Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Spørsmål om "yellow light of death": den gule lampa blinker omtrent hele tida, er det et dårlig tegn? Kjøpte PS3'en i høst.

 

Den blinker i hvert fall når jeg spiller. Nå som jeg slo av spillet, men har på konsollen, blinker den ikke lenger.

 

Sikker på at du ikke blander noen lys nå?

 

YLOD, kommer ved av/på knappen og er gult. (Obviously)

Og som teitur sa, det kan være HDD aktivitet og det finner du på framsiden av Ps3. Det er mer oransje og blinker mens det er aktivitet i HDD

 

Edit: jeg var jævla treig.

Endret av Slettet-J0FoqSqMwq
Lenke til kommentar

Journey ser ut til å bli en klassiker! Synd endel anmeldere ikke er helt i stand til å se hva andre har sett i lang tid... Da er det bra det finnes anmeldere som bla IGN.

 

 

Den musikken på starten av videoen, er det in-game musikk eller er det bare noe IGN bruker for å få opp stemninga? For den likte jeg godt! :D

Lenke til kommentar

Bra med PS Plus content denne uka. Early access til Journey, samt Trine 2 gratis (ja takk) da slipper jeg å kjøpe det på XBLA/Steam og noe gratis dynamiske temaer som er verdt rundt 15kr pr stykk :)

 

Skaffa PS Plus for 2 dager siden og har allerede fått verdi i spill, DLCer, PSN spill o.l mer en jeg betalte 119kr for 3 måneder PS Plus der og det er imponerende!

 

http://blog.eu.playstation.com/2012/03/05/heads-up-playstation-plus-update-7th-march-2012/

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...