med?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du har trent i 1 år og føler du ikke kommer videre? Du stagnerer i alle øvelser og har lite overskudd? Tror du at du er unik ved å oppleve dette? Hvorfor tror du de fleste som begynner å trene, slutter etter nettop 1 år?

 

Sjerpings altså.For meg kan du godt føye deg inn i rekken av tapere og trekke selvrespekten din ned i dass ved å bruke doping. Alternativt kan du ta nederlaget som en mann og finne ut hvordan du kan komme deg videre i treningen på en annen måte. Å si at det ikke går ann blir rett og slett for dumt.

QFT og hva FAEN feiler det deg?

Vil det ha NOEN som helst innvirkning på din hverdag, fremtid eller dine eventuelle barns hverdag og fremtid? Neppe... Jævla ##&%&&/""&&%%&...

 

På slutten av hver deff kjører jeg selv ECA-stack for å få det siste lille pushet som skal til for å nå målet. Nå har jeg astma så de omtalte effektene uteblir i stor grad for min del, men jeg klarer å trene på samme måte som en person som ikke har astma gjør... Å vent, da er det ikke jo ikke doping! Da er det jo medisinering...

 

Må si at alle som snakker om AAS i denne tråden i negative ordelag TROR de har peiling, som alle andre 14-17 år gamle moralfaggots på diskusjon.no...

 

 

U_mad_bro_Picture_Challenge_3-s469x428-160564-535.jpg

 

Du har vel veldig god fysologisk innsikt siden du har så god peiling?.Hvorfor så sint egentlig? Er det steroidene som hisser deg opp?

 

Kjør på så mye du vil du og ignorer advarslene fra folk som faktisk har kompetanse på området, så får du ta en runde med deg selv om noen år ;)

Lenke til kommentar

Da er jeg nysgjerrig, hva backer du opp påstanden om at Ståle Wadsworth ikke har peiling med?

Han har ALDRI kunnet si noe mer om AAS enn det man kan finne på wikipedia.

Hans egne erfaringer grunner i narkotikamisbruk som han i sitt lille hode relaterer til AAS.

 

Se på intervjuer av ham. Han fremstår som en narkoman uten sammenheng i det han prater om. Han påstår han fikk hjerneslag som følge av bruken når han samtidig snorta så store mengder makka at en elefant hadde kvelda etter en brøkdel av hans forbruk.

Det blir for dumt og faller på sin egen urimelighet å ha en slik person som talsmann for slike saker.

 

Han kan i tillegg ikke begrunne sine svar med annet enn: senskader etter årelang bruk av AAS. Ikke på et eneste tidspunkt har han vært i stand til å forklare inngående nøyaktig HVA han mener som til slutt skal ha gitt ham slag.

 

Jeg vet svaret: så mye amfetamin at blodtrykket over tid har svekket blodkarene hans i hjernen helt til en blødning var faktum...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du har vel veldig god fysologisk innsikt siden du har så god peiling?.Hvorfor så sint egentlig? Er det steroidene som hisser deg opp?

Ja jeg føler jeg har rimelig ok kompetanse innenfor området, og nei: steroider hisser ikke opp folk.

Kjør på så mye du vil du og ignorer advarslene fra folk som faktisk har kompetanse på området, så får du ta en runde med deg selv om noen år ;)

Kan du fortelle meg HVEM i denne tråden du mener har kompetanse som kan peke på faremomenter ved bruk av AAS forutenom den allmene oppfatningen folk har?

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Se på intervjuer av ham. Han fremstår som en narkoman uten sammenheng i det han prater om. Han påstår han fikk hjerneslag som følge av bruken når han samtidig snorta så store mengder makka at en elefant hadde kvelda etter en brøkdel av hans forbruk.Det blir for dumt og faller på sin egen urimelighet å ha en slik person som talsmann for slike saker.

 

Å harreguuu eg lo :D

Lenke til kommentar

Nå kverulerer jeg, men hvorfor er du kilden man skal tro på, Doofen?

Det skal være sikkert å visst at du gjør ( :p )når jeg påpeker at han aldri har klart å komme med et eneste vettig svar i sine uttalelser, det være seg intervjuer eller som kommentarer i media...

han har bare svart i ordelag som: "etter å ha brukt mye AAS har jeg blitt skadet av det for livet, etter å ha brukt AAS har jeg blitt agressiv og utagerende"

 

Det er viden kjent at han har likt narkotika siden ungdommen og at han før det var typen som ofte startet slosskamper på fest og på byen.

