Gå til innhold

No shaving november 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi er ikke halvveis engang, har heller aldri latt det gro så lenge før. Må si det er en opplevelse, men en opplevelse som skal får være kun i november-måneden :ph34r:

 

Jeg sporter vel en 3 eller 4 ukers nå allerede, og jeg sprenger nye grenser hver dag!

 

Ikke en eneste person har spurt meg om jeg sparer til skjegg, eller i det hele tatt kommentert det! Rart.. Men jeg har ikke vært på byn de siste helgene heller, kanskje en sammenheng :) Ingen bryr seg om skjegg på jobb/i familien :p

Lenke til kommentar

Vi er HALVVEIS folkens! GOOD JOB!

 

*Host*

 

Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? :(

 

Meh, jeg skal klare dette altså..! Jeg påpekte til en venninne i går at det var rart at ingen hadde påpekt det. Hun sa at det så "luftig ut". Så lo hun. Er luftig negativt? :(

Lenke til kommentar

Vi er HALVVEIS folkens! GOOD JOB!

 

*Host*

 

Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? :(

 

Meh, jeg skal klare dette altså..! Jeg påpekte til en venninne i går at det var rart at ingen hadde påpekt det. Hun sa at det så "luftig ut". Så lo hun. Er luftig negativt? :(

Neej! Du klarer å ha et cleanface den ene gangen? Come oooooon! :D

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å gi seg. Det blir også enda tettere om en trimmer ned noen ganger (til en fast lengde, ikke helt ned) fordi det er hår som vokser med tregere hastighet som da fyller ut. Hvis en f.eks trimmer seg med 3mm i noen uker, vil det se mye tettere ut etter en mnd, selv om håret kanskje er på 3mm alt etter en uke.

Endret av festen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...