Gå til innhold

Tisser du i dusjen?


€uropa

  

343 stemmer

  1. 1. Tisser du i dusjen?



Anbefalte innlegg

Når man bor med mange andre samler deg seg fort opp med hår, slim og dritt og hvis du da pisser i dusjen står du plutselig i ditt eget piss.

Hvis dusjen deres er så tett så tror jeg dere bør gjøre noe med den snarest. ;)

 

Plumbo brukes flittig, men det er selvsagt noe skit som ligger enda lenger ned i rørsystemet som herper dritten.

 

Har dere ikke varmtvann i dusjen?

Hva har DET med saken å gjøre? Jeg håper ikke at du forestiller deg folk som legger seg ned i dusjen og pisser over hele seg før de setter igang med selve dusjingen. :huh:

 

Hvorfor skulle det å pisse fritt i et knøttlite rom være deilig for noen andre grunner enn at det er varmt? Kan forstå det hvis dere går rundt og holder dere i to dager for så å pisse i dusjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp.

 

Det er som å kjøre to av barna dine i samme barnehagen. Du kjører ikke ene ungen, for så å hente den andre og kjøre den og. Du ber begge sette seg i bilen og tar det i et kjør, fordi det er mest praktisk (og økonomisk).

 

Litt dårlig eksempel, men håper poenget kom frem. Og det med at det har en negativ innvirkning på sluken og det dillet kjøper jeg ikke. Urin er stort sett like viskøs som vann, det er ikke noe tyktflytende sørpe som klister seg fast i sidene på rørene. Vil heller ikke si at den er særlig uhygenisk, når du allerede er der for å vaske av deg driten du har samlet opp. Det er jo rennende vann som flusher alt vekk, eller hva?

 

Og tenk på alle literene med vann en sparer i året? Hvorfor tisser ikke flere i dusjen?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Urin er overflødig væske som er renset i kroppen. Det finnes ikke noe bedre.

 

I Norge drikker vi melken av kuen.

I India drikker de urinen.

 

Men på en annen side kaster inderene jo avføring og urin ut i gatene. Prøv det i Norge :)

 

Urinen inneholder en god del nyttestoffer og er relativt steril, men den innholder også ting du helst ikke vil ha tilbake i kroppen. Det er jo dem som drikker morgenurinen sin som legemiddel, men det er vel enkelte som ikke er helt komfortable med akkurat det, som i de aller fleste.

 

Bæsj og tiss er egentlig ganske fasinerende saker.

 

Bonus:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg pisser faen meg ikke dusjen, det er jo helt ufyselig. At de fleste i denne pollen stemte "Ja" er jo helt vanvittige, lol. Det blir skittent av å pisse i dusjen, ikke noe deiligere enn å stå i en public dusj og bare kjenne det klistrer seg på føttene dine. Lukte begynner det også å gjøre. Jeg har null respekt for folk som pisser i dusjen. Synes ordtaket "Man driter ikke hvor man spiser" passer litt inn her "Man pisser ikke hvor man vasker seg". yukh. :sick:

Endret av Carlgutt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...