Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

 

Antagelig, takk skal du ha. Men den virket lang, hvis den er 5 meter i tillegg til den kabelen jeg har nå.

 

Burde finnes en kabel som ikke må skjøtes og som f.eks. er totalt 3 meter lang?

 

Trodde det var en ganske vanlig kabeltype, hvis jeg ikke tar helt feil bruker jo speilrefleksen samme kabeltype.

 

Edit: Fant denne, virket genial.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Takk skal du ha, men gikk for den på Ebay. Får bare lade før det er for seint de neste ukene (måtte stå og spille FIFA online, hehe)

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Om du sitter med en pc eller noe slikt når du spiller så kan de lades via pc'en.

 

Hehe, litt usikker på hva du mener. Jeg skjønner at de kan lades via dataen, men hvorfor skal jeg det?

 

Jeg har forsåvidt kjøpt inn en fake Kina-kontroller som jeg kan ha som backup, men hvordan er det evt å bytte kontroller underveis i en kamp?

Lenke til kommentar
Burde finnes en kabel som ikke må skjøtes og som f.eks. er totalt 3 meter lang?

 

Trodde det var en ganske vanlig kabeltype, hvis jeg ikke tar helt feil bruker jo speilrefleksen samme kabeltype.

 

Det er ein heilt vanleg mini-USB til USB-kabel, ikkje noko hokus pokus. Desse finn du i alle tenkelege lengder der du får tak i USB-kablar (Ebay, Komplett, Dustin, Clas Ohlson, Biltema...).

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Om du sitter med en pc eller noe slikt når du spiller så kan de lades via pc'en.

 

Hehe, litt usikker på hva du mener. Jeg skjønner at de kan lades via dataen, men hvorfor skal jeg det?

 

Jeg har forsåvidt kjøpt inn en fake Kina-kontroller som jeg kan ha som backup, men hvordan er det evt å bytte kontroller underveis i en kamp?

 

Fordi eg forstod det slik at du skal ha lenger USB kabel å slik at du kan lade fra PS3'en mens du sitter en annen plass å spiller? Derfor så sa eg det. Om du sitter med en PC eller laptop på fanget når du spiller så kan du bruke den kabelen som fulgte med og lade kontrolleren via laptopen så slipper du lengre kabel

Lenke til kommentar

Om du sitter med en pc eller noe slikt når du spiller så kan de lades via pc'en.

 

Hehe, litt usikker på hva du mener. Jeg skjønner at de kan lades via dataen, men hvorfor skal jeg det?

 

Jeg har forsåvidt kjøpt inn en fake Kina-kontroller som jeg kan ha som backup, men hvordan er det evt å bytte kontroller underveis i en kamp?

 

Fordi eg forstod det slik at du skal ha lenger USB kabel å slik at du kan lade fra PS3'en mens du sitter en annen plass å spiller? Derfor så sa eg det. Om du sitter med en PC eller laptop på fanget når du spiller så kan du bruke den kabelen som fulgte med og lade kontrolleren via laptopen så slipper du lengre kabel

 

Da skjønner jeg muligens, jeg tenkte ikke over at jeg kan bruke kontrolleren til PS3 mens den er koblet til dataen.

 

Drøyt 20 kr for en ny kabel er helt greit likevel. Har uansett en stasjonær data som også er litt dumt plassert i forhold til sofaen.

 

Men takk for tipset.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Noen andre som har merket at du hører din egen stemme i Sony Wireless 7.1 Headset etter nyeste FW update til 4.10? Meget irriterende

 

 

Blax: JA! Lette akkurat uten hell, om dette på nettet.

Har brukt Sony 7.1 PS3 (modell cechya-0080) i 3 uker nå. Meget fornøyd 2 første ukene, men nå har den fått 2 meget irriterende "bugs":

 

1: Man hører sin egen stemme, pusting, folk som prater i rommet ved sidn av(!) og fans oldemor. Dette gjør at den meget følsomme mic'en lager høy skrapelyd rett inn i øret ditt om du uheldigvis skulle komme borti den mens du tar de av/på, regulerer volum osv.

2: De har begynt å suse (akkurat som trådløse hodesett fra 1999 brukte gjøre).

 

Om det er pga Sonys(?) nyeste FirmWare update til 4.10 vet jeg ikke, da jeg ikke vet når den evt var? Susinga og mic problemet oppsto ihvertfall ganske nylig, max 1 uke siden.

Fått beskjed fra sony om at dette var planen og ikke noe blir gjort. Sender det i retur

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...