Gå til innhold

Skal ta anabole steroider. Vil ha råd fra kjennere..


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Det er ikke ulovlig å diskutere noe man har tenkt å gjøre i utlandet hvor det er lov...

Trådstarter vil komme hjem med dop i kroppen men siden bruk er lov å han ikke har gjort dette i Norge så har det ingenting å si...

 

Jeg har tenkt å dra til Amsterdam å røyke meg hinsides virkeligheten en gang, men om jeg lager en tråd om det kan ingen nekte meg å gjøre det...

 

Synd for deg at norsk lov gjelder for alle norske statsborgere INNENFOR Norge og UTENFOR Norge.

 

Det var en norsk FRP politiker som ble straffet i Norge for å ha kjøpt sex av en hore i Utlandet der det var lovlig, men siden det er ulovlig i Norge, og det er begrensningen, da var sex-kjøpet ulovlig.

 

Kilder angående saken:

 

http://www.dagbladet.no/2011/09/21/nyheter/frp/prostitusjon/18239412/

 

http://www.dagbladet.no/2011/09/28/nyheter/politikk/bard_hoksrud/innenriks/18336988/

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Merk deg at det gjelder den spesifikke loven...

 

Så du mener da at jeg kan bryte loven så mye jeg vil i utlandet uten å bli straffet for det i Norge? Jeg kan da drepe, bombe og ødelegge mennesker, eiendom og natur i utlandet så mye jeg vil uten å bli straffet for det. Det er nok feil :)

 

Edit: Det står noe Her

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Nei. Jeg har trent spesielt hardt de siste par månedene. Det er rett og slett ikke mere å hente. Rent fysiologisk sett så vil jeg tro jeg har nådd maks, punktum.

Altså, som sagt: Bare kjør på, men det det der stemmer ikke. Jeg bladde opp på en tilfeldig side over innleggene du hadde skrevet og bare der fant jeg følgende:

 

 

 

Skrevet 27. august 2011 - 00:48

Wow! Takker for bidrag.

Jeg er mektig imponert. Ja, det har vært en del trekkøvelser. Kanskje også failure trening.

 

Har liksom ikke fulgt noe program helt, så det har bare vært hipp som happ. Disse øvelsene så rimelig fornuftig ut. Jeg tror jeg skal ta dette til etteretning og implementere noen av disse i forhold til neste treningsøkt.

 

Prøvde faktisk litt i go'stolen her jeg sitter og kjente med en gang del av skulderen brenne uten noen vekter etter få reps, på en del av skulder som jeg ikke har lagt merke til noe særlig før.

 

Ser ikke noen henvisning i forhold til dette i rYP katalogen eller noe. Jeg skal ta å gjøre skikkelig research før neste intensiv periode.

 

 

 

Skrevet 26. august 2011 - 21:35

hviler faktisk underarmen-- og da også belaster skulderen, på pc stolen. Men dette kan da ikke være hele historien. Hvis jeg kjenner rundt skulderen, på en måte da, så kjenner jeg at det er rimelig tynt rundt hele. Altså jeg kunne trengt noe mere muskulatur eller tykkhet i det område. Når jeg tar sånne sidehev greier jeg drøyt 2 kilo x 20 reps. Hvis jeg tar mere gjør det vondt. WTF

 

 

For å være ærlig virker ikke du som en kar som har trent veldig seriøst i ett år og nådde ditt fysiologiske maksimum.

2 kg i sidehev = ditt fysiologiske maksmum? :hmm:

 

Dette er skrevet i august, og da skrev du at du ikke en gang hadde fulgt noe program.

 

Merk deg at det gjelder den spesifikke loven...

 

Så du mener da at jeg kan bryte loven så mye jeg vil i utlandet uten å bli straffet for det i Norge? Jeg kan da drepe, bombe og ødelegge mennesker, eiendom og natur i utlandet så mye jeg vil uten å bli straffet for det. Det er nok feil :)

 

Edit: Det står noe Her

Det er lov å bruke anabole steroider i Norge. Du bli IKKE straffet for å ha brukt disse i utlandet.