 

Dermed vil jeg tørre å påstå at Ståle W. ikke har kredabilitet i noen som helst sammenheng hvor det er snakk om "ulovlig legemiddelbruk"...

 

Så er det slik at det som regel er folk med uheldig bakgrunn, dårlig utredet adhd og med lav utdanning i disse miljøene som han har frekventert.

Når slike folk så blir gjort oppmerksom på at dop "har gjort dem som de er" så tar de til seg denne "viten" og tror de har fått en oppvåkning og blitt mere intelligente over natta.

Man kan ikke ta NOE som helst av det de sier seriøst, ikke engang deres empiri, fordi den vil være farget av et ønske om å bli sett og dermed VIl de komme med feil data på det de har opplevd...

 

Jeg har truffet en del slike folk og det er like morsomt å høre de prate hver gang. Blir litt som å høre på en veslevoksen 6åring...

 

Vil legge til at folk som ham mer enn garantert har latente fysiologiske problemer som bidrar til skadene som han ovenfor seg selv begrunner dette ved å skylde på dopet siden han ikke vet bedre. Det er nå forsåvidt et generelt fenomen i Norge, "det er noen andres feil, aldri min egen". ABB kommer også til å bli unnskyldt på dette viset, og dopet vil bli tilegnet noen av hans personlige egenskaper...

 

edit: jajaja, dagens rant... men vel fortjent og good riddens... :p

Endret av Doofenschmitz
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Du har vel veldig god fysologisk innsikt siden du har så god peiling?.Hvorfor så sint egentlig? Er det steroidene som hisser deg opp?

Ja jeg føler jeg har rimelig ok kompetanse innenfor området, og nei: steroider hisser ikke opp folk.

Kjør på så mye du vil du og ignorer advarslene fra folk som faktisk har kompetanse på området, så får du ta en runde med deg selv om noen år ;)

Kan du fortelle meg HVEM i denne tråden du mener har kompetanse som kan peke på faremomenter ved bruk av AAS forutenom den allmene oppfatningen folk har?

 

Hvem sier det er nødt til å være noen i denne tråden? Det er bevist at steroider er farlig. Mye flere studier som tyder på at det er skadelig enn studier som tyder på at det ikke er skadelig. Bare fordi du har sitt noen dokumentarer og lest litt propaganda betyr det ikke at det er risikofritt å selvmedisinere seg selv. Du mener sikkert jeg er en som svelger all infoen media gir om steroider rått, men det er jeg ikke. Jeg har faktisk litt utdannelse innenfor området og kjenner mange treningsmiljøer godt. Det er mye overdrivelse ute å går og masse blir greid under samme kamm. Det er likevel tåpelig å gå så langt som deg i å si at det ikke er skadelig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Poster her siden det allerede var en tråd om emnet. :yes:

 

Skaffa meg abonement hos et treningstudio i forrige uke for å komme i form, men har nå møtt litt veggen. Har ikke trent så mye tidligere, bare litt fotball for 5-6 år siden. Etter at jeg var ferdig med første time så ble jeg veldig sliten og støl etterpå, og kunne nesten ikke gå etterpå. Tror det skyldes den knemaskinen som jeg prøvde. Det ble ikke noe bedre etter andre og tredje gang heller. Desverre har jeg 12 måneder binding så kan ikke si opp heller.

 

Så jeg lurte bare på om jeg egentlig ikke er laget for å ha muskler, og at jeg burde på sterioider for å klare å få store muskler? Gidder ikke å kaste bort pengene så da må jeg kansje ta steroeider for å klare å trene noe uten å bli så stiv.

Endret av Zepticon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Poster her siden det allerede var en tråd om emnet. :yes:

 

Skaffa meg abonement hos et treningstudio i forrige uke for å komme i form,

 

Så jeg lurte bare på om jeg egentlig ikke er laget for å ha muskler, og at jeg burde på sterioider for å klare å få store muskler? Gidder ikke å kaste bort pengene så da må jeg kansje ta steroeider for å klare å trene noe uten å bli så stiv.

 

 

Å herregud!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...