Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Menn på 35 KAN ha senket testosteronproduksjon og vil dra nytte av eksempelvis månedlige injeksjoner med testosteron. Dette er dog i medisinske doser og ikke noe som vil ha en signifikant effekt på muskelvekst...

Kvifor ikkje slike ting, som du får kjøpt over disken i USA. Som skal "øke" test nivøet til "normale" nivå, istedenfor sprøyter?

Lenke til kommentar

Testosteron i pilleform ødelegger leveren. That's why.

Kvifor ikkje slike ting, som du får kjøpt over disken i USA. Som skal "øke" test nivøet til "normale" nivå, istedenfor sprøyter?

Eg tenker heller på slike ting som P6 extreme. Den inneholder ikkje test, men stoff som øker produksjon av test.

Lenke til kommentar

har ikkje tenkt å bruke noe som helst egentleg. Skal greie å legge på med 5-10kg med muskler "natural" og ellers har eg ikkje tenkt å bli stort større:)

Men det er jo fortsatt kjekt å kunne om emnet

 

Det er her jeg tror mange har feil inntrykk. Mange hører testo så tenker de umiddelbart hestebol og ser for seg de monstruøse bilder som media gir oss. Saken er den at det er varierende grader av styrke man kan innta, alt fra det terapeutiske til det helt stupide. Og det er denne uvitenheten som forsterker fordommene og fortsetter å sende uerfarne brukere utfor kjøret. Jo mere åpenhet det er om det, jo mere kildekontroll, verifisering, forståelse og ikke minst trygghet vil oppnås.

Lenke til kommentar

Menn på 35 KAN ha senket testosteronproduksjon og vil dra nytte av eksempelvis månedlige injeksjoner med testosteron. Dette er dog i medisinske doser og ikke noe som vil ha en signifikant effekt på muskelvekst...

Kvifor ikkje slike ting, som du får kjøpt over disken i USA. Som skal "øke" test nivøet til "normale" nivå, istedenfor sprøyter?

Jeg tenker på menn som har fått redusert sin egenproduksjon som får injeksjoner av legen. Da i terapeutiske doser.
Lenke til kommentar

Jeg ville heller anbefale deg å sett på HGH fremfor steroider. Mye mindre bivirkninger, og bedre resultater, men det er og mye dyrere så klart.

 

Personlig har jeg ingen erfaring med noen av delene, men har som mange andre gjort veldig mye research rundt dette.

 

Om du bestemmer deg for å ta steroider så hver obs på at kroppen kan begynne å produsere østrogen (kvinnelig kropshormoner), noe som kan føre til bitchtits, osv. derfor vil du ha behov for anti-østrogen (for eks. Nolvadex som benyttes mot brystkreft).

 

Jeg vil ikke anbefale dette på noen som helst måte, men om du ender opp med å gjøre det så er det greit å ha noe info rundt det hvertfall.

 

Og ja det er lovlig å ha brukerdose (tror det er 15 ml eller det som man kaller en tønne?), men ikke lov og kjøpe/selge, så med andre ord er det kun lovlig om du får det gratis.

 

Du kan også dra til legen og få legen din til å sette sprøyten på deg, ettersom det er tryggere om dem gjør det enn om du gjør det selv.

 

Det er også mulig at du kan få for eks. Nolvadex av legen din, ettersom det er ikke normalt å produsere kvinnelige kroppshormoner, og legen er der for å hjelpe deg uavhengig av hva årsaken til dette er. Men dette bør du sjekke opp med legen din.

Endret av Spenzer
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg ville heller anbefale deg å sett på HGH fremfor steroider. Mye mindre bivirkninger, og bedre resultater, men det er og mye dyrere så klart.

 

Hva faen? HGH? Er du helt tilbakestående? værre irreversible bivirkninger og dårligere resultat samt tre ganger så dyrt. Vet ikke hvordan reglene er om å poste kurer så vil ikke sette opp en for TS, men testosteron med lang ester er basic når det kommer til første kur. Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Menn på 35 KAN ha senket testosteronproduksjon og vil dra nytte av eksempelvis månedlige injeksjoner med testosteron. Dette er dog i medisinske doser og ikke noe som vil ha en signifikant effekt på muskelvekst...