 

Og nei, du kan ikke drepe, bombe og ødelegge mennesker, eiendom og natur i utlandet så mye du vil uten å bli straffet for det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er lov å bruke anabole steroider i Norge, det vet jeg, men du må bryte norsk lov i Norge eller i utlandet for å få anskaffet disse. Og da bestrider denne diskusjonen norsk lov, og tråden burde bli stengt.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409

Det er lov å bruke anabole steroider i Norge, det vet jeg, men du må bryte norsk lov i Norge eller i utlandet for å få anskaffet disse. Og da bestrider denne diskusjonen norsk lov, og tråden burde bli stengt.

Disksjonen går ikke på hvordan han skal få tak i steroider, det går på bruk av steroider. Dermed er den lovlig. Dette blir litt dumt å diskutere: Dersom du mener denne tråden strider mot norsk lov kan du heller rapportere den.

Lenke til kommentar

Ja jeg har lest litt men jeg har ikke blitt noe klokere på hva jeg trenger... det skal visst være forskjell på noen av preparatene osv.

 

Jeg tenker det blir oppstart i løpet av vinteren imens skal jeg lese litt på nett og forberede meg skikkelig før jeg kjører i gang. Altså jeg prøver å forstå hva som skjer med kroppen når man boler og hvordan man minimerer risikoene.

 

Jeg lurer på om hva som skjer hvis man tar for mye, er det da disse bivirkningene kommer?

 

Også lever og hjertesvikt.. uffda :/ Jeg tror det meste bare er skrekkhistorier uansett fordi ellers så hadde det ikke vært så mange som greier det. Men man må være smart og ta smarte valg tror jeg.

 

Derfor er det viktig med riktig preparat. Erfaringer? :cool:

Lenke til kommentar

Du bør vel strengt tatt ha trent litt en stund før du boler, slik at kroppen kan ta imor den voldsomme belastningen den da blir utsatt for...

For ordentlige resultater av anabole steroider i forbindelse med kroppsbygging MÅ du vite hva du gjør, ellers vil du få oppleve noen rare bivirkninger.

Dop kan fint brukes til kroppsbygging, men det forutsetter MEGET god kjennskap til fysiologi og årvåkenhet...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er klar over at ikke hele det norske lovverket gjelder i utlandet, men bare en del av dem, og de har jeg henvist til tidligere.

 

Men uenigheten vår er basert på følgende; Er det ulovlig for en nordmann å kjøpe eller få anabole steroider i utlandet? siden det er ulovlig i Norge. Loven vil da begrense TS uavhengig av at det er fullt lovlig i Thailand.

 

Ved å gjøre det jeg har nevnt, da vil han kriminalisere seg selv og bli en lovbryter mot norsk lov. Forumet har retningslinjer mot å bryte norsk lov, og dermed er denne tråden i strid med reglene, og burde bli effektivt stengt og slettet en gang for alle.

 

Jeg vil abdisere når noen kan bevise at det er lovlig for en nordmann å kjøpe eller få anabole steroider i utlandet. Men da er det også det samme som å kjøpe og få narkotika i utlandet, uten å bli straffet for det i Norge.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Men nå skrev du ikke "Synd for deg at deler av den norske lov gjelder for alle norske statsborgere INNENFOR Norge og UTENFOR Norge.""

 

Du skrev "Synd for deg at norsk lov gjelder for alle norske statsborgere INNENFOR Norge og UTENFOR Norge."

 

Du feilet i å være spesifikk nok...

 

Den setningen inneholdt på ingen måte noen "mengde" og var bare generelt skrevet. Tilbake til vårt topic nr 2.

Nei, for nå prøver du bare å dementere at du sa at hele den norske loven gjaldt for nordmenn i utlandet.

 

Tråden får nok stå som den er og du får nok fortsette å rage på gutterommet ditt :tease:

 

Dere har fått en velbegrunnet statsautorisert forklaring på hva jeg mente med den siterte setningen.

 

At setningen er generell burde ikke blende en normal leser i å tolke setningen. Dersom det var noen uklarheter så var det bare til å stille spørsmål med hva jeg mente.

