Gå til innhold

Trailer: Hitman Absolution (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Drømmen ville vært multiplayer i dette spillet. Rett og slett ha samme kartene som singleplayeren, men at vi kan velge mellom skins som AI bruker så vi ikke kan se hvem som er spiller og ikke. Samme måte som Assassins Creed: Brotherhood har gjort det.

 

Ha en assassins mode hvor vi jakter på hverandre, penalty for å drepe AI. Og også hatt en mode der noen tar på seg rollen som politi og skal beskytte en person mens andre er assassins og skal prøve å myrde vedkommende og samtidig klare å komme seg ut av bygningen uten å bli arrestert/dø.

Lenke til kommentar

Husk at dette er tidlig i produksjonen, det er fortsatt mye som skal legges til og tweakes før utslipp. Så må jo folk også huske at dette er kun EIN walkthrough fra EIN level. Som dei gamle Hitman spela så skal det jo vera mulig å fullføra oppdragene med "nesten" kun sneaking og planlegging, eller springje inn i skikkelig rambo style.

 

Forum-/ youtube-troll sitter jo å whiner om ditt og datt, sammenligner det med alle mulige spill og ser bare allt svart og kvitt. Nå må folk ta å se dei 15 minuttene for det som det er, ein stemningsfull og og flott gjennomgang av ein av dei mange levlene i spelet. IO prøver noe nytt, folk skal ikkje dømme eit produkt som ikkje enda er gitt ut.

Lenke til kommentar

Husk at dette er tidlig i produksjonen, det er fortsatt mye som skal legges til og tweakes før utslipp. Så må jo folk også huske at dette er kun EIN walkthrough fra EIN level. Som dei gamle Hitman spela så skal det jo vera mulig å fullføra oppdragene med "nesten" kun sneaking og planlegging, eller springje inn i skikkelig rambo style.

 

Forum-/ youtube-troll sitter jo å whiner om ditt og datt, sammenligner det med alle mulige spill og ser bare allt svart og kvitt. Nå må folk ta å se dei 15 minuttene for det som det er, ein stemningsfull og og flott gjennomgang av ein av dei mange levlene i spelet. IO prøver noe nytt, folk skal ikkje dømme eit produkt som ikkje enda er gitt ut.

Ja, du har rett i at det er tidlig i produksjonen, men ser ut som om de har kommet seg forbi alpha stadiet og inn i beta, og da blir det plutselig mye mindre tweaking og fiksing.

 

Blir også feil å kalle oss som elsker Hitman serien for det den var for whinere. Det var tross alt en av få spillserier som holdt koken i et hav av "forenklede" spill. Det som var så bra med Hitman var at det var vanskelig. Med dette x-ray synet og noe som kan ligne på Assassin's Creed klatring enkelte steder forsvinner følelsen av å kontrollere en kald og kalkulerende drapsmaskin.

 

Skal også banne på at det er Square Enix som har presset på at IO skulle legge til x-ray synet. Typisk når en utvikler får en ny utgiver at de ønsker å forandre på diverse ting eller legge til for å nå ut til et bredere publikum.

Lenke til kommentar

R.I.P Agent 47.

 

 

IO prøver noe nytt, folk skal ikkje dømme eit produkt som ikkje enda er gitt ut.

 

De hadde allerede en oppskrift som fungerte meget godt. De burde satset på å tweake kjerneelementene i stedet.

Bedre AI, grafikk etter dagens standard, stemning og unike brett.

Endret av Neptjune
Lenke til kommentar

Ja, du har rett i at det er tidlig i produksjonen, men ser ut som om de har kommet seg forbi alpha stadiet og inn i beta, og da blir det plutselig mye mindre tweaking og fiksing.

 

Skal også banne på at det er Square Enix som har presset på at IO skulle legge til x-ray synet. Typisk når en utvikler får en ny utgiver at de ønsker å forandre på diverse ting eller legge til for å nå ut til et bredere publikum.

 

Sjekk ut kva Daniel seier om demoen her http://www.hitmanforum.com/index.php/topic/55035-hitman-absolution-full-gameplay/page__st__60__p__1498346#entry1498346

 

Samme gjennomspillingen blei brukt på E3, og "... this is also way pre-alpha footage."

 

 

R.I.P Agent 47.

 

 

IO prøver noe nytt, folk skal ikkje dømme eit produkt som ikkje enda er gitt ut.

 

De hadde allerede en oppskrift som fungerte meget godt. De burde satset på å tweake kjerneelementene i stedet.

Bedre AI, grafikk etter dagens standard, stemning og unike brett.

 

Det kan godt hende det er mange fans som elsker dei gamle spela, men folk klager jo også over at det er det samme spelet uten noe nytt. Når det er ein så stor brukerbase så er det klart at folk gir kritikk, både til den eine sida og den andre. Dei fleste spel ligner jo på eit eller anna, dei må jo hente inspirasjon frå ein plass.

 

X-Ray vision er litt merkelig, eg må seie meg enig i det. Håper det eventuellt blir ein eller annen muligheit til å øke vansklighetsgraden med å fjerne den. Men igjen, fleire gonger viser det jo at spelet er lagt opp til å bruke denne funksjonen.

 

Eg venter vertfall i spenning, så får folk sitte der å syte så mye dei vil. =D

Lenke til kommentar

 

Samme gjennomspillingen blei brukt på E3, og "... this is also way pre-alpha footage."

 

Greit at han sier det er way pre-alpha, men alle som har jobbet eller jobber med spillutvikling vet at pre-alpha ikke ser eller spiller slik som i videoen. Regner med dette var noe som ble sagt for å holde ryggen fri fra kritikk, og er nok veldig vanlig å komme med i slike presentasjoner.

 

Ikke misforstå, jeg gleder meg vilt til spillet og kommer til å kose meg gløgg ihjel, men tviler på at det har samme sjarmen som de gamle hadde.

Endret av Vrengtpolvott
Lenke til kommentar

Er 100 % sikker på at det er pre-alpha. "Alle" i spelutvikling veit at det blir vist er eit "vertical slice" av sjølve spelet. Dvs at den levelen er alpha verdig, sjølv om mange ting er gamle, utdaterte og i mock-up stadie. Resten av spelet er i det som folk regner med å sjå i eit pre alpha stadie, ingen textur, levler som ikkje er begynt på, og mange features som ikkje er implementert i spelet. Dette kakestykke av produksjonen er det som blir levert til dei på høyeste rang, og utvikleren vil da få pengestøtte og slikt til å fortsette med produksjonen.

 

Kvifor veit eg dette? Arbeider sjølv med spelutvikling som ein animatør.

 

Tviler ikkje eit sekund på at folk vil hygge seg med spelet, sjølv om det er eit litt anderledes Hitmanspel. =D

Lenke til kommentar

Hårreisende likt Splinter Cell Conviction. Men jeg håper finessene fra de tidligere spillene fortsatt er med slik at det er flere måter å "fjerne" målet på ;)

Indeed. Conviction var ålreit, men passa ikke inn i serien, og er det klart dårligste. Utvanna og Call Of Duty-ed.

 

Hvorfor må de endre alle spill til cod arkade style? :(

 

har håpet men er ikke mye

Godt spørsmål. Jeg liker COD, men vil jeg ha det kjøper jeg COD. Latterlig mange spill som i utgangspunktet skal ha null å gjøre med COD som har blitt infisert av COD i det siste. Alt blir likere og likere, preg- og sjelløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...