Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Din dumme nonne. "Visste du at dusjen blir skitten selv for de som ikke pisser i dusjen?" Ahhhhhh thank you for this great knowledge!

 

Jeg har bodd med en person som pisset i dusjen og den blir skitten sånn 3 ganger raskere om folk pisser i den. En ting er å vaske vekk litt skitt og lort som kommer fra kroppen en gang i uken, men hvis noen pisser i dusjen din må du faen meg skrubbe den dritten hele tiden. Og det verste er den jævla lukta som setter seg i rommet. Vedder på at alle dere som pisser i dusjen har en mor eller samboer som vasker opp etter dere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Eg ser ut til å vera ein av få heldige som har den egenskapen, at kroppen gjer beskjed om det er behov for å gå på do før eg går inn i dusjen. Har aldri gjort frå meg i dusjen og heller ingen planar om det.

 

Det handler ikke om hvorvidt man kjenner at man er nøden. Det handler om å spare tid og spare på vannet. Dessuten er det greit å kunne fjerne problemet med én gang man merker at man må tømme tanken. Så slipper man å ha enda et gjøremål gnagende i bakhodet.

 

Jeg tisser alltid i dusjen etter trening. Tenk på hvor mye vann jeg har spart. Nyter ikke både miljøet og økonomien til treningssenteret godt av det? Vil ikke vi alle ha godt av et bedre miljø? Så hvorfor skal jeg på død og liv ta en overflødig tur på doen før jeg drar hjem? Tiden jeg sparer, kan jeg for eksempel bruke på skolearbeid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen synes altså det er fælt at andre tisser i dusjen.

 

For det første så er jo som sagt urin nesten sterilt/få bakterier,det kan man ikke si om hender(hvor mange ganger tar man på ett skittent dørhåndtak i løpet av en dag?) ,og folk hilser nok på seg en del sykdom i løpet av ett år.

 

Det logiske blir jo da at tissing i dusjen er tryggere enn å hilse på folk....

 

*Oppfordrer ikke folk til å bytte ut håndhilsinga med å tisse på hverandre som en liten velkomsthilsen,selv om det bakteriologisk sett er tyggere.

 

:D

Lenke til kommentar

Noen synes altså det er fælt at andre tisser i dusjen.

 

For det første så er jo som sagt urin nesten sterilt/få bakterier,det kan man ikke si om hender(hvor mange ganger tar man på ett skittent dørhåndtak i løpet av en dag?) ,og folk hilser nok på seg en del sykdom i løpet av ett år.

 

Det logiske blir jo da at tissing i dusjen er tryggere enn å hilse på folk....

 

*Oppfordrer ikke folk til å bytte ut håndhilsinga med å tisse på hverandre som en liten velkomsthilsen,selv om det bakteriologisk sett er tyggere.

 

:D

 

Fortsatt grusomt og jævlig. Ser for meg pinselen av å være fanget i dusjkabinettet med pisslukt, selv om det bare varer i femten sekunder.

Lenke til kommentar

Siden pisset er så sterilt så vasker jeg like greit henda i do etter at jeg har pissa. Det er jo ikke så farlig når det ikke inneholder bakterier eller hva? Man steller seg ikke til å pisse mens man dusjer. Det er ekkelt og kvalmt for andre som skal dusje som ikke har en fetisj for dusjepissing. I tillegg legger lukt og dritt seg i sluket og rundt sluket selv om det renner vann der. Det vil alltid ligge igjen vannrester og annet smuss rundt om i dusjen som ikke ble tatt med strømmen. Om det ligger hår og dritt nedi sluket vil jo dette også få en liten aromadusj.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg ser ut til å vera ein av få heldige som har den egenskapen, at kroppen gjer beskjed om det er behov for å gå på do før eg går inn i dusjen. Har aldri gjort frå meg i dusjen og heller ingen planar om det.

Jeg tisser alltid i dusjen etter trening. Tenk på hvor mye vann jeg har spart. Nyter ikke både miljøet og økonomien til treningssenteret godt av det? Vil ikke vi alle ha godt av et bedre miljø? Så hvorfor skal jeg på død og liv ta en overflødig tur på doen før jeg drar hjem? Tiden jeg sparer, kan jeg for eksempel bruke på skolearbeid.

Mulig jeg er retardert nå, men hva gjør det om du sparer de litrene det brukes når du bruker do? Kloakken går ut i havet, vannet fordampes og regner ned til vann du kan bruke om igjen? Hvor er det du gjør noe som er miljøfarlig?

 

Selv har jeg urinert i dusjen kanskje 2-3 ganger i løpet av livet mitt, og det er nok 5-6 år siden jeg gjorde det sist kun fordi det var veldig nødstilfelle. Har faktisk hendt at jeg har måttet tisse helt utrolig mens jeg dusjer, går ut av dusjen og tisser for så å dusje videre.

Grunnen til at jeg ikke tisser i dusjen er fordi jeg syns det er uhygienisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...