Gå til innhold

No shaving november 2011


Anbefalte innlegg

Statusrapport, kommer nok til å kaste inn håndkleet snart …

 

Edit: Er vel ikke offisielt med i førsteposten, men har vært litt frilanser …

Flott manneskjegg da. Ordentlig vikingfakter.

Hehe, takk. :)

 

Det hadde nok sett mye bedre ut hvis jeg hadde kjørt over det med en trimmer, fordi jeg merker at noen av hårene vokser raskere. Vanligvis (når det ikke er november 2011), har jeg pleid å trimme det med en slik 3-dagers funksjon, og det ser bedre ut dam enn om jeg bare sparer det i 3 dager.

 

Bruker forøvrig Braun Cruzer 4, er meget fornøyd med den. Det eneste er at lengdejustereren er litt i løseste laget, slik at du hvis du presser litt hardt så kan du risikere at den hopper inn et hakk (og lengden justeres ned). Dette hører man veldig bra da, at det klikker, så da er det bare å justere den på nytt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? :(

Du kan jo bare trimme det litt, enda bedre.

Å trimme blir som å banne like før du går inn i kjærka. Folk ser stygt på deg og lurer på hva som feiler deg. Så med andre ord; nei!

 

Heehhh?? Litt av en sammenligning :p

Lenke til kommentar

Har julebord med jobben 3. desember.. Kan jeg få fripass til å barbere meg 28., slik at jeg kan få et fint 3-dagersskjegg? :(

Du kan jo bare trimme det litt, enda bedre.

Å trimme blir som å banne like før du går inn i kjærka. Folk ser stygt på deg og lurer på hva som feiler deg. Så med andre ord; nei!

 

Heehhh?? Litt av en sammenligning :p

Man gjør ikke noen av tingene! Det blir bare dumt.

Lenke til kommentar

Jeg begynner å få en god del nå ja men alikevel tror du ikke jeg ble spurt om legg på butikken da jeg kjøpte energi drikke, hvor mange på 14 år og under ser ut som en boms da :!:

Hahah sant, så sant! Folk har begynt å reagere litt for tia. Jeg får ikke no lengde på "skjegget", men man ser det! :D 9-10 dager igjen, så skal dere få se hvordan det ser ut på en 17-åring! :) hahah

Lenke til kommentar

Jeg begynner å få en god del nå ja men alikevel tror du ikke jeg ble spurt om legg på butikken da jeg kjøpte energi drikke, hvor mange på 14 år og under ser ut som en boms da :!:

Aldersgrense på energidrikke? :o Er dette pga Breivik i avhørt "avslørte" at han drakk Red Bull, eller har det alltid vært slik? Sitter selv i kassen fra tid til tid, kunne ikke brydd meg mindre om en 6 åring skulle kjøpe energidrink ;)

Lenke til kommentar

Det er vel heller det at butikker har egne aldersgrenser (evt. ser det an på personen) når det kommer til energidrikker.

 

Vi fikk heller ikke lov til å handle Plumbo eller Kaustisk Soda (NaOH i fast form) på butikken da jeg var liten—siden de bak kassen visste at vi i hvert fall ikke skulle bruke det til å åpne tette avløpsrør … :p

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Det er vel heller det at butikker har egne aldersgrenser (evt. ser det an på personen) når det kommer til energidrikker.

 

Vi fikk heller ikke lov til å handle Plumbo eller Kaustisk Soda (NaOH i fast form) på butikken da jeg var liten—siden de bak kassen visste at vi i hvert fall ikke skulle bruke det til å åpne tette avløpsrør … :p

Kan se ut til at det stemmer. Etter litt googling sier Sosial- og helsedirektoratet at det ikke er noen pålagt aldersgrense på energidrikker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...