 

Jeg tar det som en selvfølge at vi har på plass en "forståelse" nå. Føler de noen personlige reaksjoner, så kan de sende meg en velbegrunnet PM angående saken. Videre offtopic ignoreres angående ortografi.

Lenke til kommentar

Jeg er klar over at ikke hele det norske lovverket gjelder i utlandet, men bare en del av dem, og de har jeg henvist til tidligere.

 

Men uenigheten vår er basert på følgende; Er det ulovlig for en nordmann å kjøpe eller få anabole steroider i utlandet? siden det er ulovlig i Norge. Loven vil da begrense TS uavhengig av at det er fullt lovlig i Thailand.

 

Ved å gjøre det jeg har nevnt, da vil han kriminalisere seg selv og bli en lovbryter mot norsk lov. Forumet har retningslinjer mot å bryte norsk lov, og dermed er denne tråden i strid med reglene, og burde bli effektivt stengt og slettet en gang for alle.

 

Jeg vil abdisere når noen kan bevise at det er lovlig for en nordmann å kjøpe eller få anabole steroider i utlandet. Men da er det også det samme som å kjøpe og få narkotika i utlandet, uten å bli straffet for det i Norge.

 

Som sagt er ikke bruk av anabole steroider rammet av noen av lovene som gjelder utenfor landets grenser. Igjen, den eneste relevante loven relatert til narkotika/legemidler er 162c, og det er ingenting som tyder på at TS vil bryte denne.

 

@ sheasy...

 

Da går trådstarter klar med begrunnelse i at doping ikke kvalifiserer til mer enn bøter, evt et forelegg... ? :)

 

 

 

Ja.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har trent spesielt hardt de siste par månedene. Det er rett og slett ikke mere å hente. Rent fysiologisk sett så vil jeg tro jeg har nådd maks, punktum.

 

Ærlig talt så er jeg lei av å svare på motiv osv. Jeg har bestemt meg for dette. Allikevel så vil jeg gjerne være så godt forberedt som mulig. Jeg vil helst ikke gå over maks dose også vil jeg gjerne ha det mest riktige/ beste middelet for meg.

 

Jeg hadde håpet på at noen kanskje ville dele noen gloser her da, men men. Takker for linkene, dette skal definitivt sjekkes ut! :cool:

 

Come on.. Hvor tror du feilen ligger? Du sier du har trent fast i ett år, og nå er det ikke mer å hente fordi du har nådd din genetiske grense for muskelvekst? Hadde kanskje trodd deg om du hadde sagt at du var en 20 års erfaren kroppsbygger, men etter 1-2 år med styrketrening er man fremdeles en nybegynner etter min mening.

Lenke til kommentar

Hvor sterk er du?

Tror ikke på deg et sekund at du er sterk/rask, og oppnådd maks bare etter 1 år.

 

Jeg har egentlig makset ut det meste. Klarer ikke løfte tyngre pluss at treningsøktene stagnerer noe voldsomt. Sliten, trøtt, ingen resultater å vise til osv.

 

Vet at en kur kan gi et voldsomt oppløft i treningsveien og vel så gode resultater for min situasjon.

Lenke til kommentar

Hvor sterk er du?

Tror ikke på deg et sekund at du er sterk/rask, og oppnådd maks bare etter 1 år.

 

Jeg har egentlig makset ut det meste. Klarer ikke løfte tyngre pluss at treningsøktene stagnerer noe voldsomt. Sliten, trøtt, ingen resultater å vise til osv.

 

Vet at en kur kan gi et voldsomt oppløft i treningsveien og vel så gode resultater for min situasjon.

Kan du være litt mer spesifikt?

Hvor høy er du? Hvor mye veier du?

Hvor mye klarer du i benk, knebøy, curls etc.

 

Sikker på at du ikke vil heller bli super sunn og trene oftere?

Syns du forsatt bør gå denne veien først før du tar dop.

 

Lou Ferrigno skal angivelig aldri ha tatt noen form for steroider, han ser forsatt veldig bra ut for å være 60.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...