Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VidZone er ikke så bra. Det er for det meste kun komersiell dritt som alle fjortisser hører på, og kvaliteten på både lyd og bilde er veldig ymse.

Og musikksmaken din er det jo mange som bryr seg om...

 

+1

 

Ja, det er egentlig en knall tjeneste til vors og slikt, men problemet er at jeg aldri får laget noen allrighte spillelister da det kun er på vors jeg bruker det.

De har jo noen som funker ganske bra, men savner f.eks en nettside hvor du kunne lettere søkt frem og laget en liste.

Lenke til kommentar
Hvis du synes det er tungvint å bruke mangler du teknikk. Hva er det som er så tungvint med det?

 

Såfremt du ikke har tilkoblet trådløst tastatur er det noe tuklete å bruke fremfor f.eks Spotify.

Testa med sånn tastatur du knepper over kontrollen, men fortsatt er det noe tuklete å søke etter sanger.

 

Lydkvaliteten på de fleste filmene er helt grei.

Den er for dårlig til å bruke for å høre på musikk kun for musikkens del, men til å stå i bakgrunn under vors/andre sosiale happenings er den helt topp.

 

Men til å være en gratistjeneste syntes jeg den fortjener mye ros :)

Lenke til kommentar

Enda et spørsmål om Bayonetta for de som har spilt det. Er det mye klumsete og irriterende puzzles ala DMC4? Spiller gjennom dette nå, og må si at det er utrolig klumpete sammenlignet med andre action/adventure som feks GoW, Uncharted eller Batman: AA. Sistnevnte har nesten ødelagt mitt forhold til action/adventure med det ekstremt fintflytende gameplayet.

Lenke til kommentar
Enda et spørsmål om Bayonetta for de som har spilt det. Er det mye klumsete og irriterende puzzles ala DMC4? Spiller gjennom dette nå, og må si at det er utrolig klumpete sammenlignet med andre action/adventure som feks GoW, Uncharted eller Batman: AA. Sistnevnte har nesten ødelagt mitt forhold til action/adventure med det ekstremt fintflytende gameplayet.

 

Det er ingen puzzles i Bayonetta, det nærmeste du kommer puzzle er å snurre styrespaken fort rundt for å rotere en platform. Alt handler om å sloss i Bayonetta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...