Gå til innhold

Comoyo er i åpen beta


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SD-oppløsning koster ofte 59 kr for evig bruk..

HD-oppløsning koster ofte 99 kr for evig bruk..

 

.. på plater.

 

Da blir det latterlig dårlig å bare gi 33-40% avslag for å redusere brukstiden til ett eneste døgn. Videresalgsmuligehten forsvinner jo også som dugg for sola.

 

Tror nok færre bryr seg om videresalg dersom de kan leie en film over nett og se den der og da for en "rimelig" penge.

 

Filmkveld med kompiser? 60,- for film. 600-700,- for øl, pizza og potetgull koster også.

Lenke til kommentar

Syns teknisk sett var den meget fin. Enkelte, ingen BS - KISS all the way.

 

Personlig misliker jeg hovedsaklig at man leier film kun i 24 timer. Det kan fort bli litt "action" under filmen, eller at man bare sovner av, eller får besøk... you name it - også får man ikke sett filmen dagen etter...

 

72 timer hadde vært mye bedre. eller at det går på du leier film i 1 uke, men kan se gjennom den bare 2 gang.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde vært best å betalt for filmen for så å laste den ned.

Greit, kanskje man risikerer at nedlaster sender de til noen venner, men bedre å risikere det enn å leie film for høye priser, og ha få kunder fordi folk hellerfor vil spare pengene på å være pirat.

 

En annen ting som er bedre med å laste ned filmen ihht. å streame, er at nettet kan kollapse og da gikk de pengene i vasken.

Lenke til kommentar

Jeg bruker en kombinasjon av Netflix ($9/mnd) samt leie av film fra iTunes til $4-5 per stk på min apple tv.

Er ganske mye HD materiale på netflix, men selvsagt ikke alt.. Ikke det nyeste heller, da må jeg til itunes og der finner jeg alt i HD.

Uansett, bruker godt under 200kr mnd på tv-underholdning.

Canal digital fikk oppsigelse for flere mnd siden =)

Norsk prisnivå har forlengst mistet kontakten med den virkelige verden, utenlandske tjenester anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...