 

Blir faen meg oppgitt av folk som deg som prøver å fremstå som ekspert på ett emne du ganske tydelig ikke har noe peilling på. Spesielt i ett emne som dette, der du faktisk kan være med på å ødelegge livet til unge gutter som googler steroider og får denne tråden opp. På hvilket grunnlag anbefaler du TS testosteron foran noe annet om han skal begynne å kure? Hvilken testosteron og hvorfor? C,E,P? Du burde faen meg ha ett godt svar her, og grunngi rådene du har komt med, om ikke så er det vel kanskje greit å ta med seg til neste gang at du holder kjeft om ett alvorlig emne som dette istedenfor å prøve å fremstå som en ekspert?

Lenke til kommentar

Blir faen meg oppgitt av folk som deg som prøver å fremstå som ekspert på ett emne du ganske tydelig ikke har noe peilling på. Spesielt i ett emne som dette, der du faktisk kan være med på å ødelegge livet til unge gutter som googler steroider og får denne tråden opp. På hvilket grunnlag anbefaler du TS testosteron foran noe annet om han skal begynne å kure? Hvilken testosteron og hvorfor? C,E,P? Du burde faen meg ha ett godt svar her, og grunngi rådene du har komt med, om ikke så er det vel kanskje greit å ta med seg til neste gang at du holder kjeft om ett alvorlig emne som dette istedenfor å prøve å fremstå som en ekspert?

Jeg vil anbefale TS en miks av winstrol, dianabol, trenbolone, efedrin og kokain sammens med Tuborgøl. Da får man mytokondrisk refraktorisk respons som anaboliserer metabolismen i pancreal mynditt... Da blir man SWOOOOOOOOoooOOooOOooOOOooOooOLE :D

 

 

 

 

 

:lol:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du trenger ikke poste her selv om du ble sur for å ha blitt avslørt som troll i den andre tråden du freaka i :p

 

Har sett mye merkelig på div.fora men dette tar kaken. Forstår du virkelig ikke alvoret i å drive å gi ut tips om selvmedisinering av aas når du har null peiling på hva det er du snakker om selv? I verste fall kommer det en liten gutt inn her og leser tipsene dine, går ut i fra at du vet hva du snakker om og ødelegger livet sitt for alltid. Suppehuer som deg fortjener offentlig henging, evt livsstid i fengsel like mye som noen annen morder. Du er faen meg syk.

Lenke til kommentar

Jepp, jeg er syk. Har astma... :mrgreen:

 

Du juicer selv og skal sette deg på moralhesten???? :lol:

 

Om noen er så dumme å ta råd så får det stå for deres egen regning, jeg oppfordrer ingen til å bryte loven så hva folk gjør basert på hva jeg skriver... DET DRITER JEG I :D

 

 

Henholland1: Du må passe på å ikke juice for hardt sånn som du rager nå :D

Lenke til kommentar

Du mener man automatisk ikke kan ha god moral om man bruker aas? Du driter i om en kid dør fordi han fulgte rådene du sitter og deler ut her HELT uten grunn? En liten usikker gutt som må DØ etter din mening bare fordi han vil begynne med steroider? Jeg har sagt det før, men sier det igjen: Du er ett skrekkelig eksempel på hvordan det har gått med menneskeheten i nyere tid. Du er villig til å risikere livet til flere unggutter bare for at du skal få trolle litt her og få honnør av fanboysa dine her inne? Sist jeg sjekket var ikke loven trådt i kraft, så man bryter strengt talt ikke noen lov enda ved å bruke aas. OM man så gjorde det, burde da selv du forstå at det fornuftige å gjøre er å gi de som vil begynne med steroider FORNUFTIGE og GODE råd, som kanskje kan hjelpe de med å ikke ødelegge sin egen helse istedenfor å ødelegge mer for de ved å gi de dårlige råd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...