Gå til innhold

Får ikke logget inn på Windows Live: Messenger


Nakmus

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Dette er et problem jeg har hatt over lengre tid, men sluttet å bry meg da jeg bare la inn en eldre versjon av MSN, men jeg ble litt lei av funksjoner som ikke virker pga. forskjellig programvareversjon mellom andre personer.

 

Problemet er:

 

Når jeg prøver å logge meg inn, kommer feilmeldingen "8007007e" opp

post-173291-0-72790600-1318176734_thumb.png

 

Merk, at denne feilmeldingen kommer uansett om jeg skriver brukernavnet mitt, eller om jeg bare skriver "[email protected]" og et tilfeldig passord.

 

Det som skjer, er at ja, jeg får feilmeldingen, om jeg velger å klikke "Avbryt", vil hele messengervinduet klikke, og å stenge programmet er eneste mulighet.

 

Om jeg ikke logger inn, men går på Alternativer - Tilkobling står dette:

 

post-173291-0-54396800-1318177027_thumb.png

 

 

Jeg har søkt rundt ganske lenge, fått tips om å legge inn div. .dll'er, slette MSN fullstendig med div. programmer, sjekke om Internet Explorer står på "Arbeid Frakoblet", om systemtiden er rett og slette Contacts-mappa i C:/programfiler/Windows Live.

 

Sistnevnte gjorde til så jeg får feilmelding "80004005" istedet.

post-173291-0-50394200-1318176907_thumb.png

 

Brannmuren min er avslått, og på de fleste sider står det at løsningene for 80004005 er å slette contacts-mappa, eller cleare MSN sin cache (har gjort)

 

 

Så, noen som har andre tips evt. hatt problemet før? Kjører W7 x64 ultimate SP1, og kan nevne at så vidt jeg husker oppstod problemet først uten videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Mulig noe har skjedd idet du la inn en eldre versjon som ble forsøkt oppdatert. Sånn i utgangspunktet hadde jeg avinstallert, og hentet nye versjon gjennom windows live essentials.

Antar du bruker et gyldig brukernavn og passord og har testet dette mot andre tjenester i live systemet for å se at det virker (f.eks hotmail).

Lenke til kommentar

Mulig noe har skjedd idet du la inn en eldre versjon som ble forsøkt oppdatert. Sånn i utgangspunktet hadde jeg avinstallert, og hentet nye versjon gjennom windows live essentials.

Antar du bruker et gyldig brukernavn og passord og har testet dette mot andre tjenester i live systemet for å se at det virker (f.eks hotmail).

 

Har avinnstallert live essentials gang på gang, på forskjellige måter (vanlig måte med "Fjern Programvare blahblah" og diverse programmer som fjerner alle spor i registerfiler etc.) og derretter prøvd å legge inn nyeste versjon, men likevel ikke fungerende.

 

Jeg vet vet at både brukernavn og passord er gyldige, problemet skjer også om jeg bare skriver inn tull som eksempelet jeg hadde: "[email protected] - passord: sdf".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...