Gå til innhold

No shaving november 2011


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har enda ikke helt bestemt meg om jeg kommer til å fjerne skjegget etter november, egentlig.

Fjernet barten på grunn av jobbintervju, men har grodd skjegg (på haka) siden lenge før november, og nå har jeg bare latt alt gro.

 

Har enda ikke helt bestemt meg om jeg kommer til å fjerne skjegget etter november, egentlig.

Fjernet barten på grunn av jobbintervju, men har grodd skjegg (på haka) siden lenge før november, og nå har jeg bare latt alt gro.

Lenke til kommentar

Må tilstå at jeg ikke har lest gjennom hele tråden så det kan godt være at mitt tema har vært oppe her før (eller i andre tråder for den saks skyld).

 

Hva gjør dere som allerede har bart fra før av?

 

Annen sjeggvekst kan jo være ett alternativ men personlig så er det kort bukkesjekket som er hoved-ansiktsveksten hær i gården.

Kunne jo vært en løsning å gå for enda mer sjegg som helsjegg men den hadde jeg allerede hevet meg på før Movember for å teste det litt ut, har ikke tett nokk sjeggvekst til skikkelig helsjegg helt enda ser det ut til at konklusjonen blir da det er en del "helligdager" ute å går.

 

Leste på Movember siden på han som hadde fått inn mest penger i USA tror jeg det var så var det en med sjegg som skulle ta sjegget hvis han fikk inn 25k og så var det vel en dag ekstra dag pr. 1k som kom inn.

Men han hadde litt den der veletablerte barten noe alla Paul Sr i American Chopper

american-chopper10.jpg

I tillegg så var vist barten noe ikonisk opp mot bedriften hans eller noe slikt, så jeg er liksom ikke helt der med min "Støttehjul-bart"

 

Å rake sjegget før Movember kunne jo vært en greie men da hadde vel fokuset vært at sjegget og barten var vekke og så hadde det blitt helt normalt når man begynte å la det vokse ut igjen og man hadde ikke fått særlig effekt.

 

Det siste jeg kommer på er å ta holde all ansiktsvekst nede i hele november *grøss*

 

Hva gjør dere andre som har samme problemstilling?

 

[Edit]

Ser at dette ikke er en Movember tråd slik som jeg trodde, men en slags konkurerende greie, er det ikke en Movember tråd på forumet?

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...