Gå til innhold

Utviklerdagbok: The Secret World #3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg selv, personlig altså, liker ikke Funcom sine spill. Det er absolutt ingenting fluid med gameplay, det er altfor statisk, og da tenker jeg stort sett på Age of Conan. Én ting jeg liker med dem er idéene dems, men ikke utførelsene. Blir vel flamet nå, men det er trossalt min mening.

Endret av bekimc
Lenke til kommentar

Må si meg enig med andre her. Konseptet og tankegangen bak spillet er genial, men utførelsen ser ut til å bli så som så, da spesielt i forhold til animasjonene til spillernes karakterer. Alle "sklir" rundt, ser omtrent kliss like ut, alle spellcasts ser ut til å ha samme animasjoner etc. Kan jo håpe at dette er ting som blir ordnet opp i før en release, men med tanke på hvor big deal de gjør utav alle disse videoene så har jeg mine tvil.

Lenke til kommentar

Jeg selv, personlig altså, liker ikke Funcom sine spill. Det er absolutt ingenting fluid med gameplay, det er altfor statisk, og da tenker jeg stort sett på Age of Conan. Én ting jeg liker med dem er idéene dems, men ikke utførelsene. Blir vel flamet nå, men det er trossalt min mening.

 

De skulle fortsatt på The Longest Journey... fikk aldri spilt toern, men har det på Steam, enern derimot er et av tidenes beste spill uavhengig av sjanger.

Lenke til kommentar

Ser ikke helt hvordan det kan være så hemmelig, sivile folk mærker ikke at det er maste monsters, og 3 store factions sloss mot hverandre i en by?

 

Faksjonene slåss ikke mot hverandre på åpen gate, det er egne PvP-områder for dette. Ellers ville ikke det vært noen spesielt 'hemmelig' krig. :) Monstrene er nok heller ikke å finne midt i en folkemengde på høylys dag vanligvis.

Lenke til kommentar

Hvorfor hakker alltid videoene som legges ut på gamer.no ? :/

Samme her. Vært det siden den nye avspilleren kom.

 

Det hadde vært storflott om dere kunne sende meg nettleser, nettleserversjon og hvorvidt videoene spilles av med flash eller rett i nettleseren på en privat melding (hvordan de spilles av kan dere raskt finne ut ved å høyreklikke på videoen - flash viser "jwplayer", nettleseren viser "lagre som" og et par andre vanlige valg).

 

I tillegg hadde det vært interessant å vite om hakkingen også dukker opp om dere lukker alle fanene i nettleseren, og så bare åpner videovinduet.

 

Vi spiller av videoer via HTML5-støtten for video dersom nettleseren støtter det, og det er en ganske ny erfaring både for oss og de fleste andre - så vi gjør erfaringene fortløpende. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...